Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 27

- Ryan should we take her to the hotel? Hörde jag Justin's varma röst säga.
- I don't want to see her right now. I'm her boyfriend, so i don't think she have the right to dance with other guys.. Sa han ledsamt.

- I can take her to my hotelroom. You and Chaz can take a cab to the hotel. Sa Justin och kramade om Ryan lite lätt.
- Thanks bro, i will call you tomorrow! Take care of her. Sa han medans han och Chaz gick längst gatorna.
- Can you stand up? Frågade Justin kallt och kollade på mig.
Jag uppfattade inte riktigt frågan utan började babbla på om min guldfisk som jag hade när jag var 3 år. Justin bara suckade och lyfte upp mig i hans armar och bärde bort mig till bilen.
Han började köra men han sa inte ett ord. Och när vi var framme hjälpte han mig upp till hans rum och la mig i hans säng. Jag kände att ögonlocken blev tyngre och tyngre och tillslut blev allt svart.
Nästa morgon bländades jag av solen. Jag öppnade ögonen och såg att Justin satt vid fotändan av sängen jag låg i. Vart var jag? Jag minns ingenting från igår kväll.. Och vad gör Justin här? Jag tänkte sätta mig upp men mitt huvud hindrade mig, jag hade en fruktansvärd huvudvärk.
- Where am i ? Frågade jag lågt. Justin's blick vändes mot mig. Han hade påsar under ögonen och det såg ut som om han inte hade sovit någonting.
- In my hotelroom. I drived you here from your party last night. Me, Chaz and Ryan wanted to suprise you. But i think we got a suprise instead.
- How did you know where i lived?
- We called Melissa and asked. You really hurt Ryan last night.
- Why?
- We caught you dancing a ''sexy dance'' with a guy on a table.
- Omg.. I can't remember anything from last night.
- I stayed up all night to see that you were alright. Even if i didn't want to.
- I was just drinking, don't overreact.
- Why can't you just be the girl you were in Canada.. Sa han och suckade tungt.
- Because this is Sweden.
- Is this the person you want to be? Sa han och kollade djupt in i mina ögon.
- Yes. Sa jag kallt och gav honom en kaxig blick.
- You're lying.
- I thought you were my bestfriend..
- I was. Sa han och ställde sig upp och gick och hämtade ett glas vatten till mig.
- But why are you helping me then?
- I don't now.. Ryan is here soon. He wants to talk to you. Sa Justin kallt.
Efter det blev var det en pinsam tystnad.. Men jag tyckte fortfarande att dom överreagerar. Jag drack ju bara?
När ungefär 10 minuter har gått kommer Ryan in i rummet och Justin går ut.
- I'm sorry.. Sa jag och kollade neråt.
- Its over.
- What? It can't be over? I was just drinking!
- You promised me to be the person you were in Canada. You promised me to never drink or smoke. You promised... Sa han ledsamt.
- I made a mistake.
- But to me it was a big mistake. I can't be together with you anymore.
- Why are you overreacting? Sa jag surt
- I'm not overreacting!! Stop being a bitch! I'm going back to Canada and i don't want to see you again. Sa han och gick.
Vad hände precis? Jag kan inte fatta att det är slut..
Tårarna började rinna och efter ett tag kom det mer och mer. Och tillslut började jag gråta/skrika och hade panik samtidigt. Då kom Justin in i rummet. Han var fortfarande sur det såg jag. Men han kröp ändå ner bredvid mig och försökte trösta mig. Hans hand lekte med mitt hår medans han sa att jag skulle försöka ta djupa andetag.
- I don't want to live anymore.. Sa jag och snyftade.
- Yes you do. You are going to New York soon. I think you and Selena will have a great time. Sa han lungt.
- Are you mad at me?
- Of course i am. But i can't be mad forever.
- Ryan doesn't want to see me anymore..
- Give him some space for a while. He is really hurt.
- I'am stupid.
- Haha.. Sometimes you are. But you are also amazing, beautiful, and smart.
- You of all people should be mad at me. I promised you so many times.
- I'am mad at you. But i can't ignore you when you're crying. I can't see you cry its to painful.
- Are you still my friend..?
- I can be your friend. But not you're bestfriend. Sorry..
- I understand.. I feel better now. Should i leave?
- Yeah.. You should.

Jag ville ligga där bredvid honom hela dagen egentligen. Men när han berättade att han bara vill vara min ''kompis'' gjorde det för ont för att stanna.
Jag gick ut hur hotellrummet utan att ge Justin en blick. När jag kom utanför dörren började mina tårar rinna. Jag har fuckat upp allt igen..
Jag tryckte på hissknappen och gick in. Sen gick jag igenom lobbyn och ut ur hotellet. Och då kände jag igen mig. Så jag tog en taxi tillbaka till mitt hus. Alla hade gått förutom Melissa, Pontus, Eric, Nelly och Linnea som låg däckade på golvet. Jag kollade runt i huset och det låg spyor, muggar och annat skräp överallt. Jag började städa undan och det tog ungefär 3 timmar sen var huset släckfritt. Fast dom andra hade inte vaknat en.. Undra hur galet det blev igår egentligen?
Jag satte mig i soffan och vilade ögonen lite. Fast det dröjde inte länge innan blev störd. För att dom andra hade vaknat. Vi var riktigt bakis alla 6. Linnea och Nelly gick upp och la sig i mitt rum istället. Och Melissa och Pontus gick och la sig i Pontus rum. Men Eric satte sig bredvid mig.
- Grattis på födelsedagen sötnos. Sa han och försökte le. Fast det gick inte så bra eftersom han var riktigt trött och bakis.
- Tack.. Sämsta födelsedagen någonsin..
- Varför? Hade du inte kul på festen?
- Jag kom inte ihåg ett skit. På morgonen vaknade jag upp i Justin's hotellrum. Och han var sur och sa att han inte ville vara min bästavän längre utan isåfall bara kompis. Och Ryan min pojkvän kom in lite senare och gjorde slut. Sämsta dagen i mitt jävla liv. Sa jag och öppnade min laptop.
- Vilken jävla idiot. Att göra slut på ens födelsedag. Du är värd bättre. Sa han och kramade mig.
- Nej det är jag inte.. Jag hade lovat honom många gånger att inte dricka igen. Och sen såg han mig ''dansa sexigt'' med Tobbe..
- Jag går upp och lägger mig i några timmar, men när jag vaknar ska vi åka och kolla på bio eller något. Okej?
- Okej Eric. Tack för att du finns..
Han gick upp och jag loggade in på twitter. Justin, Chaz och Ryan hade twittrat.
@justinbieber: We are just friends now. Not bestfriends. I hate it, but i can't be neer u right now. U hurt me.

@ItsRyanButler: I will forget u. I'm worth better. I hate u because i love u so much. But the only thing i need is to forget u. #Loveispainful

@ChazSom3rs: U are still my friend, u made a mistake. But i forgive u :)

Jag blev lite gladare av Chaz tweet. Han har förlåtit mig och det gjorde mig glad. Men Ryan's tweet gjorde mig riktigt ledsen.
Jag hörde att min mobil ringde. Jag tog upp den ur fickan och såg att det var Selena.
- Hi.. Sa jag ledsamt.
- Hey, i heard. Sa hon lågt.
- From who? Frågade jag förvånat.
- Justin..
- Didn't you break up with him?
- Yes i did. But we are just friends now. So he told me.
- Are you mad at me to..
- No, you have enough people who are angry at you. Do you wanna come to New York on Wednesday?
- Yes! Thats perfect, because i quit school on Tuesday.
- Good! And i talked to Justin. He will come to. But he doesn't know that you are coming. So its a suprise.
- Do you really think that is a good idea?
- Yes i do. You need to spend sometime with him. So you can be bestfriends again. Sa hon och jag såg framför mig att hon log.
- Selena have i ever told you that you are super amazing?
- I don't know sweetie. Sa hon och skrattade
- You are amazing!
- Aww.. You to! See you soon. Bye
- Byee!

Jag var fortfarande inne på twitter så jag bestämde mig för att twittra lite.
@EmmaNilsson: @ItsRyanButler I will miss u, because i love u. Hope u forgive me someday...

@EmmaNilsson: @Justinbieber u will get a suprise soon, and i hope u like it!.. Miss u.

@EmmaNilsson: @ChazSom3rs: u don't need to forgive me.. i'm not worth it. I'm so sorry! Miss u my bestfriend..

Sen loggade jag ut.

Kommentarer♥
Postat av: daniella

Jag ääälskar din story!!! :D

2011-06-10 @ 15:23:25
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Suppperr gryymmmtt !! :D

2011-06-10 @ 16:08:47
Postat av: Anonym

så denna handlar inte om bieber och en tjej?

2011-06-10 @ 16:42:46
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/fredag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-10 @ 17:40:42
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: emma andersson

MEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-06-10 @ 19:48:19

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0