Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 3

När vi var framme stannde vi framför rum 840, inte alls långt bort från mitt hotellrum. Ryan knackade på och dörren öpnnades. Jag kunde inte tro mina ögon när jag såg vem det var. Ryan och Chaz kramade om honom och gjorde någon speciell hand-shake. Sen vände sig killen om och log mot mig.

- Hey i'm Justin! sa han och log och sträckte fram hans hand..


- Hey Justin i'm Emma Nilsson! sa jag och log tillbaka.
Vi gick in i hotellrummet och möttes av en överraskning för i soffan satt Selena Gomez..
- Hey Ryan and Chaz sa hon och gick fram och gav dom varsin kram
Hi Selena are you here today? I thought you would come tomorrow. Sa Ryan lite förvånat.
Actually, yes, but I came here today instead because i was missing my Justin so much! sa hon och log mot Justin.

- Well, its nice to see you again. And this is Emma by the way! Sa Chaz och pekade på mig.
- Hey i'm Selena nice to meet you! Sa hon och sträckte fram handen.
- Nice to meet you to! Sa jag och skakade hennes hand.
Plötsligt kom det in en till i rummet han var nog äldre än Chaz, Ryan och Justin.
- Heeey Alfredo!! Sa Ryan och Chaz och gick fram och kramade honom.
- Nice to see you guys again! Sen såg han mig och började gå mot mig.
- Hey i'm Alfredo, one of Justin's background dancers and his friend.
- Hi, i'm Emma, Ryan and Chaz friend. Sa jag och log.

Vi alla satte oss i sofforna. Justin och Selena ''gosade'' med varandra nästan hela tiden. Jag pratade mycket med Alfredo, han var riktigt rolig. Men jag pratade och skojade mycket med Chaz och Ryan också. Tillslut släppte Justin och Selena varandra och joinade vårat ''samtal''.

- So were do you come from? Sa Selena och log mot mig
- I'm from Sweden. So my English is not the best. Sa jag och skrattade lite.
- Your English is very good! But I could hear on your accent that you are not from here.
- Haha.. yeah. Were are you from Canada? sa jag och log
- No, I'm from Texas! Sa hon och flinade.
- Haha nice! I do not know why but I've always wanted to go there. Sa jag och log lite lätt.
- Haha.. yeah, i love Texas. Sa hon och skrattade.

Vi pratade faktiskt rätt länge och jag och Selena bytte nummer med varandra. Fast det gjorde jag med Alfredo och Justin också. Och Chaz såklart.

Precis när Justin skulle sätta på en film fick jag ett sms. Det var ifrån Kevin.

Hej PartyGirl!
Är du fortfarande med dom där killarna eller har du lust att festa loss med oss andra?
Det är fest i mitt hotellrum jag finns på våning 25, rum 837. Festen blir inte lika rolig utan dig. Det finns gratis cigg också.. kanske något som lockar?? Kom över nu tjejen. Och bry dig inte om kläder eller något sånt det blir bara vi killar och du förstårs. Puss & Kram ses om 1 minut tjejen!

Jag flinade åt hans sms. Ibland är han för skön asså. Jag skulle kunna bjuda med dom andra. Men jag tror inte dom är typerna som röker och festar osv.
- Ehm, I gotta go now. I have so much homework to do. Sa jag och försökte göra så det lät trovärdigt.

Alla kramade om mig och sa hej då. Jag gick in till Kevin's hotellrum och där var festen full igång alla var där. Jag tog lite vodka och en cigg och satte mig hos Kevin, Eric och Pontus.
Justin's Perspektiv

-  I think she lied to us. She does not look like a girl who are studying. Sa jag och kollade på dom andra.
She is not. She has told me that she is never at school. Sa Ryan och såg fundersam ut.
- She received a text message just before she left. She looked quite happy, so she might meet someone? Sa Selena som egentligen inte verkade bry sig så mycket.
But why did she lied to us? Sa jag funderande.
- Because she did not want to diss us for someone else maybe? Sa Chaz som nu satte på filmen.

Filmen var jättetråkig jag satt mest och myste med Selena. Men efter ett tag var hon tvungen att gå och lägga sig för hon skulle upp tidigt imorgon. Hon hade någon interljuv.

- I will go and knock on Emma's room. And ask if she needs help or something. Sa Ryan och gick mot hallen.
- Ohh, Love is in the air! Sa Alfredo retsamt.
- Ha-Ha bro, very funny. I will be back soon. Sa han och gick ut.

Det tog typ bara 5 minuter sen var han tillbaka igen.

Wow that was quick! Sa Chaz förvånade.
Yep, she lied to us. I met her in the hallway and she was drunk, really drunk. Sa han och satte sig i soffan.
- Send a message to her tomorrow and ask why she lied to you then. I do not think shemeant any harm. Sa Alfredo som sedan gick till sitt eget hotellrum.

Strax efter gick Chaz och Ryan också. Jag gick in på toaletten borstade tänderna, bytte om sen la jag mig i sängen bredvid Selena och somnade.

När jag vaknade låg inte Selena bredvid mig. Utan hon hade skrivt en lapp.

Hello darling!
Hope you slept well.
I got up early this morning and did not want to wake you up.
My live interview is eleven o'clock.
So I get to the hotel after that.
Kisses and Hugs!
Jag gick upp och satte på tv:n för klockan var fem över elva. Och interljuvn började precis.

Jag blev helt chockad. Hon erkände det? Nu kommer Scooter bli skit sur. Hur kunde hon? Vi bestämde ju att vi inte skulle berätta?..

Kommentarer♥
Postat av: Julia

Fett duktig du är , skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? :) <3

2011-05-17 @ 17:19:13
URL: http://justiindrewb.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0