Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 40

- How could you? We havent even broke up yet? Sa han med ledsen röst, Justin..
What do you mean?
- The picture?? Where you drunk or something last night..? Frågade han besviket.
- Justin.. Why do you even care? Frågade jag kallt.

Tumblr_ln942mzruk1qddp6vo1_500_large

- Because i love you. Why can't you just get that?
Sa han och snyftade.
- I loved you to.. But i can't handle that ''Selena'' thing.
- But.. Var det ända han fick fram.
- You hurt me Justin!
- But you hurt me more! You kissed him. I didn't kiss Selena?
- I was drunk.
- Ohh, of course you were. You always are. Sa han argt.
- Fuck you Justin.
- What? Its the truth! Alcoholic..
- Its so over between us.
- Yeah it is. I hate you. Sa han och stängde av. Klockan var ganska mycket två på dagen. Jag tog upp min laptop och satte på '' Satan i Gatan '' Med Veronica Maggio.
Sen loggade jag in på Twitter och skrev;
'' I'm single and i'am ready to mingle! '' Och då började tårarna rinna ner längst min kind.
Jag hade precis gjort slut med den killen som förstår mig bäst. Han som log åt mig så fort han såg mig. Han som var där för mig och han som älskade mig för den jag egentligen är. Eller var..
Melissa öppnade hastigt dörren.
- Babe! Varför lyssnar du på deprimerande musik? Frågade hon och satte sig på sängen.
- Jag gjorde slut med honom.. Sa jag och slängde mig i hennes famn.
- Men gumman?! Jag trodde du älskade honom.. Sa hon förvånat.
- Ja älskar honom. Men han kallade mig alkoholist och sånt.. Och han såg bilden jag la ut på Twitter. Sa jag och började gråta ännu mer.
- Du kommer hitta någon. Men idag ska vi ligga på stranden och sola. Och ha en alkoholfri vecka. Och det gäller allihopa okej? Sa hon och log.
- Du är helt jävla amazing! Jag älskar dig. Men är det okej om vi har en sånn vecka?
- Klart det är?! Du ska ha en bra och rolig vecka med oss. Och ikväll blir det film kväll.
- Du är helt klart bäst. Sa jag och log mot henne.
- Du med babe. Sa hon och gick ut
Då tog jag fram binki och shorts. Sen gick jag in i duschen och tog en lång varm behövlig dusch. Och efter det tog jag på mig shortsen och bikini under det. Sen bestämde jag mig för att ha en snygg t-shirt över det också. Jag fönade håret lite snabbt och satte upp det i en snygg tofs. Jag valde att inte sminka mig idag heller.
När jag var helt färdig gick jag in till Melissa's rum. Hon hade också precis blivit klar tydligen.
- Kom, vi ska gå ner och möta dom andra i lobbyn. Sa hon och vi började gå ner till lobbyn. Alla var ganska slitna idag. Till och med killarna hade solglasögon.
- Är du okej? Frågade Pontus med en hand på min axel.
- Jag kan ju lätt säga att jag har mått bättre.. Sa jag och vi började gå mot stranden som inte låg så långt bort. Vi la ner våra handukar på en bra plats. Det var ganska mycket folk här idag. Men det förvånar mig inte precis, det är ju skit varmt!
- Vem ska med och bada? Frågade Tobbe och ställde sig upp. Alla förutom jag och Linnea följde efter honom.
- Hur mår du gumman. Melissa berättade för alla samtidigt som hon sa att det ska vara en alkoholfri vecka. Sa hon och la sin arm runt mina axlar.
- Jag mår helt ärligt skit. Jag förstör allting hela tiden. Förresten hur reagerade dom på alkoholfri vecka?
- Dom tyckte det var helt okej när dom hörde hur du mådde. Och du förstör inte alls någonting! Det var ju han som dök upp på flygplatsen med Selena i handen? Sa hon och tog upp sina högtalare och kopplade in sin Iphone.
- Sätt på ''Coconut Tree'' med Mohombi. Sa jag och hon nickade.
- Vi tänkte att vi kunde gå till en resturang sen efter vi har varit här. Sa hon och vi la oss ner för att sola.
- Nice, har Eric pratat med dig om mig?
- Han har bara frågat hur du mår. Annars har han inte pratat med någon idag. Han har faktiskt varit ovanligt tyst. Sa hon och kollade bort mot dom andra som nu spelade vollyboll.
- Pontus vill att jag följer med till Canada.. Sa jag efter en lång tystnad.
- VA?! Ska du flytta!! Skrek hon högt så nästan alla kollade på oss.
- Sch!! Alla kollar!
- Opps.. Men ska du flytta..? Sa hon och kollade allvarligt på mig.
- Jag vet inte än.. Har inte bestämt mig.
- Men vill du det?
- Jag vill bo med Pontus.. Men jag vet inte om jag vill flytta ifrån er.
- När Melissa får reda på det kommer hon bli as ledsen.. Sa hon och vi kollade bort mot Melissa's håll. Hon och Pontus skvällte vatten på varandra.
- Jaa.. Men berätta inget! Jag tror Pontus vill göra det själv.
- Klart jag inte berättar något! Sa hon och log mot mig.
- Varför kan inte vi få ha bra och perfekta liv utan bekymmer?..
- Ingen får ha ett perfekt liv.. Hur mycket man en önskar sig det.
- Linnea..
- Ja sötnos. Sa hon och kollade på mig.
- Jag tror jag har bestämt mig.. Jag tror jag flyttar till Canada.
- Jag kommer sakna dig.. Sa hon och gjorde en ledsen min.
- Kommer sakna dig mer. Men ni kommer gå i skolan hela dagarna, ska jag bara sitta hemma då eller?
- Det får du la göra i Canada också eller?
- Jo.. Men dom har mindre timmar i Canada.
- Hur kommer du hantera hela Ryan situationen där då?
- Jag är inte arg på honom längre. Vi är vänner, typ.
- Du vet att Justin kommer komma dit ibland också va?
- Jag och han var bara tillsammans en liten stund. Inte alls länge. Bara någon vecka faktiskt.
- Vill du veta vad dom gjorde i Sverige?
- Ja vet du?
- Det står över hela internet. Dom tog första bästa privatjet när du åkte. Men planet fick något fel så som fick mellan landa i Sverige och byta plan.
- Men Atlanta är ju i usa? Man åker ju inte över Sverige då?
- Justin hade någon show i något land. Tyskland tror jag det var..
- Justin ringde mig igår och berättade att det bara var ett PR-trick.
- Det kanske bara är det.
- Men varför? Han säger ju att han alltid ska vara ärlig m.m?
- Det löser sig.. Ni kommer säkert bli tillsammans igen. Sa hon men jag bara suckade och vi började prata om annat.
När vi solat och badat i några timmar plockade vi ihop våra saker och gick till närmsta resturang.
Vi beställde varsin pizza och cola.
- Så alla vet så är det filmkväll i vårat hotellrum ikväll! Sa Melissa högt.
- Jag tog faktiskt med mig en film. Sa Kevin med pizza i munnen.
- Nice! Vilken? Sa Elin.
- Någon skräckfilm.. Sa Kevin och drack sin cola.
Jag och Melissa suckade lite. Vi hatade skräckfilmer. Jag hatade dom för att dom är läskiga. Men Melissa hatar dom för att hon tycker dom är dåliga och meningslösa.
- Emma kan inte du göra en cover? Som vi lägger ut på youtube sen? Frågade Pontus och log.
- Visst. Ska vi dra till hotellet och göra de nu eller? Sa jag och alla nickade ivrigt. Så vi betalade notan och gick tillbaka till hotellet. Vi skrattade och hade riktigt skoj påvägen. När vi kommit fram låste jag upp dörren och vi gick in. Kevin hade tydligen en kamera med sig och sånt.
- Vilken låt ska jag sjunga då? Frågade jag när jag satt vid pianot.
- The Edge Of Glory! Sa Elin glatt.
- Okej men då vår ni hjälpa till lite med woha woah och sen behöver jag typ bakgrunds ljud också. Sa jag och log
Då tog Tobbe upp högtalare och spelade upp låten fast utan att någon sjöng.
(Bry er bara om låten)


Hej;) Nu har jag (Emma) Skrivit igen :D Hoppas ni gillar det. BTW Kommentera vad ni vill ska hända i novellen!!

Kommentarer♥
Postat av: Wilma

Love it! :)

2011-06-25 @ 11:16:55
Postat av: ida

Sååå gryymt bra !!!

2011-06-25 @ 15:53:17
Postat av: elena

super bra

2011-06-25 @ 22:33:11
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

skkiiit bra kan hon typ inte göra honom advensjuk

2011-06-26 @ 08:01:40
Postat av: ciaRA!!!!

såå jä'vla BRA!!!!!!!!! MEEEEEEER

2011-06-26 @ 15:40:33

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0