Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 49

När vi hade lugnat ner oss satte vi på en komedi film.
Det som låg i den andra påsen var en massa chips och godis och en dricka.
Jag hade hällt upp allt i skålar och hällt drickan i 2 glas.
Jag tog med en filt och satte mig och hade mina ben över Justins knän.
Efter runt 20 minuter av filmen så pep min mobil till och skärmen visade. '' Ryan '' ..

Justin vände blicken mot min mobil, istället för filmen. Han ville säkert veta vad Ryan hade skrivit.
'' Seriously..? Why are u always doing this!?
U are a player. A big fat player.
Please don't move to Canada i don't want u here. //Ryan ''

- He'll get over it. Sa Justin och pussade mig på pannan.
- I hope so.. Sa jag ledsamt.
Vi kollade klart på filmen och den var faktiskt riktigt bra. Vi skrattade ganska mycket. Även om filmen var slut låg vi ändå kvar i soffan.
- What are you going to do with your song? Sa Justin medans han pillade med mitt hår.
- I think i'm still going to give it to Selena.
- Okay. Fick han fram efter ett tag.
Vi satt där tysta och njöt av den tiden vi hade ett tag, jag låg med mitt huvud över hans knä och han lekte med mitt hår och kysste mig då och då.
- Justin? Sa jag och kollade på honom allvarligt.
- yes? Svarade han oroligt.
- I really need to go to the toilet. Sa jag med ett gulligt leende.
- Ha, you scared the hell out of me.
Jag skrattade bara och ställde mig upp. Jag gick mot toaletten för att kissa. När jag kom tillbaka satte jag mig på hans knä som faktist började bli bekväm.
Han kysste mig och och jag tillbaka. Jag lutade mig bak så jag låg på soffan. Inte långt efter låg han över mig. Han kysste mig på halsen och vid nyckelbenet vilket fick mig att stöna lite lätt.
Jag drog mina händer på hans rygg medans han kysste mig lite här och var. Jag kollade på honom och kunde se att jag fick ett leende.
Jag tog av honom hans v-ringade t-shirt och nu så va han topless vilket fick mig riktigt upphetsad. Jag bet mig själv i läppen medans han fick av mig min t-shirt eller hans var det ju.
Nu så låg vi där och strulade, jag i bara under kläder och han shirtless. Jag fick av honom hans mjukis byxor och kunde känna hans stånd genom hans boxer kalsonger.
Justin försökte knäppa av min BH medans han kysste mig.
Han lyckades ganska snabbt. Men detta var ju inte precis något nytt för honom heller.
Han började kyssa mig uppifrån och ner. När han kom fram till troskanten gav jag ifrån mig ett litet stön. Och jag kunde se hur han log. Så jag rullade runt så jag låg överst. Och då började jag kyssa på hans svaga punkt, halsen. Samtidigt som jag förde in handen i hans kalsonger och började runka honom lite lätt. Han blev mer och mer upphetsad så jag slutade.
- No don't stop.. Sa han när jag slutade.
Men jag bara flinade lite och tog fram en kondom. Han tog av mina trosor och jag tog av hans kalsonger. När han fått på kondomen så tog han tag runt min midja. Och började köra på ganska hårt. När vi hållt på ett tag kom han och vi la oss utmattade bredvid varandra.
- I love you so much.. Sa jag andfått.
- I love you to babe! Sa han och kysste mig innan vi somnade.
Justin's Prespektiv

Jag vaknade av att jag fick ett sms av Scooter.
'' After the Paris trip. U have to start working, just so u know. //Scooter ''

Jag suckade. Han måste alltid skicka såna sms när jag är på semester. Jag vände blicken mot Emma som låg och sov. Hon var så söt. Jag har nog aldrig älskat en tjej såhär mycket förut. Det är en helt underbar känsla. Och igår var underbart. Jag hoppade in i duschen och duschade snabbt.
När jag kom ut satte jag på mig ett par Svarta jeans, och en lila V-ringad T-shirt och till dom ett par svarta converse.
Jag kollade mig lite fort i spegeln innan jag gav mig av ut ur suiten. Klockan var 9 och intervjuen började inte först
10.30. Men jag hade saker att fixa innan till ikväll. Jag ringde Kenny som bode i ett annat suit och han kom ut med detsamma.
Vi hoppade in i bilen och jag gick in i affär efter affär och köpte grejer. Jag gick in i en tjej affär och personalen fick hjälpa mig att hitta något till Emma. Tillslut så hittade vi en jättefin svart kort spets klänning med uringad rygg och ett par högklackade skor till dom.
Jag skrev en liten lapp på paketet som klänningen & skorna fanns i.


Jag la den i receptionen och bad dom att ge den till henne när hon kom ner.
Jag åkte senare iväg till Intervjuen där jag antar kommer att stanna ett tag.
Emmas perspektiv.

Jag vaknade och kollade runt men jag hittade ingen Justin bredvid mig, jag kände att paniken började stiga när jag kom på att han va på wn intervju så kände jag min lättnad.
Jag satte mig upp och tog upp min mobil och kollade på klockan den visade 10. Ovanligt nog så var jag pigg. Jag ställde mig upp och gick mot duschen.
Jag shamponerade mitt hår och tvålade in hela min kropp. Jag spenderade någon timme där och sjöng och bara njöt.
När  jag kom ut satte jag på mig ett par vita underkläder och smörjde in min kropp med nive bodylotion.
Jag kollade i garderoben och satte på mig ett vitt spets linne med högmidjade short med ett smalt skärp till. Jätte gullig outfit blev det.
Jag fönade håret och drog några lager mascara. Jag kollade på klockan den var redan 12. Jag satte på mig ett par lätta ballerina till innan jag gick ner till frukosten.
Jag gick och beställde en cappuchino och gick ut för en promenad. Jag gick i någon timme och njöt av Paris. Det va skönt att ingen kände igen mig.
Efter ett tags av promenad gick jag tillbaka till hotellet.
- Bonjour, Someone left a gift for you. Sa mannen bakom disken och vinkade åt mig som betydde att jag skulle dit.
- Hi, Oh thank you. Sa jag och tog imot  den.
Jag gick upp på mitt rum för att se vad som fans i. När jag kom in i suiten så smällde jag igen dörrren och satte mig på min säng.
Jag läste först lappen.
'' To my princess, Put this on for tonight when the cab is waiting for you 7 o'clock.
be ready! love you xx Justin '' Stog det.
Jag log stort innan jag öppnade den. Jag fick först ut en klänning jag blev nästa stumm den va jätte fin sen såg jag skorna då jag blev kär direkt.
Jag blev verkligen super glad över det jag fick. Justin är super gullig, undra vad vi ska göra ikväll.
Det var flera timmar kvar så jag bestämde mig för att gå till stranden och bada. Jag satt p min axellösa USA- bikini och tog med mig min strand väska och gick till stranden.
Jag la mig där på min handduk och hade smörjt in mig i solkräm innan jag satte på mig sol-glasögonen och solade.
Jag låg där i några timmar tills någon rörde till på min axel.
- Hi Emma it's Chris.
- Oh, hi. Sa jag och satte mig upp så att jag fick bättre syn och tog av mig glasögona.
Innan han hann säga något annat ställde jag mig upp och började packa i ordning.
- Where are you going? Sa han efter att han slagit sig ner.
- To my suit, I gotta go now. Sa jag och kramade honom så att jag inte skulle verka allt för dryg.
När jag kom till mitt suit duschade jag igen det va väldigt varmt ute i solen som nu var på väg ner. Jag kollade klockan.
Perfekt mumlade jag för mig själv, cirka 2 timmar kvar tills jag skulle vara klar.
Jag sminkade mig och tog min tid. Jag drog några drag mascara eller flera. Rouge , röda läppar, eyeliner va det sminket jag använde.
Sen så rakade jag mina ben och efter det så fönade jag mitt hår sedan lockade några lockar. Efter det så drog jag på mig min klännning.
Jag hörde att det tutade där nere, då jag direkt kom på att det var för mig. Jag satte på mig dom svara högklackade skorna och packade min handväska fort. Innan jag tog en sista titt innan jag gick till hissen sedan hoppade in i bilen. 
MASSOR MED KOMMENTARER NU, ÅSIKTER!

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Gillar't jättemycket! Ni båda är väldigt duktiga på att skriva. Och du tog t.o.m bieberorgasmen, like u said u would haha. Tycker det borde bli lite mer spänning bara, annars var allt awesome! :-)

2011-07-08 @ 01:27:09
Postat av: Anonym

haha meeeeeeeer!

2011-07-08 @ 01:39:13
Postat av: W

SUPER!!! :D

2011-07-08 @ 10:28:06
Postat av: emma andersson

VILL HA MER !!

men en sak bara, Paris ligger i centrala Frankrike och där finns väl ingen strand för Paris ligger inte vid kusten?xD

2011-07-08 @ 11:12:44
Postat av: Anonym

GAHHHH, grymt bra, ni båda är verkligen bäst på att skriva! längtar efter 50! :D

2011-07-08 @ 12:02:48
Postat av: Anonym

MMEEEEER NUUUUUUU

2011-07-11 @ 23:08:36
Postat av: Melina <3

mmmmmmmeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr :DDDDDDDDD

2011-07-11 @ 23:23:03
Postat av: milena

BRAgrymt braaa, hoppas dom har sex flera ggr?:P ÄLSKAR BIEBER ORGASMEN

2011-07-13 @ 15:33:43

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0