Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Prolog

Mitt namn är Allyson Stevens och är 16 år . Hur kan jag förklara mig själv på bästa sätt? Well, mina föräldrar är de underbaraste som finns. Dom finns alltid där för mig. Och jag vet att jag inte är världens lättaste barn. Det jag gör på kvällarna är festar. På dagen sover jag mest. Jag skiter fullständigt i skolan, men ibland kan det hända att jag går dit. Jag bor i L.A och har gjort det sen jag föddes. Mina bästa vänner heter Lucy och Trever. Jag har känt dom sen flera år tillbaka och det har alltid varit vi tre. Sen har jag ju en bror också, som heter Nate. Lucy tycker han är typ världens snyggaste. Jag tycker bara det är irriterande, det är liksom min bror vi snackar om här? För att inte gå i skolan är jag rätt smart, jag har lyckats skaffa ett falskt id kort, så jag kommer in vart jag vill när jag vill. Nate och jag är väldigt tajta. Vi berättar allt för varandra och är som två bästa vänner. Fast ibland kan han vara för överbeskyddande. Min pappa heter Eric, och min mamma heter Mary. Dom brukar inte vara hemma så ofta eftersom dom äger ett stort klädföretag i New York. Men jag och Nate brukar klara oss bra själva. Pojkvän har jag inte och det har jag inte haft på två år nu, tror jag. Förhållanden är inte riktigt min grej, jag är inte så bra på att vara trogen. Så det är väl lika bra att inte ha någon kille alls. Men man måste kämpa för att få mig i säng. Jag är långt ifrån hora som vissa tror att jag är. Jag har mina gränser på fester, man vet ju inte vem som har aids och inte? Stay turned for more!


Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0