Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 23

Okey Chaziboy! Is it just u and me? Or is Alexis joinin us? // Emma *
* Its just u and me :) Alexis is in Toronto tomorrow ;) //Chazinator *
* Okey see u tomorrow WITHOUT Ryan ;) //Emma *
* LOL don't worry he is not coming.. :) God night//Chazinator *
Jag svarade inte på det smset utan jag la ifrån mig mobilen och somnade.


Jag vaknade av att solen bländade mina ögon. Riktigt jobbigt sätt att vakna på..
Jag kollade på klockan. Den var elva på morgonen eller ska man säga ''förmiddagen''. Jag klev upp ur sängen och tog fram nya kläder innan jag med långsamma steg gick in i duschen. Där stod jag rätt länge och lätt det varma vattnet omfamna min kropp. Jag smörjde in mig med bodylotion efter duschen. Sen fönade jag och plattade håret. Jag sminkade mig ganska mycket idag och var nöjd med resultatet. Jag tog en cigg och gick ut på balkongen. Jag hade inte rökt på några dagar nu vilket jag är ganska stolt över. Då kanske ni undrar varför jag röker just nu? Jo för att jag tycker jag är värd den. Sen har jag typ bara 5 cigg kvar så jag tycker det är onödigt att slänga dom. När jag har rökt klart gick jag in och sprutade lite Britney Spears parfym på mig. Så Chaz inte märker att jag luktar sen..
Jag orkade inte göra någon egen frukost så jag gick och knackade på Justin's hotellrum. Efter några rejäla bankningar öppnade han dörren. Men han såg inte glad ut. Hans ögon var lite röda och hans hår stod åt alla håll. Han såg lite sur ut också.
- Justin what's wrong?
- Why do you care?
- Because im your friend?
- Selena broke up with me last night..
- What?!! Why?
- She thinks its better if she dates someone in her own age.
- Weird she loves you..
- Loved. Can i be alone now?..
- Yeah sure.. Sa jag och hann inte reagera innan Justin smällde igen dörren och låste.. Stackars Justin han älskade ju Selena.. Och jag som trodde att Selena var jättekär i Justin?
Men jag ville inte störa Justin något mer utan jag gick tillbaka till mitt hotellrum istället. Jag kollade på klockan som snart var ett. Då kanske det inte är någon ide att äta någon frukost ändå?
Medans jag väntade på att Chaz skulle komma satte jag mig vid pianot och spelade några melodier.
När jag hade spelat ett tag hörde jag att någon knackade på dörren. Jag tog min väska med mobil och pengar och lite smått i. Jag gick och öppnade dörren och där stod galna lilla Chaz.
- Chaziboyyy!! Sa jag och attackerade honom med en stor kram.
- Wow... andthought that i was crazy..
- Don't get hope now Chaz you are still the craziest..
- Haha.. Yeah i now.
- You are so weird haha..
- Okey.. Shall we go? Sa han och log.
- Yes of course!
Vi gick ner till lobbyn och ut ur hotellet. Chaz ville tydligen att vi skulle gå till Starbucks, och jag säger såklart inte emot. För jag älskar Starbucks. Påvägen dit skojade vi mest med varandra och pratade lite om Ryan.
- What do you want? My treat. Sa han och log mot mig.
- When did you get so nice? Sa jag ironiskt och sen skrattade jag lite.
- Very funny! You might win an award for ''The Bitch Of The Year''. Sa han och skrattade.
- I want frappuccino and a cookie.
- We want 2 frappuccino 1 cookie and 1 cupcake please. Sa han till killen som stod i kassan.
- Okey. 48 dollars please. Sa han och Chaz räckte fram pengarna. Jag sa tack till Chaz eftersom han bjöd sen gick vi och satte oss vid fönstret.
- Did you hear that Selena broke up with Justin?
- What when?!
- Last night. I went to his hotelroom this morning and he was very sad. She broke up with him because she thought it was best if she was dating someone her own age.
- Really? I thought she loved him?..
- Well, everything can happen in this world..
- Yeah tomorrow we might be alien's insted of human's...
- Chaz! You are like super weird! Sa jag och vek mig av skratt.
- Haha.. Wow. I didn't thought i was that funny! Sa Chaz och tog ett bet av hans muffin.
- I'm not laughing with you. I'm laughing at you! Fick jag fram under skratt attacken.
- Ohh.. Thats just mean..
När jag kollade upp igen såg jag att någon kollade på oss igenom fönstret. Jag vände mig ditåt och det gjorde Chaz med. Där stod Ryan med tårarna i ögonen. Han tror nog att jag och Chaz är på dejt, vilket vi defenitivt inte är. Jag kollade mot Chaz som såg orolig ut men då sa Chaz högt så Ryan skulle höra.
- Emma and me are only friends!
Men Ryan lyssnade inte utan han fortsatte gå och sen började han springa. Jag kollade oroligt mot Chaz.
- I'm sorry Emma but i have to run after him. See you later! Sa han och började springa ut på gatorna och efter Ryan.
Vad ska jag göra nu?
Jag bestämde mig för att gå tillbaka till hotellet och se hur Justin mår. Det tog faktiskt inte så långt tid till hotellet. Och när jag kom fram skyndade jag mig upp med hissen. Jag gick med stora steg fram till Justin's hotelltum och knackade på dörren. Precis som förra gången tog det ett tag innan han öppnade dörren.
Men denna gången såg han .. Jag kan inte förklara det men jag känner igen det mycket väl. Det var som om han var full?
- Justin?... Are you drunk?.. Frågade jag osäkert.
- Yepp! The pain is almost gone. Sa han och försökte stå rakt.
- JUstin!! WTF? Sa jag och drog med honom in.
Jag satte honom i soffan.
- Why did you do this? You don't drink?
- Now i'am.
- It doesn't help at all. Sa jag och gav honom ett glas vatten.
- It works for you. Sa han drygt.
- I'm not going to help you with this. Sa jag och gick ut ur hans rum.
Ryan är ledsen. Chaz lämnade mig för att springa efter Ryan. Justin är full och hatar mig typ? Selena är i ett annat land. Vad fan ska jag göra..? Jag saknar Sverige..

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEER!!!!! sååååå braaaaaaaa

2011-06-07 @ 08:57:59
Postat av: emma andersson

ÄLSKAR INU!!!! DET GÅR INTE BARA ATT SLUTA LÄSA O.o SÅ BRAAAAA:DDDD

2011-06-07 @ 16:07:21
Postat av: kajsa

skitbra meer :)

2011-06-07 @ 16:24:31
Postat av: Anonym

meeeet snälla

2011-06-07 @ 17:42:40
Postat av: Albin

Hej där :) Fin blogg du har här (A) Fin tjej, hur är det med dej? :D

2011-06-07 @ 18:09:57
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Veronica

Så bra!!!

2011-06-07 @ 18:53:24
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bara så bäst! grymt bra :)

meeeeeeeeeeeeeeer

2011-06-07 @ 21:03:09
Postat av: Amanda

Du ör grymt bra på att skriva =) Jag blir jävligt imponerad jäääääääääääteeeee bra <3

2011-07-13 @ 11:55:36

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0