Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 46

Efter några minuter såg jag att Justin också loggade in på twitter med hans iphone.
- Hey, i'm not the worlds biggest asshole? Sa han och flinade lite.
- Screw you. Sa jag och kollade ut igenom fönstret. Chaffören kollade lite konstigt på oss i backspegeln.
Jag suckade lättnat när vi var framme vid Arlanda flygplats.


Vi tog våra väskor och checkade in. När vi lämnat våra stora väskor gick vi skilda vägar. Jag gick till ett Cafe och Justin skulle köpa något som han kunde läsa på flyget, alltså en tidning. När det var dags att åka började jag gå mot våran gate. Där stod Justin redan och väntade. Jag gick bara förbi honom, utan att säga ett ord.
Jag gick fram till mannen som skulle kolla mitt pass sen tog jag med mig min handväska in till flyget. Efterssom att det var Justin så åkte vi på första klass så jag tog bara en plats och satte mig längst in vid fönstret. Justin kom inte långt efter och satte sig bredvid mig, 4 timmars fly med honom tänkte jag.
Jag tog ut min Ipod och stoppade in dom i mina öron inte långt efter hade jag somnat.
Jag vaknade efter någon timme och kände att jag behövde gå på toa. Jag letade efter min mobil och tog upp min väska för att se hur länge jag hade sovit men jag kände inte mobilen där i.
- Its 2 and a half hour left. Sa Justin och log mot mig.
Jag la ner väskan och ställde mig upp för att gå på toan. Jag kollade på Justin och han makade på sig för att jag skulle kunna komma förbi. Och han gav mig en ursäktande leende.
Jag tvättade ansiktet och händerna sen gick jag ut igen och satte mig på min plats bredvid Justin.
När vi hade landat satte jag på mig min luva och solglasögon för att täcka mig från paparazziz som var en mängd utanför flygplatsen.
Efter att tagit våra väskar och några personal hade tagit med dom ut till vår hyrda bil tog Kenny med oss ut därifrån. Det var verkligen en massa människor där så jag gjorde så gott jag kunde med att inte visa mitt ansikte jag hade ingen tid med massa beliebers efter mig just nu!
Det var många paparazzis som skrek och frågade Justin massa grejer som skrek i mun på varandra. Det mesta va på franska vilket jag inte förstod ALLS. Jag hade studerat Spanska under min tid i skolan.
- WHO IS SHE JUSTIN?
- JUSTIN JUSTIN JUSTIN!
- WHERE ARE YOU STAYING?
- IS THAT YOUR GIRLFRIEND?

Hörde jag folk säga från olika håll medans det kom en massa blixter tur nog hade jag solglasögon på mig. Nu så blev det min ut då paparazzin frågade mig frågor.
- Hey, you whats your name? Frågade en och jag kollade på honom.
- How do you know Justin? Skrek en annan.
Då kom Justin in i bilden han hade ignorerat dom hela tiden han tog armen om mig och sa
- Its none of your buisness!

Innan vi hoppade in i bilen påväg till hotellet.
Påvägen dit var det tyst hela tiden vi satt mittimot varandra i backsätet vilket var normalt i franska bilar att ha säten mittimot varandra. Vi satt i bilen cirka 20 minuter innan Kenny öppnade dörren åt mig och jag gick ut för att hämta mina väskor. En av vakterna var så snäll och tog min väska och bar den upp till vårt suit efter att Justin hade checkat in till oss.
Justin kom sedan för att öppna dörren. WOOW va de enda jag fick ut. Det var ett enormt rum med glasväggar super fint om man frågar mig med en fantastisk utsikt över staden. Det enda problemet var nog när mina ögon fastnade på sängen.
- Its OK, i'll sleep on the sofa. Sa Justin och kollade mot soffan.
- Great. Sa jag och kastade mig på sängen. 
Jag hittade en slags bok guide som finns på nästan alla hotell. Där i stod det olika platser och resturanger man kunde besöka och en karta vart dom låg fanns också med. Och det bästa var att det stod på engelska så jag förstod allt som stod. Jag fastnade lite för en sida. Där det var en bild på en jättefin strand och när jag kollade på kartan låg den inte alls långt härifrån. Så jag bestämde mig för att byta om lite snabbt och ta på mig passande skor för stranden. Justin stod och kollade lite underligt på mig och tillslut vågade han säga något.
- Where are you going? Sa han förvirrat.
- Out. Sa jag drygt.
- Out..? Sa han och jag förstod att han ville veta vart.
- Just out, why do you care.
-
I want to know where you are going. Otherwise you can't go out at all. Sa han bestämt.
- You're not my dad.
-
But i have to be, cause you are acting like a kid.
-
And you are an idiot. But you can't do anyhing about it?
-
WHAT IS YOUR FUCKING PROBLEM? Skrek han några centimeter från mitt ansikte. Vilket gjorde mig riktigt rädd. Så jag fick inte ut ett ord ur munnen.
- I'AM NOTHING BUT NICE TO YOU? AND YOU CHEATED ON ME! I'AM THE ONE HOW SHOULD BE ANGRY NOT YOU. Fortsatte han. Och Justin skrek nästan högre denna gången. Jag ville säga något men jag var för chockad. Jag vågade inte ens säga något.
- Do you know how much you are hurting me with your words. It really hurts.. Sa han ledsamt och jag såg att tårarna som rann ner för hans kind. Även om jag var förbannad på honom gjorde det ändå ont att se han gråta. Men jag kunde inte göra något. Så istället för att stanna så sprang jag ut, och lämnade honom ensam. Skuldkänslorna bara kokade inom mig. Jag visste inte vad jag skulle göra, men jag hade kartan i handen. Så jag följde kartan tills jag kom till stranden. Och den var lika fin som på bilden, om inte finare. Jag satte mig ner i stranden och kollade ut mot havet. Klockan var ungefär 7 på kvällen och solen var påväg neråt. Plötsligt kände jag att någon satte sig bredvid mig. Så jag kollade åt höger och där satt en kille riktigt snygg. Jag skulle gissa på att han var i 18 års ålden? Han kollade på mig och log. Hans tänder var perfekt vita precis som Justin's.
- Hello, i'm Chris. Sa han och log.
- How did you know i talk english? Sa jag förvånat.
- I saw you and that Bieber guy in the newspapers.
-
Oh.. But you don't look like a france guy?
-
No, i'am from Barcelona. So whats your name?
-
Me llamo Emma. Sa jag och flinade lite.
- Nice, you can speak spanish! Beautiful name by the way. Sa han flörtigt.
- Do you know a good dinner place? I haven't eat yet. Sa jag och la ena handen på magen.
- Yeah, i know the perfect place. Put on a nice dress and meet me here about 30 minutes? Sa han och log.
- Or.. You can come with me? Sa jag snabbt.
- Okey let's go. Sa han och följde efter mig. Han sa att han inte behövde byta om så då kunde han lika gärna följa med mig.
- How old are you? Frågade jag nyfiket.
- 18, almost 19 and you?
-
I turned 16 a while ago. Sa jag och log.
- Is it here? Sa han och pekade på hotellet.
- Yeah it is. Sa jag och vi gick in och igenom lobbyn.
- I'm staying here to. Sa han när vi åkte upp med hissen.
- Really, thats great. Sa jag och log.

Vi gick längst korridoren tills vi kom fram till mitt och Justin's hotellrum. Jag och Chris gick in och jag såg Justin sitta med huvudet i händerna i soffan. När Chris stängde dörren så lyfte Justin upp sitt huvud och kollade konstigt på Chris. Jag skyndade mig in i sovrummet och bytte om på endast några få sekunder eftersom jag inte ville lämna Chris ensam med ledsna och arga Justin Bieber. Jag tog också på mig snygga högklackade skor. Och borstade igenom håret lite snabbt.
När jag kom ut ur sovrummet så var Justin ute på balkongen och Chris stod kvar i hallen.
- Did he say something to you? Sa jag osäkert.
- He told me that you are a player. And that i can't give you alcohol because you are an alcoholic? Sa han förvånat.
- Thats not true.. He is just a angry idiot. So let's go. Sa jag irriterat och vi gick ut och mot resturangen. Vi promenerade till resturangen och pratade en del om honom och lite om mig påvägen. Men det enda jag tänkte på var Justin. Han har ju typ pms? Först är han inte sur och sen blir han jättearg på typ 2 sekunder?
Vi gick förbi en tidnings kiosk och mina ögon fastnade på flera omslag. Jag tvär stannade och kollade med stora ögon på omslaget.
Det var en stor bild på min och Justin och det stod på engelska;

'' Justin Bieber och hans ''flickvän'' sågs igår
lämna flygplatsen i Sverige och vart landade dom?

Paris, kärlekens stad. Undra hur Beliebers kommer reagera på detta? ''

Suck och stön.
- Don't look at them. The resturant is there. Sa han och pekade tvärs över gatan.
Vi skyndade oss över och gick in i resturangen. Den var väldigt mysig och det var riktigt fint. Typiskt Paris om ni fattar vad jag menar.
Konstigt nog var det inte alls många i resturangen så vi fick ett bord utan att ha reserverat.
- You can go to him if you want. Sa han och log mot mig.
- What are you talking about?
-
Justin. I can see that you are thinking about him. Sa han och tog min hand.
- I want to be here with you. Sa jag och tog emot menyn.
- Do you want to talk about it? Sa han och log.
Så jag berättade allt för honom och det var riktigt skönt att prata ut om det.
- I think you should talk with him.
-
I don't know..

När vi hade ätit upp vår mat gick vi ut och började gå tillbaka till hotellet. Vi åkte upp för hissen utan att någon sa ett ord. När det var min tur att gå av så kramade jag om honom.
- Good night.
-
Good night. And here is my number. Sa jag och gav honom en liten lapp.
- Thank you. Bye. Sa han innan jag gick av hissen.
Jag kom fram till hotellrummet och det luktade konstigt när jag kom in. Det luktade vanilj, sen var det släckt fast ljus var tända lite här och där.
Sen när jag kom in så satt Justin och någon blondin i sovrummet. Dom skulle precis kyssas innan jag hostade till lite. Dom kollade upp och Justin suckade. Men blondinen skyndade sig ut ur hotellrummet.
- What are you doing Justin?! Sa jag argt.
- I can do what i want? We are not a couple anymore? Remember? Sa han och tände lampan sen blåste han ut några ljus.
Jag vet inte varför jag gjorde det men jag gick fram och gav honom en kyss. Men den gick över snabbt eftersom han putade bort mig.
- Sorry babe, but you can't have me anymore.
-
Where did you find that whore? The street maybe? Sa jag och hånlog.
- No, but i did find you on the street, or Ryan did. Sa han och flinade tillbaka.
Jag började gråta framför honom. Tårarna bara rann och rann. Men han bara stod där som en ufo och kollade på.
Så jag stängde dörren till sovrummet tog min ipod och började lyssna på ''What Are Words'' Med Chris Medina. För Justin sa att den låten var våran låt. Han sa att allt i texten stämde, att han aldrig skulle lämna mig när jag behöver honom som mest. Så istället för att lyssna med hörlurar kopplade jag in ipoden i min högtalare. Så han skulle höra låten.



Tack för alla fina kommentarer<3 Ubah skrev första delen och jag skrev andra. Glöm inte att kolla in Biebsfavorite.blogg.se OCH www.kidrauhlstorys.webblogg.se hon behöver fler läsare + kommentarer det är en riktigt bra novell också :)

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Fyfan vad taskigt av justin att säga så precis framför henne ! ;o

älskar novellen, snälla mer ! (;

2011-07-02 @ 00:13:21
Postat av: Anonym

Tycker hon och chris ska låtsas vara ett par framflr justin och sen ska dom kyssas framför justin så att justin blir avundsjuk :D:D

2011-07-02 @ 00:15:15
Postat av: Anonym

jääääättebraa !!!!!!!!!!!

2011-07-02 @ 00:20:46
Postat av: Jenny

Den här novell är så sjukt bra!! Jag vill ha mer nuuuu!! :)

2011-07-02 @ 02:58:04
Postat av: Anonym

SÅÅÅ BRAA!! MEER :DDD

2011-07-02 @ 13:46:52
Postat av: Isabelle

Blir alldeless rörd! Hur fantastiskt som helst!

2011-07-02 @ 18:24:01
URL: http://iisabellec.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0