Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 59

Jag tog min tränings väska och la i nya kläder i väskan.
Sen bytte jag om till mina träningskläder.
Jag satte upp håret och tog bort mitt smink.
Sen gick jag ner till Pontus igen som väntade på mig nere i hallen.


Veckorna hade gått otroligt fort. Jag har varit med Sophie och Jacob varje dag. Skolan har dock gått riktigt segt. Men jag hade börjat spela tennis igen. Dom första gångerna gick uselt. Men Jacob lärde mig från ruta 1 igen. Och nu är jag faktiskt riktigt bra. Chaz och Ryan är inte sura eller så längre, men dom vill inte umgås med mig. Dom tycker att jag borde berätta för Justin och tills dess så håller dom avstånd från mig. Jag och Justin pratar ibland på telefon och smsar då och då. Men det har blivit mindre och mindre på sista tiden. Vi tjafsar ibland på varandra i telefon för småsaker. Så jag slutade svara när han ringde ett tag. För att jag var trött på att bråka hela tiden. Jag och Justin har varit tillsammans i lite mer än 5 månader. Det är 6 månader snart faktiskt. Och vi har varit ifrån varandra 5 av dom månaderna. Och vi har bråkat eller grälat ganska ofta. Jacob och Sophie tycker mitt och Justin's förhållande är osunt för oss båda eftersom allt vi gör nästan är att tjafsa. Jag har hållt kontakten med Melissa och Linnea så gott jag kan men det är svårt när man bor så långt bort. Så det blir oftast bara några meddelanden på Facebook eller liknande.
Men imorgon är det dags.. Det är då Justin kommer stå utanför min dörr. Inte några mer sms eller samtal, utan riktiga Justin.
Jag har sagt till Jacob att vi får träffas i smyg så länge Justin är här. Jacob har blivit min bästavän och jag är inte redo att förlora honom. För när Justin är borta igen så har jag bara Jacob och Sophie. Så jag måste ljuga för Justin. Om jag berättar för honom nu kommer han bli förbannad för att jag inte har sagt något till honom innan.
Så nu satt jag här på en fredag kväll och kollar igenom Twitter. Jag har fått många hot från beliebers nu när alla vet att jag och Justin är tillsammans. Fast det är skönt att det inte finns så många crazy beliebers här i Stratford, eller paparattziz för den delen.
Det var inget nytt på Twitter precis. Justin hade Twittrat att han skulle till Canada igen och att han satt på flyget just nu. Vilket betyder att han kommer om ca 8 timmar.
Jag suckade. Hur ska jag kunna sova nu? Jag är sjukt nervös inför imorgon. Hur ska jag reagera när jag träffar honom. Glad eller ledsen? Ledsen eller arg? Det är så många tankar i mitt huvud just nu så det känns som det kommer explodera.
Jag gick ner till köket och tog en huvudvärks tablett. Sen gick jag upp och borstade tänderna, tog på mig pyjamas och la mig ner i sängen. Precis när jag var påväg att somna vibrerade min mobil till 2 gånger.
Det var sms från Justin och.. Jacob.

'' Hey to be honest i'm nervous to see you.
But i can't wait to finally get to kiss your lips again.. //Justin ''

'' Hellooo funny bunny! What to play tennis with me tomorrow?
Justin will of course never find out.... //Jacob ''

Jag svarade inte på något deras sms utan jag la ner mobilen på bordet igen. Och somnade djupt.

Denna gången vaknade jag inte av något alarm, eller ljuset som strålat in i rummet. Jag vaknade av att någon satte sig bredvid mig i sängen. Och smekte min kind och kysste mina läppar ömt. Jag kände igen dom läpparna det var Justin's. Justin var här. Jag vet inte jag känner just nu. Ska jag vara glad över att han är här eller inte?
- You have no idea how much i missed you. My little sunshine. Viskade han hest i mitt öra. Det kittlades så jag låg. För jag var alldeles för trött för att fnissa eller skratta.
- Good you are awake. Sa han och kysste min panna.
- Well its not everyday someone kisses my lips on the morning. Sa jag lågt.
- I'm here now. I can do it every morning if you want. Sa han och började kyssa min hals.
- Not every morning, just intill you are leaving again.. Sa jag och han slutade kyssa min hals och suckade tungt.
- Can't you just be happy that i'm here now? Sa han och surt.
- You don't think i'm happy?
-
I don't know Emma. Its like i don't know you anymore. Sa han ledsamt. Det gjorde ont och se honom ledsen så jag bestämde mig för att vara glad över att han är tillbaka.
- Yes you do. And i'am happy that you are back. Sa jag och kysste hans mjuka läppar. Vilket fick honom att le.
- I heard that you're not hanging out with Chaz and Ryan anymore, why? Sa han och kollade nyfiket på mig.
- I don't know. It just happend. I have spend alot of my free time with Sophie and Pontus. Sa jag och han nickade.
- I haven't had sex in 5 months. Sa han sedan för att byta samtalsämne.
- Oh really? I had it last week. Sa jag på skämt men Justin's ögon blev stora som basket bollar.
- I was kidding..? Sa jag sedan och hans ansiktsuttryck gick från chockad till lättnad.
Sen kysste han mer ivrigare och ivrigare. Man förstod vad han ville. Han tog av sig borde sin och min tröja. Men efter ett tag stoppade jag allt innan det hände något. Det kändes fel och jag vet precis varför. Jag har ljugit för Justin och det äter upp mig inifrån om ni fattar vad jag menar. Jag har så mycket skuldkänslor så att jag inte ens kan ha sex med honom längre.
- Whats wrong? Frågade Justin när jag slutat.
- I'am to tierd. Ljög jag, igen.
- Please baby... Sa han och försökte få av mig byxorna.
- No Justin, later. Sa jag bestämt och gick upp ur sängen.
- Okey.. Do you want some help with breakfast? Sa han och log.
- Yeah, let's make your special bieber pancakes. Sa jag och drog på mig tröjan.
- Yes let's do that! Sa han och vi gick ner till köket.
Vi tog fram mjöl, ägg och mjölk. Sen började vi röra ihop allt. Och tillsist hällde vi i lite salt. Justin fick äran att steka pannkakorna. I början gick det väldigt bra. Men efter ett tag så kysste han mig för mycket så han glömde av pannkakorna. Så dom blev svarta. Och tro mig detta hände rätt så många gånger.
- Justin thats the fifth one.. Sa jag när han bränt ännu en pannkaka.
- Who can judge me? My beautiful girlfriend are sitting here and all i want is to kiss her lips. Sa han och kysste mig ännu en gång. Men jag bara skrattade åt honom.
- Is the pancakes done get? Sa jag och han lipade åt mig.

När han äntligen stekt färdigt pannkakorna så åt vi i tystnad. Vi båda två var riktigt hungriga och fokuserade oss på att äta istället för att prata.

- I'm going to take a shower. Sa jag när vi ätit färdigt.
- Okey can i borrow your laptop? Frågade han när vi var påväg upp till mitt rum.
- Yeah sure. Sa jag och när vi var inne på mitt rum igen så valde jag ut kläder som jag skulle ha på mig. Medans Justin kollade runt på internet. Jag klev in i duschen och lätt det varma vattnet omfamna min kropp.

Justin's Prespektiv

Medans Emma duschade satt jag vid hennes dator och gick in på Twitter. Jag följde några fanns och RT några tweets. Jag var mitt uppe i att läsa en tweet när jag hörde en ringsignal. Jag kollade bredvid mig där Emmas mobil låg. Hela skärmen lös upp med namnet Jacob Smith. Jag fick en klump i magen. Ä det den Jacob? För att vara säker så tryckte jag på grönlur och utan att säga något.
- Hey sweetie, why didn't you answer my text last night? Sa den bekanta rösten. Den rösten som jag hatade mest. Jag blev så arg så att jag kastade mobilen i väggen, hårt. Den gick i tusen bitar precis som mitt humör. Badrums dörren flög upp med ett ryck och ut kom Emma med en handduk runt hennes kropp.
- What happend? Frågade hon oroligt när hon såg hur arg jag var. Jag sa inget utan pekade på mobilen som låg på golvet. Hon kollade förvånat på mig.
- Justin speak? What happend! Sa hon sedan upprört.
- Jacob Smith happend. Sa jag argt och gick mot dörren.
- Justin i can explain!! Ropade Emma efter mig.
- No Emma not this time!! Skrek jag högt tillbaka och sprang ur huset.

Hur kan hon göra såhär mot mig. Såra mig såhär.. När hon visste vad jag tycker om honom. Och vad han har gjort mot mig.


Nu är det bara 1 kapitel kvar av novellen. Vad tycks? Glöm inte det viktiga inlägget nedanför detta, där ni får rösta vad nästa novell ska handla om. OCH JAG BEHÖVER NÅGON SOM VILL SKRIVA DEN NYA NOVELLEN MED MIG, OCH KANSKE UBAH OM HON VILL.  Puss på er!:)

Kommentarer♥
Postat av: emma andersson

wtf? bara ett kapitell kvar ?:(

2011-07-30 @ 00:25:28
Postat av: Jasmine

awwwesome :D

2011-07-30 @ 00:56:05
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

grymt!



men vad har Jacob gjort mot Justin nu igen? har glömt ):

2011-07-30 @ 01:42:32
Postat av: ebba

Grymt!

2011-07-30 @ 07:15:43
Postat av: Melina

Asbra! <3

2011-07-30 @ 11:39:08

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0