Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 44

Justins Perspektiv
Okay, Jag är sur på henne och så  darför ler jag mot henne, kill them with kindness huh? men DAMN när hon gick förbi mig med hennes bikini på så visste jag inte vad jag skulle göra. Om vi hade vart sams så skulle jag tryckt upp henne mot väggen och strulat med henne. Hon gick framför mig några gånger och man såg att hon retades hon va så himla sexig i sin svarta  bikini att jag blev galen. Jag kunde inte hjälpa att jag satt och stirra.
När jag hade legat i solen ett par timmar ställde jag mig upp för att duscha, Det var verkligen varmt ute kunde gissa på att det var cirka 30 grader vilket va ovanligt i lilla sverige.
När jag kommit in så satt Justin kvar i vardagsrummet och höll på med sin Mac som han antagligen tagit ut medans jag va och solade.
Jag gick förbi honom med solglasögonen på efterssom att dom var mörka så kunde han inte se igenom att jag kollade på honom, men jag såg att han kollade på mig. Hans blick fastnade någonstans på min rumpa. Perv tänkte jag och flina åt honom innan jag gick in på mitt rum.
Jag satte mig på min säng och funderade om vad jag skulle göra av resten av dagen klockan var ju bara 1 nu. Jag kollade mot min byrå och kom på att min mobil låg där. Jag gick dit och tog ut min Iphone innan jag startade den.
'' 3 olästa sms '' Stog det på skärmen. Och dom var från Selena, Paulina & Pappa.
Paulinas stog längst upp så jag klickade på den.

'' fest ikväll! Jag kommer förbi dig klockan 6 så fixar vi oss. ''

Jag tvekade en stund och sedan tänkte jag varför inte? Vill ju inte sitta och ruttna här med honom, så jag svarade.

'' Självklart, hörs sen då! '' Jag blev glad över mitt val behövde verkligen komma ut nu.

Pappas sms var på tur.

'' Hej gumman, Hoppas ni har de bra för det har vi puss''

'' Ja eller jag har det bra, med honom vet jag inte. Men jag ska på fest ikväll med Paulina puss ''


Selenas ville jag inte ens kolla på så den raderade jag direkt. Idag skulle jag festa inte deppa. Pappa svarade med ett okay och att vi skulle ha de bra. Jag tyckte om att pappa var så förstående.

Efterssom att Justin satt vid sin dator och jag antar att han sitter vid twitter så tog jag upp min Ipad för att kolla vad han hade skrivit, Skulle tagit min Mac men den ligger ju i köket och jag satt fortfarande i min bikini. Jag klickade runt lite tills jag kom in på hans twitter. Han hade twittrat lite och på en av dom stog de.

'' DAAAAMN! She gets me excited! '' Vilket betydde FAN hon får mig att bli upphetsad.

Jag skrattade ett tag och hån log, det här va helt perfekt enligt mig, man kan säga att jag hämnas på flera olika sätt och det här var ett av dom.
Hans fans visste antagligen inte att han var i Sverige och att jag skulle vara den sista dom tänkte på när det gäller den dära tweeten så jag skrev på min twitter.

'' its a pleasure, but sorry you cant have some ;) '' Twittrade jag strax innan jag loggade ut och gick in i duschen.

Jag tror jag stog i duschen i någon timme för jag stog där och njöt och sjöng. Jag shamponerade håret och  tvålade in kroppen.
När jag hade kommit ut så satte jag på mig svarta underkläder och en turkos tub topp som jag hade köpt från gina tricot och ett par svarta cykelbyxor.
Justin satt på andra sidan vardagsrummet så jag satte mig i en annan fotölj som va en bit bort från honom. Medans han koncentrerade sig på sin dator och inte märkte att jag kommit in så gick jag fram till honom tog fjärrkontrollen och gick tillbaka. Där fick jag min uppmärksamhet och då slutade han inte kolla på mig. Jag gick tillbaka till min plats och såg att han fortfarande kollade så jag blängde åt honom då han kollade tillbaka in till skärmen. Efter att jag hade kollat klart på Pretty Litte Liars som var på så kände jag att jag var hungrig. Men hur sur jag än nu var på honom kunde jag inte vara så taskig så jag frågade.

- Are you hungry? Sa jag drrygt och höll på med min mobil.
Are you cooking for me? Sa han uppmärksamt.
- Dont get your hopes to high im not cooking anything for you. Sa jag.

Han blev antaglien sur eller någto för att han kollade ner mot skärmen igen och svarade inte mig.

- Seriously, are you hungry or not? Sa jag surt.
- I am hungry. Sa han helt ointressed.

Jag gick ut till köket för att beställe pizzor, även fast jag inte kunde äta en själv så tänker jag inte dela en med honom just nu.
Jag visste vilken hans favorit pizza var för den åt vi ofta i Canda.
Jag gick in i köket och beställde en Regina pizza och en Hawaii pizza och frågade ifall dom tog imot kort också det gjorde dom som tur var.
Jag gick tillbaka och satte mig och efter cirka 30 minuter stog pizzabudet utanför och jag ställde mig upp och betalade.
Jag la eller rättare sakt kastade pizzan på vardagsbordet så att han skulle fatta att den var hans och jag tog min pizza och satte mig i köket.
När jag hade ätit en tredje del av pizzan och lagt undan resten så satte jag mig vid min Mac. Justin kom in efter ett tag för att kasta kartongen och dricka juice.

- Thank you for the pizza. Sa han.

Jag gav honom ett sarkastist leende och fortsatte kolla på skärmen.


Det knackade på dörren och jag visste att det var Paulina så jag sprang mot dörren och kramade henne.

- Paulia jag har saknat dig! Sa jag och atteckerade henne.
- Ha ha, jag har saknat dig också stumpan. Sa hon och tog av sig skorna för att gå in.

Då Justin kom ut ur toaletten.

- Hi im Justin, Sa han och tog fram sin hand när han nästa gick in i henne.
- And im Paulina, Svarade hon och gav mig en blick som betydde VARFÖR HAR DU INTE SAKT NÅGOT?!

Jag orkade inte bry mig så jag fortsatte bara in på mitt rum och hon fick komma när hon hälsar klart.
Hon kom in efter ett tag men konstigt nog så frågade hon inget vilken var skönt orkade in förklara alltihop.
Vi satt där och sminkade oss och hade allmänt kul.
Jag satt på mig en Gul kort klännig med inga band och en dragkedja där fram. Jag lät mina gyllenebruna lockar hänga och hade naturlig smink med höga svarta skor. Paulina hade en svart kort spets klännig och sitt spikraka hår med vita höga klackskor.
Klockan var runt 20.00 när vi hade blivit klara.

- LEEEEETS PARTY!!! Skrek jag när jag kom ut ur mitt rum då Justin hoppade till och kollade på oss.
- yeaaaah! Skrek paulina efter medans vi beundrade oss själva på spegeln.

Jag kände att någon drog i min arm åt sidan till köket och det var Justin.

- What do you want ? Sa jag.
- Please dont do something wrong tonight, please. Sa han med allvarlig blick.

Jag drog bort min arm från hans grepp och gick ut från huset.
JAG (UBAH) SKREV DEN HÄR FASTÄN JAG INTE HAFT TID ALLS OCH SKREV FÖR ATT JAG LOVADE.
Både jag och Emma är borta imorgon.
KOMMENTERA!

Kommentarer♥
Postat av: ciaRA!!!!somlängtar

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer sjukt bra!

2011-06-28 @ 21:56:31
Postat av: en besatt läsare

Jag älskar eran blogg, jag är helt besatt vill bara att det ska komma mer och mer, <3<3

2011-06-28 @ 23:20:58
Postat av: elena

super duper bra

2011-06-28 @ 23:31:43
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeer!!

2011-06-28 @ 23:36:42
Postat av: Anonym

meeeeeer!!

2011-06-28 @ 23:37:00
Postat av: daniella

Love it!

2011-06-29 @ 00:06:27
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

bäääääst

2011-06-29 @ 00:33:21
Postat av: Anonym

gryyyyyyyyyyymt

2011-06-29 @ 11:21:34

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0