Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 9

Jag reste mig upp och knuffade ned honom på handduken och satte mig gränsle över hans ben. Hans blick var fäst vid mina bröst och han placerade sina händer på min rumpa. Jag böjde mig ned och kysste honom, vilket fick både han och sin grej att leva. När jag avslutade kyssen reste jag mig upp och gick ned till dem andra i vattnet.

- Justin kommer döda mig inom några sekunder. Lucy simmade en bit från alla andra, så jag kunde prata ostört med henne. Hon kollade bara på mig, och upp mot Justin, som var på väg ned i vattnet med en, inte så glad min.

- Vad har du gjort nu då? Jag hann inte säga så mycket mer innan Justin lyfte upp mig och bar iväg mig bort från alla. Jag gränslade hans höfter och la armarna om honom, samtidigt som han fortsatte gå. Ingen av oss sa något, och han pressade sina läppar mot mina, samtidigt som hans händer gled innanför mina bikinitrosor.


Tumblr_lwa5rfycbk1qln1vno1_500_large

- Okej Justin släpp mig nu. Sa jag direkt efter jag avslutat kyssen.

- Nej! Vi ska ligga med varandra, nu. Du har retat mig nog. Sa han och fortsatte gå med mig till buskarna.

- Då betyder det att du förlorar våran lilla lek. Sa jag och skrattade. Justin suckade och släppte ner mig. Jag har hört att han hatar att förlora. Jag gick tillbaka till de andra och lekte med dem i vattnet.

*

- Jag ska nog gå nu, men Lucy ring mig ikväll. Sa jag och log mot dem. Jag klarade inte av att Justin hängde på mig och när jag dissar honom kryper han tillbaka till Stacy så jag väljer att gå.

- Okej, klarar du dig? Frågade hon medans jag packade ihop min handduk.

- Självklart, vi ses! Sa jag och log mot alla innan jag gick och satte mig i min bil. Jag behövde en väldigt bra vän just nu, alkoholen. Som tur hade jag tagit med mig mitt falska id kort. Så jag körde till närmsta bar, parkerade utanför och gick in.

 

- En vodka rebull, tack. Sa jag och la fram mitt id kort. Bartendern log mot mig och gav mig en vodka redbull. Vissa killar bjöd mig på drinkar då och då. När jag insåg att jag hade varit på baren i 3 timmar, ensam. Var jag lite chockad men jag lätt ändå fler drinkar åka ner längst min hals. Efter ett tag blev jag riktigt packad, jag bad bartendern att hålla koll på mina nycklar och mobil medans jag gick på toaletten. Sen vinglade jag in i barens lilla snuskiga toalett. Men jag hann inte ens gå på toa innan jag ramlade ihop och allt blev svart.

 

- Vakna!!! Kom igen nu Ally!! Skrek en röst framför mig och sakta öppnade jag ögonen. Jag var inte längre inne på toan, utan på barens golv. Det var inga människor här eftersom det antagligen var stängt. Jag kände solens starka ljus som lös in i baren, vilket betydde att det var morgon. Jag har varit på baren sjukt många timmar!, helvete. Jag kollade lite på den smått oroliga killen framför mig, Justin. Och bredvid honom stod bartendern.

- Vad hände? Frågade jag och satte mig försiktigt upp.

- Jag ringde dig förut för typ 100 gången eftersom Lucy inte fått tag på dig, och du var inte heller hemma. Och då svarade Joe istället. Justin pekade på bartendern som hette Joe.

- Okej.. Svarade jag bara och Joe hjälpte mig upp så jag nu stod upp.

- Förresten hur in i helvete kan du sälja alkohol till en 16 åring??! Röt Justin ilsket till Joe.

- Hon hade leg, det stod att hon var 18 år, chilla! Sa Joe och höll oskyldigt upp händerna.

 

När jag hade fått i mig lite vatten tog Justin med mig därifrån. Jag låste upp bilen och tänkte precis sätta mig och köra, men Justin stoppade mig.

 

- Vad tror du att du håller på med? Sa han ilsket till mig och slängde igen bildörren framför ögonen på mig.

- Jag har tänkt att köra hem? , vill du åka med eller..? Sa jag förvirrat.

- Jag tänker inte låta dig köra, du är fan inte ens nykter än. Svarade han. Det var ingen idé att tjata emot så jag satte mig på andra sidan och lät Justin köra istället. Vanligtvis hade jag inte gett mig såhär lätt, men huvudvärken tog verkligen död på mig.

- Så.., sen när började du bry dig om mig? Frågade jag och skrattade när han börjat köra.

- Vad menar du? Svarade han och låtsades som han inte förstod.

- Du blev väldigt arg där inne på baren, det blir man bara om man bryr sig. Så sen när började du bry dig?

- Pfft.. Jag gör det för Lucy's skull. Jag bryr mig inte om dig. Svarade han och började koncentrera sig på vägen istället för att prata med mig.

 

När Justins stannade min bil på uppfarten till mitt hus, klev jag ur och gick in. Justin följde efter mig, så det fick väl vara. Jag hade ingen lust att bråka med honom, på grund av min huvudverk som började komma.

 

- Klarar du dig eller är man tvungen att vakta dig? Justins spydiga kommentar fick mig att börja skratta, vilket han inte verkade uppskatta.

- Jag klarar mig, ge dig nu. Du kan gå. Han vände sig i dörren, men ångrade sig ganska på en gång och kom fram till mig. Från ingen stans kysste han mig, en kyss jag aldrig tidigare känt. Den fick min lust att vakna till liv, och jag kunde inget göra åt den.

- Ses väl. Sa han och flinade innan han lämnade huset. Där stod jag kvar, i köksdörren som ett frågetecken, och ville ha hans kropp.

 

När jag vaknade på eftermiddagen var huvudverken borta, och jag hoppade direkt in i duschen. Hela tiden funderade jag över den där kyssen Justin gav mig på natten. Han retades med mig, på samma sätt som jag retas med honom. När jag kom ut ur duschen ringde min mobil.

 

- Hej Lucy. Jag såg på displayen att det var hon som ringde.

- Hallå, vad gör du? Jag kunde höra att hon hade vaknat för mindre än 2 minuter sedan, vilket fick mig att börja skratta.

- Kom just ur duschen, själv?

- Jag vaknade nyss. Vad gjorde du och Justin igår då? När han körde hem dig. Hon lät sådär flirtig, som hon gör när han kommer på tal.

- Inget, han kysste mig. HAN fick min lust att vakna, vilket stör mig sjukt mycket. Hon skrattade, och kunde tydligen inte hejda sig själv.

- Det är väl bra. Vad ska vi göra idag då?

- ET.

- Bra, är hos dig om 20 minuter.

 

Hon klickade samtalet och jag började genast rota fram mina party kläder, ibland har jag väldigt svårt att hitta dem rätta för kvällen. Mobilen plingade till av ett sms, och jag kunde ge mig fan på att det var Justin.

 

”Lusten, hur mår den idag då? I know U want me. ;)”

 

Jävla Lucy, hon var säkert med honom, så han hörde vad jag sa, eller så sms:ade hon honom på en gång.

 

”Ja, du väckte den, ditt as. Följ med till ET ikväll?”

 

”Tar med mig Alfredo och kommer hem till dig på förfest.”




Emma skrev början, och jag, Marielle skrev slutet. Jag ska väl försöka ge er ett till kapitel på dagen. Har lite att stå i, och det hände en hel del grejer igår, som jag måste ta itu med. =/

Kommentarer♥
Postat av: Alizzdream

Sjukt bra älskar den! :)

2011-12-20 @ 12:29:05
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: linn

more! love it !!! :)

2011-12-20 @ 14:39:18
Postat av: mimmi<3

ap bra :D

2011-12-20 @ 14:58:00
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

mer!!!_D

2011-12-20 @ 16:20:08
Postat av: Anonym

meeer :D:D:D

2011-12-20 @ 16:21:48
Postat av: Danijela

Åh, jag längtar tills nästa kapitel!

Ni skriver sjukt bra, lite smått "upphetsat" hahaha, nej inte så... men ni förstår!... :-)

2011-12-20 @ 17:15:38
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: caroline

längtar till nästa kapitel!! :D helt sjuuuukt!

ni är fan bäst!!! LOVE IT <3

2011-12-20 @ 17:23:35
URL: http://thehomeofmusicnews.devote.se

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0