Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 51

Jag satt där i några timmar innan jag såg att klockan hade hunnit bli 4 på morgonen gick jag tillbaka till tältet igen. Jag kröp in i sovsäcken som Emma låg i. Jag drog mina fingrar i hennes hår en stund. Sen kände jag att mina ögon blev svårare och svårare att hålla öppna och tillslut somnade jag med Emma i min famn.

Emma's Prespektiv

Dagarna har gått hur fort som helst. Vi har ätit romantiska middagar tillsammans, vi har åkt längst upp i eiffeltornet. Sen har vi också gått på tivoli. Och igår hade Justin en liten konsert för sina fans. Och låt oss inte glömma våra intima nätter som har varit helt awesome! Men nu stod vi här och packade våra väskor eftersom taxin som skulle ta oss till planet var här när som helst.
- Do you want me to help you? Frågade Justin som tydligen var klar för längesen.
- No i'am done now. Sa jag och pussade honom på munnen.
- Okey, the cab is outside so let's go! Sa han och hjälpte mig med några väskor. Egentligen skulle någon i personalen kunna hjälpa oss, men det tyckte vi bara var onödigt.
Vi stod i hissen påväg ner. Då insåg jag hur mycket jag kommer sakna Justin, Melissa och Linnea eftersom jag flyttar till Canada.
Chaffören hjälpte oss med att få in väskorna i bilen. Efter det så körde han iväg.
- Babe, i need to tell you something.. Sa Justin vilket gjorde mig riktigt orolig.
- What..? Frågade jag osäkert.
- My tour... I'm leaving about 4 days..
- WHAT? For how long...?
- 4 months. I'am sorry i didn't tell you this earlier..
- Its okey.. I'am just sad that you are leaving? But i'm moving so its okey..
- And you have school to think about.
- I hate school.. I have decited that i'm not going to High School..
- Yes you are. Sa han och gav mig en broshyr om Stratford High School. Och när jag öppnade broshyren ramlade ett papper ner i knät på mig. Jag läste pappret noggrant och mina ögon blev stora som tomater när jag fattade vad som stod. Det stod att jag hade blivit godkänn eller vad man nu kallar det.. Det betyder att jag kom in på Stratford High School, och Justin ansökte åt mig? Jag som inte ens ville gå.
- So.. What do you think? Frågade Justin glatt.
- Justin, this sucks! I'am done with school?? Sa jag lite smått surt.
- But.. You need at least go to High School? Collage i understand but High School? My mum would freak out if she heard this..
- Are you ashamed of me? That's why you did this, right? Because you are ashamed of me? And when i finally go to High School i can meet your family? Sa jag argt.
- No... You will meet my family after the tour.. And i'am not ashamed of you, i just did that to make you happy. Sa han och kollade ut i fönstret.
- Why do we always argue? Frågade jag honom med ledsna ögon.
- I don't know sweetie... Sa han och tog min hand och försökte le lite till mig. Men jag såg att han var ledsen.

Efter ett antal timmar hade privat planet landat i Sverige. Justin skulle sitta kvar för privat planet skulle ta honom till Atlanta efter jag gått av.

- Byee Biebs.. I love you and good luck on your tour! Sa jag och kysste honom passionerat.
- Bye sweetie, i love you really much. And have a great time in Canada. I will call you. Sa han och kysste mig en sista gång. Jag gick ur planet och  in i bilen som väntade på mig. Klockan var sex på morgonen i Sverige och om 10 timmar sitter jag på planet till Canada. Melissa och Linnea ska komma runt 10 hem till mig så ska vi umgås innan jag åker iväg igen.
Chaffören stannade utanför mitt hus och hjälpte mig med väskorna till hallen innan han åkte iväg igen. Jag kastade snabbt in allt som behövade tvättas i tvättmaskinen och tvättade det. Under tiden tog jag fram alla saker jag skulle ta med mig, och det var mycket.. Dock hade Pontus redan tagit med sig ungefär 75% av mina saker. Jag började packa ner alla badrums grejer i min minsta resväska. Sen tog jag smycken osv. Och sist tog jag skor och kläder. Det blev totalt 8 stora väskor och 3 små, med all tvätt också.
När jag var färdig satte jag mig vid köksbordet och började äta nudlar som jag kokat. Jag ställde skålen i diskmaskinen när jag var färdig. Och precis då knackade det på dörren. Jag sprang fram till dörren och öppnde den hastigt.
Och där stod dom mest underbaraste människorna i världen, Melissa och Linnea.
- HEEEEJ!!! Skrek jag och kastade mig på dom.
- Hahaha.. HEJ GUMMAN!! Skrek dom tillbaka och vi började skratta. Jag släppte in dom och vi satte oss i vardagsrummet.
- Gud vad sorgligt att du åker... Sa Melissa ledsamt.
- Det tycker jag med.. Men jag behöver nog en ny start, bort från allt drama. Men jag kommer sakna er såå mycket. Sa jag och kramade om dom igen.
- Hur var det i Paris? Frågade Linnea sedan.
- I början var det ett helvete. Justin försökte göra mig svartsjuk med någon tjej som hette Nicole. Och jag försökte göra honom svartsjuk med en kille som hette Chris. Men sen blev vi sams och vi hade 5 underbara dagar tillsammans. Men sen små bråkade vi lite i taxin påväg till planet. Bara för att han tydligen har bestämt att jag ska gå på High School. Och sen berättade han också att han ska på turne och kommer vara borta i 4 månader, och  han åker iväg om 4 dagar. Sa jag och suckade.
- Shit du kommer ju inte få ha sex på 4 månader då??! Sa Linnea och gjorde en ledsen blick mot mig, vilket betydde att hon tyckte synd om mig.
- Ja vet.. Det suger! Jag är rädd att jag kommer få känslor för Ryan eller någon..
- Ha inte sex med Ryan, ha sex med den personen Justin känner minst. Då kanske han inte får reda på något? Sa Melissa mystiskt.
- Neej.. Jag kan inte vara otrogen mot Justin igen..
- Sen när har du varit otrogen mot Justin? Frågade Melissa förvirrat.
- Jag strulade med Eric i Cypern.
- Men Justin hade ju varit otrogen mot dig innan det? Sa Linnea.
- Nej dom höll bara varandra i handen. Inget mer..
- Hur är Justin i sängen? Sa Melissa sedan för att byta samtalsämne.
- Helt jävla grym.. Den bästa jag någonsin legat med.
- Men det var  ju inte helt oväntat, du kommer ju typ inte ihåg några andra eftersom du brukar vara grymt full. Sa Linnea och log. Vilket fick mig och Melissa att skratta.
- Seriöst, hur många har du legat med egentligen? Sa Melissa sedan.
Det tog oss ungefär 5 minuter innan vi räknat ut att jag har legat med 19 personer.
- Undra vad Justin säger om han får reda på det. Sa Linnea och flinade.
- Han kommer antagligen göra slut, han har bara legat med Selena och mig i sitt liv.
- Tänk inte så negativt, men ofta han inte har frågat dig hur många du har legat med?
- Inte än iallafall. Men den frågan kommer väl.. Ryan vet dock hur många jag har legat med, så jag är orolig att han berättar det för Justin.

Vi snackade ett tag till. Men nu blev det dags för mig att åka till flygplatsen. När taxin kom så hjälpte Linnea och Melissa mig med väskorna. Efter lite krångel med att få in alla väskor i bilen var det dags att åka till flygplatsen.
- Jaha.. Då vare dags för mig att åka.. Sa jag och gjorde en ledsen blick.
- Vi kommer sakna dig så jävla mycket babe! Love you bitch! Sa Melissa och kramade mig hårt och länge. Hon började gråta också, vilket gjorde så att jag började gråta. Och då började så klart Linnea också att gråta.
- Jippii gråt kalas. Sa jag och vi alla tre började att skratta.
- Jag kommer sakna er så himla mycket också. Sa jag och kramade om Linnea hårt.
- Ta den här. När du mår som sämst kommer det att hjälpa, och det vet du. Sa Linnea och gav mig ett helt cigg paket.
- Ehm, jag har slutat..
- Vi vet, och det är jättebra. Men när du mår som sämst så tar du en. Sa Melissa och kramade mig en sista gång.
Men när jag verkligen var tvungen att åka kramades vi en sista gång. Sen satte jag mig i taxin och den körde iväg.
Canada here i come.


Komentera :D Super ledsen för dålig uppdatering.. Men Ubah har ingen dator. Och jag har en ny hund så det kräver mycket jobb.. Men nu hann jag att slänga in ett litet inlägg till er, Enjoy!

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

asbraaaa, men sen tycker jag att det borde hända något, typ liite mer draaaama ;))

2011-07-17 @ 22:28:00
Postat av: bieberdrug.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

Super :)

2011-07-17 @ 23:44:01
URL: http://bieberdrug.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer!

2011-07-18 @ 00:33:50
Postat av: Fanny

Kolla gärna min nystartade novell blogg :D

2011-07-18 @ 22:08:02
URL: http://myjdbstory.blogg.se/
Postat av: fanny

Hejhej! Jag har nämnligen gjort en ny novellblogg och undrar om du vill göra länkbyte? :)



Du kan ju kolla om du gillar den ;)

2011-07-19 @ 21:02:32
URL: http://justinorbieber

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0