Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 50

Sen så rakade jag mina ben och efter det så fönade jag mitt hår sedan lockade några lockar. Efter det så drog jag på mig min klännning.
Jag hörde att det tutade där nere, då jag direkt kom på att det var för mig. Jag satte på mig dom svara högklackade skorna och packade min handväska fort. Innan jag tog en sista titt innan jag gick till hissen sedan hoppade in i bilen.

( Låtsas som det är lite mörkare och mer skog runt omkring och att han har vit t-shirt och mjukis byxor )
Bilen körde ett tag. Och jag började verkligen undra vart vi skulle när bilen körde förbi massa träd osv. Jag var alltså mitt i ingenstans. Chaffören körde i ungefär 30 minuter. Men tillslut stannade han mitt i ingenstans. Jag tackade chaffören innan jag gick ur bilen. Justin stod precis framför mig. Han hade en snygg tröja på mig och jeans.
Jag gick fram till honom och kysste hans läppar mjukt.
- Why are we in the middle of nowhere Justin? Frågade jag och han skrattade lite.
- Because i want you for my self. Come! Sa han och drog med mig ner till vattnet. Där fanns en brygga. Det var en sjö och uppe på land fanns det ett tält och en brasa.
- Justin why i'am i dressed up for this? Frågade jag förvånat.
- Because of this. Sa han och vände mig om. Där fanns det ett bord med två stolar. En duk med röda rosor på. Det var väldigt fint dukat med ljus osv.
- Let's eat! Sa han och tog min hand. Vi gick och satte oss vid bordet. Han tog fram maten. Jag vet inte vad det heter men det var fransk mat. Med franskt vin, vilket jag blev riktigt förvånad över. Eftersom han hatar när jag dricker.
- Justin, thats wine? Sa jag förvånat. Men han bara skratta sitt underbara skratt och tog min hand.
- Its just little wine. Not vodka or something. Sa han och blinkade med ena ögat.

Vi åt maten under tystnad. Det var en pinsam tystnad stämningen var jobbig. När vi hade ätit klart gick vi till tältet och bytte om. Justin hade tagit med sig en ryggsäck med saker till mig. Så han satte på sig en vit t-shirt och mjukis byxor. Jag tog på mig en tjock tröja och mjukis byxor. Sen bytte jag också till skönare skor. Vi bestämde att ta en promenad tillsammans. Så vi började gå på en stig. Det var fortfarande tyst men tillslut bröt Justin tystnaden när vi var framme vid bryggan.
- I'm sorry Emma. Sa han och kollade in i mina ögon. Hans ögon var helt blanka och han såg riktigt ledsen ut.
- Its okey Justin. I'm sorry to. Sa jag och tog hans hand.
- I sad some really mean things to you. And i really regret it. Sa han och en tår rann ner för hans kind.
- Don't cry.. It makes me cry.. Sa jag med gråten i halsen.
- I can't stop it. It feels like i'm losing you. Sa han och strök hans hand på min kind.
- You are not losing me Justin.
- But its a really akward silence between us. Sa han med lite allvarligare röst.
- I know. But i love you Justin.
- I love you to. But i need to ask you something.
What is it?
- Do you think we need a break. Not a break up just a break.
- No.. Do you? Frågade jag ledsamt.
- No! I just want everything to be normal again. Sa han och kysste min panna.
- Me too. Sa jag och han log. Efter det bestämde vi att gå tillbaka till tältet. Vi satte oss vid brasan runt oss och bi började grilla marshmallows. Det var inte någon pinsam tystnad mellan oss längre. Utan vi började prata om när vi träffades och vad vi tyckte om varandra då och sånt. Jag har aldrig älskat någon så mycket som Justin förut.
- I'am really tierd Justin. Can we go to sleep? Sa jag och började kyssa hans hals.
- Yeah we really can. Sa han och stönade lite lätt eftersom jag kysste på hans svaga punkt.
Vi gick in till tältet och vi delade sovsäck. Vi började strula men innan något mer hände råkade jag somna.
Justin's Prespektiv

Jag hörde att hennes andetag blev tyngre och tyngre och då märkte jag att hon hade somnat. Själv var jag inte alls trött. Hon hade gjort mig alldeles för upphetsad. Jag låg och kollade upp ett tag. Tills jag märkte att det var omöjligt att somna. Så jag tog på mig mina skor och gick ut ur tältet. Sen gick jag jag ner till bryggan och lyssnade på musik ett tag. Sen började jag kasta sten också. Allt jag tänkte på var Emma. Hon är det bästa som någonstin hänt mig. Men det som stör mig är att jag inte fick ta med henne på min turne som jag ska ha snart. Jag har inte ens berättat att jag ska iväg på turne en vecka efter denna Paris resan. Jag vet inte riktigt hur jag ska säga till henne att jag ska åka iväg i 4 månader.
Jag satt där i några timmar innan jag såg att klockan hade hunnit bli 4 på morgonen gick jag tillbaka till tältet igen. Jag kröp in i sovsäcken som Emma låg i. Jag drog mina fingrar i hennes hår en stund. Sen kände jag att mina ögon blev svårare och svårare att hålla öppna och tillslut somnade jag med Emma i min famn.

Förlåt för dålig uppdatering!! Men vädret har varit jättebra och jag (Emma) Har haft dataförbud ett tag. Men nu har jag iallafall hunnit skriva ett kort inlägg. Sorry för att det blev så kort men jag hinner verkligen inte skriva längre så Komentera med era underbara komentarer nu!! För det berhöver jag verkligen. Många komentarer :-) Pöss Pöss

Förresten jag vet att det inte finns stränder i Paris med hav osv. Men andvänd fantasin :) Hoppas ni gillar det ändå;)

Kommentarer♥
Postat av: Novellblogg

följ varandra via bloglovin? :)

2011-07-12 @ 09:14:14
URL: http://absolutalina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

grymt bra! meeeeeeer:D

2011-07-12 @ 10:34:16
Postat av: Anonym

grymt bra! meeeeeeer:D

2011-07-12 @ 10:34:53
Postat av: bieberdrug.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

Bra :)

2011-07-12 @ 19:47:36
URL: http://bieberdrug.blogg.se/
Postat av: alice bieber ;)

sjuuukt bra meeer <3<3

2011-07-13 @ 02:05:54
URL: http://ultimatealice.blogg.se/
Postat av: Milena

som sagt skulle vara kul med mer SEX scener GRR ahahahahhaha

2011-07-13 @ 15:39:31
Postat av: sofia

vill ha mer nu:DD

2011-07-14 @ 09:46:29
URL: http://justindrewbieberstorie.blogg.se/
Postat av: amanda

när kmr meeeeeeeR?

2011-07-15 @ 18:15:40

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0