Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 43

Jag höjde mina ögonbryn och kollade på honom då han fattade att jag blev riktigt rasande och undrade vad fan han sa. 
- Yeah your dad said I could live her, It was only waste if I checked in to a hotel. Sa han och kollade ner. 
Vadå räckte det inte med att jag inte ville ha honom här i mitt rum utan att nu ska han bo i samma hus som mig?!!!!!!


- Kenzie kan du gå ut till Pappa en stund? Sa jag och kollade allvarligt på henne. Hon nickade och gick snabbt ut och stängde dörren. Då vände jag mig och kollade på Justin med arga ögon.
- What are you doing here anyway? Last time I talked to you, did you call me an alcoholic?!! Halvskrek jag argt mot honom.
- Do you really think i want to be here right now? I'm here because trip to Paris is not possible to cancel. And you didn't answer your stupid phone. So i had to fly here. Sa han drygt tillbaka. För några minuter sen var han ledsen och nu sur? Vad är det med honom?
- Do you reallt think i'm going to Paris with you? Sa jag kallt.
- You have to. You got no choice. Sa han och kollade bort.
- When are we leaving.
- 2 days.
- Justin get out.. I don't want you in my room. Sa jag och han gick. Jag la mig ner och suckade. Sen tog jag snabbt upp min Ipad och loggade in på Twitter.
Jag satte på ''The Funeral'' Av ''Band Of Horses''. Då kände jag att tårarna började rinna. Och det kom bara mer och mer. Varför måste han vara här?
Justin's Prespektiv

Här satt jag helt rastlös i gästrummet. Jag försökte vara snäll mot Emma i början men det var svårt att dölja ilskan. Jag ville egentligen inte alls vara här. Men den Paris resan kostade mig 4 månadspengar. Så hon ska med oavsett vad. Och hon borde inte vara sur på mig. Jag höll bara Selena i handen hon strulade med en kille.. Det är skillnad.
Vad ska jag göra här i 2 dagar? Jag kommer ruttna här.
Gästrummet ligger vägg i vägg med Emmas rum så jag kunde höra henne gråta. Det gör ont att höra henne gråta men jag tänker inte gå dit och trösta henne.

Emma's Prespektiv

'' Can't belive that u are here.. I hate u. '' Skrev jag sen loggade jag ut igen. Då plingade min mobil till istället och det var från Selena.

'' Hi, I Love that song u wrote me!! I really want it! I will call u soon okey?:) //Selena ''

Jag kollade på smset och skrattade åt hur patetiskt hon lät, först krossa mitt hjärta och nu tro att allt  är OK?!

'' Screw you ''
Va det enda jag skrev innan jag stängde av mobilen och kastade in den i min byrå. För 2 veckor sedan kunde mitt liv inte bli bättre, Just nu vill jag sjunka och aldrig komma tillbaka.
Jag hade antagligen somnat igår kväll för att Ipaden låg över mig och jag hade ännu än inte bytit om. Jag kände efter min mobil med min hand för hopp om att få reda på klockan, Men efter ett tags kännande så kom jag på att den låg avstängd i byrån. Jag suckade högt och kollade mot fönstret för att gissa om det var en tidig morgon eller inte. Det såg soligt ut.
Jag ställde mig upp för att gå in till mitt badrum. Jag såg mig  själv i spegeln och kollade på min höga bulle på håret som jag inte hade kammat ut efter att jag hade duschat.
Jag släppte ut håret och det var massa lockar så jag kammade ut det ordentligt tills det blev rakt. När jag blivit nöjd med håret borstade jag mina tänder och tvättade ansiktet. Jag ställde mig över resväskan och funderade vad jag skulle ha på mig. Tillslut satte jag på mig en Svart mag tröta med tryck och ett par korta Jeansshorts och sen lät jag håret hänga.
När jag gick ut ur rummet så visade klockan 10.20. Jag blev en aning glad över att jag var vaken nu.
- HALLÅ?! vem är hemma? Skrek jag och tänkte inte på att Justin kanske sov.
Jag fick inget svar så jag gick in till närmsta rum vilket var köket för att se om någon var där inne. Nä ingen va där men det fanns en lapp och där stod det
'' Hej gumman, Vi tog med Kenzie till ett lekställe som hon tjatat om ett tag, så vi kommer hem ikväll, Jag satte in några hundra på ditt kort ifall du behöver något!
Ta hand om dig! ''
Jag suckade bara på att tänka tanken att jag skulle vara ensam hemma den den killen resten av dagen nu när det inte finns så speciellt mycket att göra här.
Jag gjorde iordning en macka till mig och Oboy och gick in på mitt rum för att hämta min MAC jag satta mig vid köks bordet och satte på Beyonce - WHO RUN THIS TOWN på högsta volym och kollade igenom massa bloggar och facebook samt Twitter.
- Ehm, did you know people were sleeping? Hörde jag Justin säga då jag slängde en blick på honom där han stog i ingången till köket framför mig.
- Yeah I knew that. Sa jag och ointresserad och kollade tillbaka på skärmen.
Han suckade högt och gick in till toaletten för att borsta tänderna eller något antar jag. Jag log bara efterssom att jag såg att han blev sur.
Efter ett tag så kom han in i köket och började göra egen frukost, vem trodde han att han va när han gick in out ut ur mitt kylskåp?
När han var klar satte han sig mittimot mig och då jag gav honom en blick och han log tillbaka för att retas. Efter ett tag kunde jag inte stå ut med honom så jag smällde igen datorn och gick ut ur köket och jag kände att kollade efter mig.
Jag gick in på mitt rum och satt där en stund tills jag bestämde mig för att sola. Jag tog fram min svarta bikini och satte på mig den. Jag kollade runt och fick syn på min Ipod så jag tog med den också. Jag gick ut ur rummet och genom vardagsrummet där Justin satt för att gå in till garderoben där filtarna brukar ligga. Jag gick förbi honom då jag märkte att hans ögon fastnade på mig  där jag gick runt i bara bikini. Och just nu så suger det att vara han ha ha. Jag tog med mig filten ut och la mig där och stoppade in plopparna i öronen och ignorerade världen.
Justins Perspektiv
Okay, Jag är sur på henne och så  darför ler jag mot henne, kill them with kindness huh? men DAMN när hon gick förbi mig med hennes bikini på så visste jag inte vad jag skulle göra. Om vi hade vart sams så skulle jag tryckt upp henne mot väggen och strulat med henne. Hon gick framför mig några gånger och man såg att hon retades hon va så himla sexig i sin svarta  bikini att jag blev galen. Jag kunde inte hjälpa att jag satt och stirra.
Emma skrev den första biten och Jag fortsatte, SE jag försöket att göra så gott som jag kan nu.
MINST 10 OLIKA KOMMENTARER FRÅN OLIKA IP-ADDRESSER INNAN VI BÖRJAR MED EN NY!

Kommentarer♥
Postat av: Natascha :)

Fett bra! Älskar din novell<3

2011-06-27 @ 21:52:13
Postat av: emma andersson

mer!!

2011-06-27 @ 21:57:09
Postat av: Lisa'

älskart!:)

2011-06-27 @ 22:06:24
Postat av: Justbiebz

Meeer

2011-06-27 @ 22:22:38
Postat av: Anonym

Bra :)

2011-06-27 @ 22:31:23
Postat av: amie

Så braaaa !!V mer mer mer mer

2011-06-27 @ 22:33:13
Postat av: Anonym

MEEER!!!!

2011-06-27 @ 22:33:40
Postat av: stephanie

älskaaar novellen! mer mer mer! :)

2011-06-27 @ 22:34:34
Postat av: stephanie

älskaaar novellen! mer mer mer! :)

2011-06-27 @ 22:34:57
Postat av: daniella

Love it :)

2011-06-27 @ 22:42:53
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: sara

vill ha mer..

2011-06-27 @ 22:43:49
Postat av: alice

Mer kommentera på nu

2011-06-27 @ 22:57:47
Postat av: Josefin

grymt bra, måste du ha 10 kommentarer, det räcker väl med det som finns du? hehe (a) !

2011-06-27 @ 23:02:04
Postat av: Anonym

gryymt bra

2011-06-27 @ 23:20:06
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-27 @ 23:21:51
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Marielle

Kanon bra! :)

2011-06-27 @ 23:50:40
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

beroende ahahhaah mitt knark

2011-06-28 @ 00:41:24
Postat av: rebecca

hoppas ni har börjat skriva nu då....

2011-06-28 @ 01:22:54
Postat av: ciaRA!!!!

galet BRA!!!!

2011-06-28 @ 20:17:43

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0