Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 24

Ryan är ledsen. Chaz lämnade mig för att springa efter Ryan.
Justin är full och hatar mig typ?
Selena är i ett annat land.
Vad fan ska jag göra..?
Jag saknar Sverige...

Jag sjönk ner i soffan, som var väldigt bekväm. Sen bestämde jag mig för att skicka ett sms till Pontus.
* Hej Pontus.. Mår inte så bra just nu och jag vill tillbaka till Sverige.. Kram Emma *

Pontus brukar vara rätt seg på att skriva men denna gången tog det inte långt tid innan jag fick ett svar.
* Hej, ja jag har märkt det.. Några ifrån laget åker redan imorgon. Så om du vill kan vi också åka. För jag har fått nog av Canada. Så isåfall blir det du, jag, Joel, Kevin, Tobbe, Eric, och Martin som åker tillbaka imorgon. Kram Pontus *

* Jaaaaa! Det blir perfekt vilken tid? Kram Emma *

* Kom ner till lobbyn 12:oo imorgon Kram Pontus *

Jag svarade inte utan jag började packa ner allt istället. Jag gick först till sovrummet och packade ner alla kläder. Det gick nästan inte att få ner allt eftersom jag och Selena hade shoppat en hel del.
Men efter 1 timma ungefär var jag färdig med sovrummet och började packa ner allt i badrummet istället.
När jag var klar med badrummet fortsatte jag packa ner övriga saker. Det ska bli sorgligt och skönt att lämna Canada. För jag har träffat otroliga människor här. Fast det gick ju inte som planerat i slutet... Fast om jag kommer tidigare till Sverige kanske jag kan komma tidigare till Selena?
Jag skyndade mig och skickade iväg ett sms till Selena och frågade om jag kunde komma 1 vecka tidigare.
Sen kom jag på att det kanske är bra om jag säger till nere i receptionen att jag åker hem imorgon istället.
Så jag tog hissen ner till lobbyn och gick fram till disken. Där en väldigt snygg kille stod. Han log åt mig när jag kom fram till disken.
- Hey! Do you need anything? Frågade han och log ett gulligt smile.
- Yes, i'm leaving tomorrow but i have the room in 1 week more. Can you change that?
- Of course cutie! What room are you staying in?
- Room 843! Sa jag occh log lite extra.
- Done, Do you want to do something with me tonight? Frågade han osäkert.
- Yeah sure why not im leaving tomorrow anyway, here is my number. Sa jag och skrev mitt nummer på en liten lapp. Jag vinkade flörtigt när jag gick därifrån. Och samtidigt råkade jag gå in i någon.
- Oh, im so sorry! Sa jag och ställde mig upp och då såg jag satt det var Ryan.
- Its okey .. I heard that you are leaving tomorrow.. why?
- I miss my friends Ryan.. And by the way. Justin is drunk, you should go up and take care of him!
- I will. But first i want a good bye hug. Sa han och kramade mig. Kramen var varm och speciell.. Som vanligt. Ingen släppte taget.. Men tillslut gjorde jag det när jag insåg att vi hade stått där i några minuter..
- I have to go.. Sa jag osäkert och skyndade mig därifrån. Men han tog tag i min arm.
- Please give me a chance.. I love you so much, and i promise Savanna is just my friend. Sa han och kysste mig. Även om jag hade lust kunde jag inte gå där ifrån. Utan jag gjorde det som kändes rätt.. Jag kysste honom tillbaka.
- I love you to Ryan...
- So.. Do you wanna help me with Justin? Sa han och tog min hand.
- Yeah sure.. Sa jag och log. Så vi gick hand i hand upp till Justin's hotellrum.
Ryan knackade på dörren. Men denna gången gick det snabbare än förra gången jag knackade på. Men han såg fortfarande risig ut. Fast han hade nog nyktrat till lite. Ryan släppte min hand och putade in Justin i hotellrummet och jag gick efter.
- Justin!! Wtf is wrong with you?!!
- It helps with the pain..
- That excuse i also used before. Until you made ​​me realize that it was just an excuse to drink. You are better than this Justin, this isn't you.. Sa jag och gav honom en kram.
- I'm sorry for doing this.. Sa han och kollade ner i golvet.
- Its okey, but I think we should ask Chaz to get over here. So we can watch a movie or something. Since this is our last night together. Because im leaving tomorrow ..
- What? Why are you leaving tomorrow?.. Sa Justin ledsamt.
- I miss Sweden. I'm sorry..
- I will go and call Chaz.. Sa Ryan och gick ut ur rummet.
- You can't leave.. I need you. You make me feel better. You are my bestfriend don't leave.. Sa Justin och ställde sig typ 1 decimeter från mig. Det kändes lite obekvämt så jag backade lite.
- I have to..
- No you don't stay here 1 more week please..
- No Justin i can't stay. Because my birthday is soon. And im going to have a big party in Sweden. And after that.. Sa jag och tystnade.
- And after that...?? Sa Justin med en blick som betydde att jag skulle berätta.
- After that i'm flying to New York to meet Selena..
Justin tystnade och satte sig i soffan med en duns. Och in i rummet kom Ryan och Chaz. Chaz kom och gav mig en lång och hård kram.
- I'm going to miss you bitch.. Sa han ledsamt.
- Aww.. I'm going to miss you to Chaziiboy! Sa jag och släppte taget om honom.
Vi bestämde att vi skulle se ''Just go with it'' Ryan satte på filmen. Och jag satte mig bredvid Justin. Chaz satte sig i fotöljen och Ryan satte dig bredvid mig. Jag märkte att Justin fortfarande såg ledsen ut. Så jag kollade på honom och tog tag i hans hand och hållde den i min. Han kollade mot mig och vi log mot varandra. Ryan kollade på våra händer och såg lite sur ut så jag tog tag i hans hand också. Jag kommer verkligen sakna dessa knäppa idioter.. Mina idioter..

KOMMENTERA MYCKE NU SÖTNOSAR<3 :D

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Neej, hon får inte åka hem!! haha



meeer :D

2011-06-07 @ 23:02:12
Postat av: ninni<333

Skiiiitbra!!!!!!ärligt talat så vet jag inte vad jag skulle göra utan en massa bloggar<33333 o denna blogg är en av mina personliga favoriter<3333

2011-06-07 @ 23:04:51
URL: http://ninnefahmy.devote.se
Postat av: sara

såååå brra har läst om novellen flera ggr och tröttnar alldrig meeeeeeer meeeeer meeeeeer

2011-06-07 @ 23:16:19
Postat av: emma <33

mer jag typ går in på din blogg 100 gånger per dag för att se omdet har kommit upp ett nytt kapitel.

DU ÄGER

2011-06-07 @ 23:19:18
Postat av: WILMAA

super!!

2011-06-08 @ 14:49:16
Postat av: Josefin

allvarligt det här är den bästa novellen som jag har läst, o jag läser just nu 26 stycken.. :P



btw, DU ÄR GRYM!

meeeeeeeeeeeer :)

2011-06-08 @ 15:55:52
Postat av: Anonym

Nej! hon får inte åka hem!!!!

den här bloggen äger, jag kan inte vänta tills nästa kapitel! :)

2011-06-08 @ 18:30:03

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0