Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 48

När han spelat klart vände han blicken mot mig.
I still mean it. Sa han och ställde sig upp. Nu var han bara några centimeter ifrån mig. Jag skrattade till lite nervöst när han närmade sig mig. Han gav mig en stor varm kram.
I'am so sorry for everything i have done to you. You are the most beautiful girl i ever seen. Viskade han i mitt öra. 
- Its okey, i'm sorry to. I really am. Viskade jag tillbaks med gråten i halsen.
- And you look very hot in that hat. Sa viskade jag och snyftade till. Justin bara skrattade till lite och fortsatte hålla om mig.  

Vi stog i den positionen ett tag. Tills jag kände att jag var tvungen att ställa frågan om hur det var imellan oss. Jag kunde inte bara låtsas att allt var bra igen.
Soo.. How is it now?.. I mean between us 2? Sa jag efter vi släppt taget och kollade på honom.
It was nothing between me and that girl.
- But you sai-
I know what I said, But I was just using her to get you jealous. Sa han och avbröt mig.
Jag nickade bara lungt och blev glad, Brydde mig inte om att han hade kysst henne eller något jag hade gjort samma misstag.
What about you and Chris. Sa han med orolig min.
He's just a friend, I just ate dinner with him. Jag kunde se hur lättnad Justin blev när han hörde vad jag sa.
And about Ryan, I don't know what flew in to me. After he explained to me how he liked me I couldn't be mean and ditch him. I regret it cause I like you. Sa jag tyst och kände att tårarna började rinna. Jag var verkligen en player.
Justin drog mig bara in i hans famn och kramade om mig hårt. Jag kan inte fatta att han är såhär snäll mot mig. Han var bara tyst och höll om mig och jag kände att jag var trygg här.
Shake it off bebe, your my girl now. Sa han med ett leende och pussade mig på pannan.
Im glad I am. Sa jag  med ett leende.
Jag gick och satte mig på soffan inte långt efter kom Justin.
Hey bebe, Can you sleep with me tonight, I kind of feel lonley without you. Sa jag och visade mina puppyeyes.
It depends if you want me there. Sa han och drog mig till hans knä så att jag satt där.
Jag kysste honom passionerat och sedan gav honom en blick och sa.
Did you get your answer? Och blinkade.
Han skrattade, Jag hade verkligen saknat att va i hans närhet.
So what do want to do today? Its only 2 pm. Sa han glatt.
Jag slängde en blick på fönstret och såg att det regnade.
Movies and Junk food? Sa jag frågande.
Han nickade bara och det var tyst i några få minuter då vi bara kollade i varandras ögon.
Justin, You know we have 6 days left, and I wanna spend every single day with you.
- Yes I do know what, tomorrow morning I have a interview later on the night I have a suprise for you.
- You really make me feel like im the only girl in the world. Sa jag och kysste honom. Jag ville inte fråga vad överraskningen var för att jag älskar att bli överraskad.
- So what do you wanna eat? Frågade han.
- Can I have McDonalds? Frågade jag osäkert för att det här var ju Frankrike.
Of course you can. Sa han och ställde sig upp.
What, where are you going?
- Going out buying food and pick some movies. Sa han och började knyta sina converse
- You sure, you dont want me to come with you?
Im sure, come give me a kiss. Sa han innan han gick och jag gjorde det.
När han gick så passade jag på att smsa Ryan, för att jag vill verkligen inte såra honom.
'' Hey Ryan, Just wanted to let you know there is nothing between us and  im so sorry  for making you believe that. I really like you.. but as a friend and I hope you do 2 after reading this.
I love you ''

Jag väntade otåligt efter ett svar, efterssom att jag inte hade någon aning om hur klockan var i Kanada så visste jag inte om det var natt eller inte.
Så jag passade på att ta en snabb dusch innan han kom hem igen. Jag duschade på cirka 10 minuter jag tvättade inte håret det skulle ta alldeles för långt tid.
Jag satt på ett par svarta under kläder innan jag bestämde mig för att gå till Justins garderob för att hämta en stor t-shirt.
Precis när jag va påväg dig öppnades dörren och Justin km hem med en McDonalds påse och en annan påse.
Oh hi, Sa han och drog mig mot honom innan han hann ta av sig skorna.
Haha, Hi justin. Sa jag och besvarade kyssen medans jag kände att hans händer gled mot min rumpa. Han tog mig till soffan och där låg han över mig. Jag kunde känna hans ' grej ' vara lutad över mig. Då jag puttade bort honom lite. Och satte mig upp.
Whats wrong? Sa han och ställde sig upp.
Nothing actually, I feel like we could save that and eat now cause im starving.
- Haha okay babe, But that was not nice walking around like that and expect me to nog get crazy.
Im so sorry. Sa jag och gick fram till honom för att kyssa honom.
huu uhhh, you can't have me sorry honey. Sa han och vi båda skrattade.
Whatever, Im getting close on. Sa jag och vände mig om.
Nah please dont, you can walk around like that. Sa han och blinkade.
You wish biebes, you wish.
Jag gick in till hans garderob och försökte hitta någon t-shirt jag kunde ha på mig, alla var lika stora. Så jag valde en Vit och satte mitt hår upp i en toffs innan jag gick och satte mig hos honom igen.
Vi åt vår mat i soffan det tog ett tag efterssom att vi hade små tävlingar hit och dit och kastade pomes frites på varandra.
So what movie are we watching? Sa jag när jag städat undan och suttit  mig på hans knä igen.
Have I ever told you, you look really sexy in that t-shirt?
- Is it because its yours? Sa jag och blinkade.
I dont know maybe. Sa han och förstörde stämmningen och vi båda satt där och skrattade.
När vi hade lugnat ner oss satte vi på en Komedi film. Det som låg i den andra påsen var en massa chips och godis och en dricka.
Jag hade hällt upp allt i skålar och hällt drickan i 2 glas. Jag tog med en filt och satte mig och hade mina ben över justins knän.
Efter runt 20 minuter av filmen så pep min mobil till och skärmen visade. '' Ryan '' ..
Nu kom det ett efter längtad del eller hur? Nu har Ubah skrivit det här och jag undrade ifall NI vill ha med Biebergasm? Isåfall kommentera det för att vi vill veta.
Kommentera vad ni tycker om den här delen också!

Kommentarer♥
Postat av: RT

SÅKLART man vill ha biebergasmmmm ;) Hahha jag skojade bara eller det vill man ju men jag är inte kåååååt :D Hahha skitbra och meeeeeer :) Och vad kan de stå på smset ryan har skickat? Hmm:)

2011-07-05 @ 00:44:39
Postat av: RT

SÅKLART man vill ha biebergasmmmm ;) Hahha jag skojade bara eller det vill man ju men jag är inte kåååååt :D Hahha skitbra och meeeeeer :) Och vad kan de stå på smset ryan har skickat? Hmm:)

2011-07-05 @ 00:45:15
Postat av: emy :D <3

ÅÅÅH KAN KNAPPT VÄNTA TILLS NÄSTA KAPITEL!!! hon måste stanna med justin nu och inte bli osams eller göra slut LOOOVA :D <3 *puppy eyes* and more bieberorgasmmm ;D

2011-07-05 @ 01:07:41
Postat av: Anonym

såå braaaaa meeeeeeer!!!!!

2011-07-05 @ 01:20:04
Postat av: emma

ASBRA! Biebergasm...ja tack!! ;)

2011-07-05 @ 01:41:50
Postat av: Daniella

Man kan aldrig tacka nej till Biebergasm... and you know it! ;)

anyways... jag tyckte kapitlet var jättebra & jag längtar tills nästa!

2011-07-05 @ 01:59:12
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Melina

Jag håller med daniella :D

Nerrestes ! ;)

2011-07-05 @ 03:58:49
Postat av: elena

super duper bra

2011-07-05 @ 12:22:13
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Jenny

Asbra! Meeeeeeeeer! :)

2011-07-05 @ 13:06:57
Postat av: ciaRA!!!!somlängtar

eeeeeh man är dum om man tackar nej till biebergasma!! så biebergasma = jag tack!! längtar sjukt mycket till nästa! galet bra;^P

2011-07-05 @ 15:53:40

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0