Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 1

 

GLÖM INTE PROLOGEN SOM FINNS UNDER DETTA INLÄGG!


Tumblr_lrvz7ihmgi1qfymnyo1_500_large

Baksmällan jag kände av på morgonen när jag vaknade var inte att leka med. Efter ännu en hård natt ute bland alla krogar i LA vaknade jag för fösta gången på bra länge i min egen säng. Det händer inte ofta som ni kanske förstår. Lucy låg dock bredvid mig, och jag hade ingen aning om hur vi kom hem. Mamma och pappa befinner sig som vanligt i New York, mode veckan börjar dra ihop sig och då är dem fullt sysselsatta fram till dess, det stör mig egentligen inte, men jag önskar ibland att dem kunde lägga ned lite tid på sin egen dotter. Jag orkade inte röra på mig, men jag kände mig tvingad, då jag var väldigt kissnödig. När jag kom tillbaka in i rummet sneglade jag mot klockan som inte visade mer än halv ett på eftermiddagen, vanligtvis brukar jag sova till klockan är närmare tre.


- Lucy, hur kom vi hem?

Hon rörde på sig, och innan jag hann reflextera över hennes svingande arm hade jag en kudde i ansiktet, som gjorde att jag tappade balansen och föll handlöst på rumpan. Jag orkade inte argumentera med henne, hon är som ett monster på morgonen om man väcker henne. Min huvudvärk tog över totalt, så jag var tvungen att fixa fram huvudvärkstabletter innan skallen trillade av. Det enda jag hörde i huset var mina egna andetag, och fotsteg som gick mot köket och vårt medicinskåp. Mamma brukar förvara en hel del i det, jag vet inte ens vad hälften är, och jag är nog gladare av att inte veta.

- Hur kan du vara uppe så tidigt? Vi kom hem halv 7 imorse. Och vi ska ut ikväll igen.

Lucy kom in i köket iklädd underkläder. Troligtvis hoppades hon på att min bror Nate skulle vara hemma, så att han fick se hennes sjukt sexiga kropp. För det är precis det hon har, perfekta former, lagom stora bröst. Hon gick fram till kylskåpet och plockade ut juicen, och drack direkt ur förpackningen. Det är så vi beter oss hos varandra, precis som att vi bodde där.

- Jag vaknade av en sådan baksmälla och huvudvärk. Hur mår du?
- Hur bra som helst. Lite ont i mina ben bara, ljumskarna.
- Buhu, you're hore.

Med ett leende på läpparna snackade om nattens händelser. Hon hade tydligen haft en vild sexakt inne på ET, ett av LA’s bästa uteställen. Grabben hon hade legat med var tydligen en som jobbade där, och det var inte första gången, vilket kommer resultera i att det absolut inte är sista gången. Hon beskrev honom som en sexgud, med en sjukt snygg kropp. Stora armar, och magrutor, solbränd och helt perfekt. Av hennes beskrivning att döma började jag fundera om hon kanske till och med har gått och kärat ned sig. Vilket jag verkligen får hoppas inte är sant.

Innan jag hoppade in i duschen öppnade jag balkongdörren i mitt rum, bara för att den illaluktande doften skulle försvinna. Det finns inget värre än att komma in i ett rum som luktar bakfylla och alkohol, och det var så mitt rum luktade. I duschen tvättade jag min kropp och håret noga, samt rakade benen. När jag kom ut låg Lucy på sängen, som hon hade bäddat fortfarande i underkläder. Ibland kan jag faktiskt inte låta bli att kolla in hennes kropp. Visst, vi har nästan likadana kroppar, men hon ser fortfarande bättre ut än mig.

- Duschen är din.

När hon var klar, och kom ut i handduk satte vi oss på balkongen och började återigen sminka oss. Det var så våra dagar såg ut. Vi sov till eftermiddagen, duschade, sminkade oss och valde ut kläder som fick grabbarna att dregla efter oss. Kanske inte det mest intressanta liv, men jag klagar inte. Jag älskar att leva såhär. Skolan är det sista som finns i min skalle, det var säkert en månad sedan jag var där sist, och lika så Lucy. Trever är den bättre av oss tre, han sköter skolan, även om han är med oss vissa kvällar i veckan. Jag är stolt över honom.

 

- Lucy är du redo att dra eller? Frågade jag och försökte få hennes uppmärksamhet när hon satt fast klistrad vid hennes laptop.

 

- Eh aa visst, nu går vi. Svarade hon och vi gick ner. Taxin stod utanför den skulle ta oss till ET eftersom Lucy hade en så lyckad kväll igår. Vi sa glatt hej till chaffören och sa att vi skulle till ET. Sen körde han iväg och vi skrattade och hade kul i bilen.

 

- Varför var inte Nate hemma förut? Frågade Lucy mig när vi nästan var framme.

 

- Ingen aning, han kommer väl imorgon. Men ta på dig kläder imorgon, det blir pinsamt annars. Sa jag och hon himlade bara med ögonen. Vi klev ur taxin och Lucy betalade chaffören innan vi gick mot Trever som väntade på oss.

 

- Heej tjejer! Ropade Trever och kramade om oss.

 

- Redo att ha kul? Sa jag och kollade på Trever.

 

- Absolut, och imorgon blir det hemma fest hos min kompis Alfredo som äntligen är tillbaka i L.A. Jag fick ta med er, men Lucy kanske redan har berättat. Sa han och flinade.

 

- Haha aa Lucy berättade det imorse. Jag visste inte att du hade en kompis som hette Alfredo?

 

- Babe, det finns så mycket du inte vet om mig. Sa han flirtigt och blinkade med ena ögat på skoj. Vi skrattade och gick in där det var musik i hög volym och tjejer som dansade vilt på borden. Helt crazy!

 

Vi gick till baren och beställde varsin vodka lime. Den svepte vi på några få sekunder.

 

Lucy drog med mig till folk massan som stod och dansade vilt. Vi hittade två killar som vi kunde dansa med. Trever stod kvar vid baren och höll på med sin mobil, tråkigt! När jag tröttnade på killen gick jag tillbaka till Trever som nu hade sällskap av två tjejer och en kille.

 

- Hej! Ropade jag högt när jag kom tillbaka så Trever skulle höra mig.

 

- Tröttnade du på killen eller? Detta är Selena, Alfredo och Carin!! Alfredo är min kompis som jag snackade med nyss! De bestämde sig för att komma hit och träffa oss!! Ropade Trever tillbaka. Jag hälsade på alla tre innan jag köpte en till vodka lime.

 

- Trever hitta en snygg kille till mig!! Ropade jag desperat till honom efter ett par drinkar.

 

- Det står en framför dig, förresten tycker han att du är snygg!! Ropade Trever tillbaka och pekade diskret på Alfredo som nu fått i sig ett par öl.

Kommer ni ihåg när jag sa att jag hade gränser när det gäller killar? Ikväll finns det inga gränser, jag har inte haft sex på ett tag nu. Så jag vill mer än gärna dra in Alfredo på toan.

 

Jag tog tag i Alfredo och drog med honom till folk massan. När han fattade vad som hände log han stort och vi började dansa som aldrig förr. Jag började känna mig svettig och frågade Alfredo om vi kunde dra någonstans. Han sa att vi kunde gå till hans hotellrum vilket jag inte sa nej till. Vi gick och sa hej då till Trever, Carin, och till sist Selena & Lucy som verkade fått en bra kontakt. Alfredo drog med mig ut och vinkade åt sig en taxi. Han sa adressen snabbt till chaffören som började åka. Han la sin hand på mitt lår och förde den längre och längre upp. Jag rös av välbehag. Jag tog tag i hans nacke och masserade hans läppar med mina. Sen började våra lungor leka med varandra och mina andetag blev tyngre och tyngre. Chaffören ropade att vi var framme så vi klev ovilligt ut taxin. Jag kollade upp mot hotellet medans Alfredo betalade. Han dök upp vid min sida och vi gick tillsammans in till lobbyn. Men vi gick inte precis rakt kan jag på stå.. Vi kom fram till hissen och han tryckte på högsta våningen.

- Du delar inte rum med någon va? Frågade jag och hickade. Great! Fylle hicka...

 

- Nej inte ikväll, jag tvingade ut min kompis och sa att det kommer hända barnförbjudna saker ikväll. Sa han och blinkade med ena ögat, som jag bara skrattade åt. Han låste upp hotellrummet och vi gick in. Han stängde dörren och tryckte upp mig mot väggen medans han lekte med min tunga. Jag tog av hans tröja och han tog av min tajta korta klänning. Vi lyckades ta oss till hans sovrum, tror jag. För hotellrummet var otroligt och onödigt stort så det hade nog flera sovrum. Vi tog av oss allt och han började suga och ha sig på min hals, jag stönade. Vi fortsatte med det barnförbjudna som han kallat det i timmar. Och jag vet inte ens hans efternamn eller ålder? Jag hade verkligen ingen gräns idag.

 


Kommentera! Ni kanske tyckte det gick lite snabbt där, för hon träffade Alfredo osv. Jag tänkte egentligen dra ut på det men ni skulle nog tycka det var tråkigt isf. Jag och Marielle skrev detta hoppas ni gillar det.

 

I want comments luvies!:)<3


Kommentarer♥
Postat av: Isabella

sjuktbra! :)

2011-12-17 @ 20:47:20
URL: http://alwayskidrauhl.blogg.se/
Postat av: Felizia

ASBRA! :D

2011-12-17 @ 21:00:05
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Johanna

AS BRA :d

2011-12-17 @ 21:10:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

awesome! jag följde din blogg förut, men tröttnade sen hehe, men den här novellen verkar riktigt bra och jag har läst/läser mariells noveller och dom älskar jag:D

2011-12-17 @ 21:23:21

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0