Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 17

När vi var framme beställde alla mat förutom jag, för jag hade ju redan ätit.
Det var inte så tyst längre utan alla pratade på som vanligt.
Och det var skönt för då kan jag tänka på annat än Sean.
Då kände jag en hand på mitt lår.
Jag kollade upp och såg att Ryan log mot mig.
Jag log tillbaka och tog hans hand och flätade in den i min..


När alla var färdiga bestämde vi oss för att gå tillbaka till hotellet och kolla på film.
Chaz gick dock inte med oss för han skulle träffa hans nya flickvän Alexis. Så Justin och Selena gick hand i hand, och det gjorde jag och Ryan också. Vi hade inte släppt varandras händer sen vi var på resturangen.
När vi tog hissen upp så följde Ryan mig till dörren.
Ryan kramade mig hårt och det det höll i någon minut tills jag släppte.
- Tack you Ryan for making me smile . Sa jag med menad blick.
- Im glad im making you smile. Svarade han.
- If you need me just text me, fortsatte han.
Denna gång så svarade jag bara med ett leende. Jag öppnade dörren in till mitt rum och gick in dit.
Såg vilken röra det va så jag satte direkt igång med att städa lite. Städerskan städar ju antagligen resten imorgon.
Jag kollade runt lite på datarn bla. Facebook och några bloggar. Sen gick jag och borstade tänderna och bytte om till linne mjukis shorts.
Jag la mig ner i min enormt sköna säng och somnade direkt.
När jag vaknade nästa morgon ringde mobilen, det var Ryan.
- Hey Ryan Sa jag nyvaket.
- Hi Beauty! We are making breakfast in Justin and Selena's suit. Do you wanna join us?
- Yeah sure! Im just going to put on some cloths and stuff.
- Hurry!! Im HUNGRY. Hörde jag Chaz skrika i bakgrunden.
- I will. Byee boys! Sa jag och la på.
Jag skyndade mig upp ur sängen och bytte om snabbt, jag fick ta en dusch sen istället. Jag hittade min Juicy Couture dress som jag tog på mig snabbt. Sen borstade jag håret och satte upp det i en tofs. Jag orkade inte sminka mig utan skyndade mig iväg mot Justin och Selena's hotellrum. Jag knackade på och Justin öppnade. Han gav mig en varm och mysig kram även om den inte varade så länge.
- Hi Bieebs! Sa jag och log medans jag gick in till dom andra i köket.
- EMMA! Sa alla glatt och högt..
- Heey everyone! Thanks for making me breakfast. Sa jag och log.
- It's actually just me who has made ​​breakfast. The others just stood by and pretended that they were doing it. Sa Justin skrattandes.
- Stop bragging Justin. Sa Selena och log.
- Why not im the best? Sa Justin och kysste henne.
- Will there be any breakfast or will you just stand there and make out? Frågade Chaz lite irriterat.
Medans Justin och Selena dukade fram gick jag till Ryan och kramde om honom länge. Eftersom jag hade glömt att krama honom när jag kom. Vi stod där och höll om varandra ett tag tills vi var tvungna att släppa varann för vi skulle äta frukost.
- I like it Justin, Sa jag imponerande när jag kollade på bordet.
- As I said, I am the best. Sa han självsäkert.
- Yeah I know, you are the best. Sa jag ironiskt.

När vi hade ätit klart så satt vi där och bara snackade och skrattade.

- So what are we going to do today? Sa Justin fundersamt.
- Bowling, Sa Chaz.
- Nah, I wanna go to the beach. Sa jag bestämt.
- Me too, Skrek Selena direkt efter.
- Okay, The beach it is. Sa Justin.
Chaz satt där och tjurade för att det blev stranden istället för bowling.
- Chaz I can see you smilin. Sa jag för att jag vet att det alltid funkar.
Han började le, och jag kände mig direkt som en hjälte haha.

- I gotta pack for the beach, I'll be here in a hour. Sa jag medans jag ställde mig upp.
Alla sa hejdå i en kör innan jag hann stänga dörren. När jag kom in i mitt rum så såg jag att städerskan redan städat så jag kände en lättnad.
Jag packade ner
Solkräm, hårborste,handuk.
Sen så satt jag på mig min bikini och sen bara shorts över efterssom att det var stek hett ute.
Jag satte på mig solglasögonen och flippflopp skorna.
Jag kollade på klockan och det var 20 minuter kvar så jag logga in på facebook.
Jag klickade runt lite och inget nytt verkade hänt så jag bestämde mig för att upptadera min status efterssom att jag inte gjort det på ett tag nu.
* Beach with my lovely friends * Skrev jag och det dröjde inte länge innan folk började gilla min status.
Jag stängde ihop datorn och gick till Justins Suit.
Ryan öppnade dörren när jag knackade och jag såg direkt hur han kollade på mig.
Ryans perspektiv.
Jag och Ryan spelade på min Ipad när jag hörde dörren knacka.
Jag gick dit för att öppna då Emma stog utanför.
Hon hade sin bikini och shorts på sig. Jag  menar jag kunde ju inte klandra henne? Det var ju varmt ute, och det viktigaste av allt. Hon såg så bra ut.
Jag antar att jag hade stått där och glott ett tag.
Ryan? Sa hon och såg ut som ett frågetecken.
Ehhmm.. hey, I mean hi. Var det enda jag fick ut. Gud vad pinsamt.

Kommentarer♥

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0