Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 12

Just nu så brydde jag mig inte så speciellt mycket om att jag redan hade en kille, jag var trots allt väldigt trött och så orkade jag inte bry mig.
Klockan är halv 3 Melissa, vi kanske borde röra på oss?
Jag kollade runt och märkte att alla hade somnat, så jag fortsatte inte utan jag somnade på Ryan..

Justin's Perspektiv:

När jag vaknade hade jag en sovande Selena på mig. Jag log, hon var så sött när hon sov.
Jag kollade runt i rummet. Chaz sov på golvet i hörnet, Melissa sov i hans knä och Ryan sov i soffan och Emma i hans knä. Allt kändes mycket lättare nu när jag och Emma har löst det. Jag lyfte upp Selena försiktigt så jag kunde ställa mig upp. Sen la jag henne ner igen.
Eftersom ingen var vaken bestämde jag mig för att förbereda frukost till allihopa.
Jag tog fram olika bröd och pålägg. Sen tog jag fram stekpannan för att steka ägg och bacon.
- Hey! Sa någon bakom mig. Jag blev väldigt rädd och tappade stekpannan i golvet.
- Haha.. Did i scare you? Det var Emma.
- Yes.. When did you wake up? Frågade jag medans jag började steka ägg.
- Ehm, like now? I got a small panic when i woke up on Ryan..
- Oh yes, you have a boyfriend now. I forgot.
- Yes i do. And he is the ''jealous'' type.. So I shouldn't not have fallen asleep in Ryan's lap.
- Everyone makes mistakes. And it was not a big mistake. You were tired and you fell asleep in his lap? He will not found out. Sa jag. Men hon svarade inte utan hon bara log.
- Do you need help with anything. Sa hon och log lite, nästan som hon var lite ledsen fast försökte dölja det. Då kunde jag inte låta bli jag var bara tvungen att fråga.
- Do you love him?
- What?...
- Do you love your boyfriend?
- I.. i mean..., of course i do?..
- Why do you hesitate then?
- Why do you ask?
- Beacause i wonder why you are togheter with someone you don't love.
Its not your business!
You can findbetter boyfriend. And now when you want to change yourself,think you should find someone you really like. Andcare about you because i'm your friend. That is why i asked.
- That's the problem. Im known as '' the girl everybody can use '' Nobody wants me more than one night. Except from Sean. He treats me as his girlfriend. And that's what i want.
- But you don't love him? And open your eyes beacause it is someone that loves you. And he's name is Ryan.
- Ryan loves me?..
- Yes, he won't stop talking about you..
- But i don't love him.. i think.
Jag bytte direkt samtals ämne. Men jag log mot henne.
- Let's wake up the others. Breakfast is ready! Sa jag!

Medans jag väckte dom andra. Dukade Emma upp tallrikar, bistick och glas.
Emmas Perspektiv.

'' Älskade Ryan verkligen mig? Menade han att Ryan snackade om mig jätte ofta? Fastän jag gett honom dissen för bara några dagar sen. Gillar jag Ryan??.. Hade jag känslor for Sean? ''
Det va de som flög runt i mitt huvud medans jag dukade borden, Och hela tiden försökte jag att övertala mig själv att jag absolut inte fick falla för Ryan.
- Godmorning, Hörde jag Chaz säga medans han kliade bakhuvet och nästan halvsov.
- Godmorning, Sa jag med ett glatt humör och försökte skaka bort mina tankar.
Ryan kom in och bara log mot mig medans han satte sig ner.
Sen så kom Melissa in hon bara satte sig och såg sur ut efterssom att hon hatade tidiga morgonar men idag så fick hon bita ihop, vi sov ju faktist inte hos oss.
Justin & Selena kom in hand i hand efter cirka 5 minuter. Ännu hade vi inte börjat äta för att vi tyckte att vi borde vänta på dom.
Vi alla satte oss ner och började ta grejer till vår tallrik och började äta. Förvånatsvärt så åt jag ganska mycket. Ryan vände sig åt mitt håll sedan kollade han imot min tallrik och log. Jag kunde inte hjälpa det så automatiskt så log jag tillbaka.
Efter 1 timme så var det dax för mig & Melissa att gå till vårt suit.
- Guys I think its time for us to leave, Thank you for everything. Sa jag medans jag började gå mot dom för att ge dom varsin kram.
- Dont thank us,

Kommentarer♥
Postat av: michelle

awesome (: mer... !

2011-05-26 @ 17:46:32
Postat av: nadjaa

vaa bra ;)

2011-05-26 @ 17:52:48
Postat av: emma

super! Mer!

2011-05-26 @ 18:22:17
URL: http://eemmmish.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt braa !1

2011-05-26 @ 20:25:13
Postat av: amie

när ska hon och justin bli tsm och jag tycker inte om sebastian hon borde typ börja bråka med hnm eller nått eller så kan han typ se när alla dom har filmkväll och hon gör nått med ryan sen så ser han det och blir avundsjuk och det blir bråk mellan ryan oich sebastian! ÄLSKAR DIN BLOGG OFC!<3

2011-05-26 @ 21:56:38
Postat av: Bieber Cash

Tjenixen!



Har nu kollat in på bloggen, läst igenom hela och me like it! :)

Du är sjukt duktig tycker jag! :)



Kram Kram <3



//Bieber Cash

2011-05-26 @ 22:11:47
URL: http://biebercash.blogg.se/
Postat av: ninni<333

Jättebra!!! Snälla skynda med att skriva kap 13 jag e desperat<333

2011-05-26 @ 23:14:42

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0