Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 14

Jag blundade för hans famn var mysig och den kändes trygg.
Jag har aldrig haft den känslan förut.
Sen öppnade jag ögonen och såg att det var ljust ute.
Hade visst somnat..

- Hey sleepyhead.. Sa Ryan och skrattade.
- I'm sorry that i felt asleep last night..
- Its okey you are so cute when you are sleeping..
- Haha.. did you sleep here last night?
- Yeah, I didn't wanna leave you alone.. Sa han tveksamt.
- Haha.. You're lying, you just got scared after the horror movie ?
- No.. Sa han och kollade bort. Och då förstod jag att han blev det.
- Aww.. little Ryan got scared after a movie..
- Oh, shut up! You didn't even watch it.
- No, because I'm smart? I know I get scared of horror movies. So I dont look at the TV. Try it sometime.. Sa jag och log retsamt mot honom.
- Let's make breakfast. Sa Ryan för att byta samtalsämne.
Why don't we eat breakfast in the hotel restaurant?
- It's really disgusting food there ..
- okay, Lets make french toast!
- Sure, lets do that.

Vi gick in till köket vi tog ut det som behövdes till fattiga riddarna.

Jag tog ut kanelen, bröden och margarinet.
Medan Ryan tog ut mjöl, mjök, ägg & socker.
Vi hällde in allt i dunken eller JAG rättare sakt, Ryan stog bredvid och höll på med sin mobil och fånade sig.
Ryan's perspektiv.

* Hon är så söt, står helt koncentrerad på att få smeten perfekt. Hon är perfekt *
Jag kollade runt i köket, sen fick jag syn på mjöl paketet. Sedan kollade jag på Emma som hade ryggen imot mig. En tanke slog mig vilket kanske inte var det bästa.
Jag tog upp mjölet paketet med ena handen. Då fick hon syn på mig och gav mig en ganska sträng blick vilket betyder att hon fattade vad jag skulle göra.
- Don't you dare touch me with that Ryan.
- Wanna bet? Sa jag med en busig blick.
- Im warning you..
Det gick inte ens en sekund innan jag bar upp henne och kastade mjöl över ansiktet på henne.
Hon kämpade imot men lyckades inte komma loss.
Tillslut så lyckades hon och tog tag i hela mjölpaketet och hällde de över mig. Rätt så chockande att hon gjorde de så fort.
Till slut låg vi båda på golvet och skrattade så mycket så att vi inte kunde andas om hur vi såg ut.
Emmas Perspektiv.
Men efter att vi lugnat ner oss så ställde vi oss upp och fortsatte med frukosten. Jag stekte dom och han skar frukten han var duktigare än vad jag hade förväntat mig.
Tillslut så satte vi oss ner och åt det va en lång tystnad jag satt och funderade medans han kastade i sig allt på tallriken. Då slog det mig jag skulle träffa Sean idag han skulle kunna knacka på dörren när som helst.
- I had a relly good night/morning with you. But I think its time for you to leave. I gotta take a shower then meet Sean. Sa jag medans jag ställde mig upp för att plocka bort det som fanns på bordet.
-Yeah, okay. Hope we can meet again honey. Sa han medans han ställde sig upp för att ta bort sin tallrik.
Jag kollade bara på honom lite konstigt för att han precis kallt mig honey men sen så log jag bara.
- Guess I'll see you later, Sa han medans han kom imot mig för en kram innan han skulle ge sig iväg.
- Yeah, you got flour on your nose, Sa jag medans jag skrattade men kramade om honom.
- You got flour all over your body, Sa han lite retsamt medans han bet sig i läppen.
- BYEEEEEEEEEE RYAN, Sa jag medans jag blinkade åt honom och stängde dörren.
Jag hörde ett pip och det va min mobil så jag började gå ditåt det var ifrån '' Sean <3 ''

* Jag är där om 10 minuter.
puss älskling *
WHAAAAAAAAAT tänkte jag och kollade på all röra och mig själv. Det va mjöl överallt han skulle knappast tro att jag gjorde allt det här själv..
_____________________________________________________________________________________
Kommentera! Ni fick ett till kapitel idag, dock kanske inte så långt men det tog långt tid att göra :)

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

såå bra!!!! meeeeeeeeer

2011-05-27 @ 23:57:55
Postat av: emma

Det var jättebra!

2011-05-28 @ 00:53:10
URL: http://eemmmish.blogg.se/
Postat av: Anonym

jÄTTE BRA ! :)

2011-05-28 @ 17:22:14

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0