Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 30

Hon hade med sig pizza och film och en massa godis. Vi satte oss bekvämt i soffan med filtar runt oss och började äta och kolla på filmen. Jag vet inte vad den heter men hitills var den bra. Det var en drama film. Det förvånar mig inte att mamma hyrde den eftersom hon älskar drama filmer. Jag och Mamma har egentligen inte en bra relation men vi har pratat en del i telefon och bestämt oss för att börja om på nytt. Jag trodde det skulle bli jättesvårt men det var rätt lätt.



Efter filmen gick jag upp borstade tänderna och bytte om till pyjamas. Klockan var inte så mycket men jag ska upp jätte tidigt imorgon så det är väl lika bra att gå och lägga sig.

Jag vaknade av att mitt alarm började spela en riktigt irriterande melodi. Jag gick upp och direkt in i duschen. Efter det fönade jag håret och sen satt jag upp det i en bulle. Jag tog på mig min Juciy Conture mjukisdress eftersom jag har 8 timmars flyg framför mig. Jag åt snabbt upp 2 mackor innan taxin tutade utanför. Jag väckte aldrig mamma för att klockan är 6 på morgonen. Så jag skrev en lapp istället. Jag kollade mig en sista gång i spegeln innan jag skyndade mig ut med allt bagage. Chaffören hjälpte mig att lyfta in väskorna i bakluckan. Sen började han köra mot landvetter. Det tog ungefär 20 minuter sen var jag utanför flygplatsen. Jag gav taxichaffören pengar innan jag började gå mot flygplatsen. Det var väldigt lätt att hitta på Landvetters flygplats, dels för att jag har varit här förut. Men den är inte heller så stor som dom flesta flygplatserna är. Jag gick igenom incheckingen och sen började jag gå mot min gate. Flyget var 15 minuter sen så jag bestämde mig för att kolla lite i affären som fanns här på flygplatsen. Och när jag gick ut ur affären hade jag köpt en jätte god parfym, cola och skvaller tidning. Jag gick tillbaka till min gate och det hade bildats en kö in till planet. När jag kommit in i planet satte jag mig i första klass. Jag tog upp min ipod och började lyssna på ''Beautiful People'' med Chris Brown.
Ibland gick flygvärdinnan förbi och frågade om jag ville ha något att äta. Men jag tackade alltid nej.
Jag bläddrade igenom min skvaller tidning och mina ögon fastnade vid en speciell sida.
Den handlade om mig och Ryan? Visst vi var kompisar med Justin Bieber, men så kända var vi väl inte?
Jag läste igenom hela texten och det stod:

'' Har Justin Bieber's bästavänner gjort slut? Sent på Söndags kvällen sågs Emma Nilsson vara på bio med en annan kille. Dom verkade va väldigt intima, inne i biosalongen sågs dom hålla handen hela filmen. Och efter bion kramades dom och det såg inte ut som om det var en vanlig kompis kram. Och när Ryan Butler skulle åka hem i måndags såg ögonvittnen honom gråta på landvetter flygplats? Det verkar som Emma är skurken i detta drama.. ''

Jag blir så himla arg.. Det var han som gjorde slut med mig? Jag orkade inte tänka på det längre. Jag plockade ihop mina saker och tog på mig säkerhetsbältet eftersom vi skulle landa nu.
Det var en ovanligt skön landning. Jag tog mitt handbagage och promenerade ut ur planet. Jag fick några blickar på mig av tonårstjejer. Men dom kom aldrig fram till mig som tur var. Jag väntade otåligt på mina resväskor. När jag fick tag på mina väskor hörde jag otroligt höga skrik en bit ifrån. Jag skyndade mig dit för det måste ju vara Selena? Och jag hade rätt. Hennes livvakt tog mina väskor och vi försökte komma bort från alla människor såfort som möjligt. Vi hoppade in i hennes bil och hennes livvakt körde.

- Helluu! I missed you so much! Sa hon och gav mig en lång kram.
- I missed you to Selena! I'm so glad that I'm here.
- Yeah me to! Justin is waiting on the hotel. But i can't come with you. I have to work tonight.. Sa hon ledsamt.
- Its fine! See you tomorrow! Sa jag och kramade henne en sista gång innan vi var framme.
Jag fick hjälp med väskorna upp till rummet. Jag knackade på dörren några gånger. Dörren öppnades sakta och hans ögon blev riktigt stora när han såg mig. Justin fick typ en chock!
- SUPRISE!! Sa jag och skrattade.
- What are you doing here? Are you the suprise? Sa han och kramade om mig.
- Yes i'am Bieber! Sa jag och gick in och han hjälpte mig med väskorna.
- Well, then i have a suprise for you tomorrow.. Sa han besvärat.
- Biebs? Whats wrong?
- Please don't get mad at me, i really didn't know you were coming..
- Just tell me?
- Ryan.. is coming tomorrow..
- What??! Why..
- He is not Ryan right now.. He is sad all the time and that stuff. So i thought this would cheer him up, New York..
- He's not going to feel better when he sees me..
- No he's not..
- I thought New York would be awesome..
- Im sorry..
- Its not your fault you didn't know i was coming.
- Do you want to take a walk with me in New York.
- Now?
- Yeah, its so beautiful on the night.
- Okey sure, why not.

Jag brydde mig inte så mycket om att mitt hår va slarvigt uppe i en toffs och att jag gick runt med min rosa mjukisdress. Jag slängde på mig min skinnjacka och började gå mot dörren. Justin stog redan där.
Vi gick tätt intill varandra båda klädda i mjukisdress och det bästa av allt. Ingen kände igen honom. Det va inga små skrikande tjejer eller paparazzis efter oss.
Vi var väldigt tysta ett tag. Tills Justin avbröt tystnaden

- you look very beutiful tonight. Sa Justin med sitt gulligaste leende.
Jag fick fjärilar i magen. Kändes som om att jag fick en klump i halsen och att jag rodnade.
- I do? Sa jag generad.
- You always do. Sa Justin medans han knuffade mig åt sidan lite.
Jag puttade tillbaka lite lätt och retsamt, han la armen om mig. Och fjärilarna i min mage började växa större och större.
Vi gick så ett tag tills Justin avbröt tystnade.. igen!

- I gotta show you something Sa Justin och drog mig i armen och började småspringa.
- aahh kaay biebs take it easy. Skrek jag efter honom när jag försökte springa ikapp honom.

Vi hade gått/sprungit ett tag både uppförsbackar och nerförsbackar tills vi äntligen kom dit då jag tappade hakan och bara stirrade.

- This is amazing. Sa jag efter att jag stirrat ett tag och kollade honom i ögonen.
- I know, its a beautiful view. Sa han och kollade mig rakt in i ögonen.
Jag rodnade.
- Don't blush, Sa han och strök sitt finger över min kind och tog upp min haka då vi bara stog någon centimeter bort från varandra.
Han lutade sig sakta fram och blundade jag gjorde detsamma. När våra läppar bara var någon milimeter bort från varandra så pressades våra läppar lätt mot varandra..

Inga inlägg innan svaren på frågestunden imorgon.
GLÖM INTE
http://beautifulbieber.blogg.se/2011/june/fragestund.html#comment FRÅGA PÅ!!


Kommentarer♥
Postat av: emma andersson

nej de får inte...emma har ju ryan eller hade? vafan gillar inte detta nu när emma och justin kysser varandra...en idee är att Selena ser dom..?

2011-06-13 @ 22:04:26
Postat av: Wilma

Älskar din blogg!!!! <33 Ojoj, hoppas inte Selena blir arg och de blir ovänner. Spännande att Ryan kommer dit åxå... :S

2011-06-14 @ 11:40:00
Postat av: Marielle

Jag vill bara säga en sak, på min dator yns inte din design, men den syns på min mobil. =/ Är det bara jag som har nå fel eller finns det fler?

2011-06-14 @ 14:46:32
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0