Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 5

Eric, Kevin, Pontus, Tobbe och Joel kom fram till mig och kramade om mig hårt och lyfte upp mig.
Och sprang runt på planen med mig.
- Hahaha.. okej jag fattar att ni är riktigt glada. Men kan ni släppa ner mig nu? frågade jag skrattandes.
- Sure baby! Sa Eric.
Dom släppte ner mig och jag sprang fram till Ryan, Chaz och Justin.
Ryan var rätt besviken för att dom hade förlorat så hag kramade om honom länge.


- We will watch a movie and eat pizza now. Do you want to join? Frågade Chaz.
Yes, I would like to do that. But I've hardly spent time with Pontus. So he and I will just take a walk then i come, okay? Sa jag och log.
- Perfect we are in my hotel room, Bye see you soon! Sa Justin och kramade mig. Jag fick varsin kram av Ryan och Chaz också.

Jag kollade runt lite för att leta efter Pontus. Han hade precis gått ut från omklädningsrummet så han var klar att gå.
- Hej! Grattis igen, vart ska vi gå? Sa jag och kramade honom.
- Haha.. tack. Tänkte att vi kunde gå ner där. Sa han och pekade på en lång väg.
- Det ska tydligen finnas bänkar där nere med fin utsikt. La han sedan till.

Vi började gå och det var ganska tyst tills Pontus började prata igen.
- Såå.. jag såg att du har börjat umgås med Ryan och Chaz mycket. Och någon annan kille? Vad heter han. Frågade han nyfiket.
- Ehm.. den andra killen heter Justin.. Bieber. Sa jag och kollade mot ett annat håll.
- Haha.. umgås du med världskändisar.. det trodde jag inte om dig! Sa han skrattandes och slog mig lite löst på armen.
- Jättekul Pontus! Verkligen. Dom är snälla, även om jag inte har känt dom länge beter dom sig ändå som om jag var deras bästavän. Dom är speciella. Väldigt snälla. Sa jag och log för mig själv.
- Jaså gillar du någon av dom, eller du kanske gillar allihop? Sa han och flinade
- Pontus! Gud vad omogen du är! jag har känt dom i typ 1 dag. Sa jag och knuffade till Pontus lite.
Vi gick en bit till. Tillslut såg vi vattnet och bänkarna. Det var jättefin utsikt. Vi satte oss på bänken och pratade om att möjligt. För att vara syskon har jag och Pontus ganska bra relation, eller väldigt bra. Jag lutade mitt huvud på hans axel och njöt av värmen. När vi hade suttit där bestämde vi oss för att gå tillbaka.
När vi hade gått ungefär halvägs ringde min mobil, det var Melissa.
- Heej babe! Sa jag glatt
- Heej Stumpan! Saknar dig otroligt mycket! inget är desamma utan dig. Alla fester suger utan dig. Och skolan med..
- Naaww.. Jag saknar dig as mycket med gumman! Men jag kommer hem om 3 och en halv vecka.. Så du får nog vänja dig.
- Livet suger ibland. Har du träffat några snygga killar då?
- Nja.. Dom ser väl helt okej ut men dom är bara mina kompisar..
- WHAT? Säg allt!!

Jag berättade hela historien från början till slut.
- Skojar du med mig? Är du kompis med Justin Bieber?? Sa hon förvånat.
- Haha.. ja! Han är jättesnäll.
- Guud va coolt!!, men gumman jag måste dra nu! Har kul med killarna nu. PUSS

Sa hon och la på innan jag hann svara. Vi var framme vid hotellet. Jag kramade Pontus hej då när han gick av vid våning 24. Det tog typ bara 3 sekunder tills jag själv var uppe vid våning 25.
Jag gick bort till Justin's hotellrum och knackade på.
- Hey, there you are! T
he pizza is ready and we have rented a movie. Sa Justin och kramade mig.
Haha .. fantastic! Sa jag medans jag gick in till Ryan och Chaz som satt framför TV:n där dom hade lagt fram PIzza, cola och film.
- EMMAAA!!! Sa Chaz och attackerade mig med en kram..
- Do you want to kill me or what? Sa jag skrattandes
- Haha.. sorry..

Jag gick fram och kramade Ryan också. Sen såg jag vilken film dom hade hyrt..
- HAR NI HYRT SAW??!! Skrek jag skräck slaget. Sen kom jag på att dom inte kunde svenska..
- What? frågade Justin som såg ut som ett frågetecken.
- Sorry .. forgot that you guys don't not speak Swedish. Sa jag och log snett.
- Haha.. okey. Come and get pizza now boys and girl. Sa han och blinkade med ögat mot mig.

Justin satte på filmen och killarna började ta massvis med Pizza. Men själv ville jag inte ha.
- Don't you like pizza or what? Sa Justin som såg att jag inte hade tagit något.
- I'm not hungry..
I've never seen you eat. Sa Ryan och kollade på mig.
- I have not eaten for a few days.. Sa jag och hoppades på att dom inte skulle reagera så mycket.
- WHAT?! Sa alla förvånat med pizza i munnen.
- Just watch the movie instead. Sa jag och kollade mot TV:n fast jag vände snabbt bort huvudet för det var äckligt och läskigt..

Och då tog Ryan och Chaz ett tag om mina ben och armar. Och jag fick panik! Vad sjutton skulle dom göra. Och precis när jag kom på det tryckte Justin in en Pizza bit i min mun.
- Swallow! And chew! Sa Justin

Jag försökte göra motstånd men det var omöjligt. Dom fortsätte stoppa in pizzabitar i min mun tills jag hade ätit en halv pizza. Sen släppte dom mig.
I'm just going to the bathroom. Sa jag och visste att dom inte skulle låta mig gå. Så jag sprang mot toaletten. Men han inte långt innan Justin tog ett starkt tag om mig och slängde mig ner i soffan igen.
- I'm the stronger one, So don't not even try. Sa han och log mot mig.
This is not funny. Sa jag allvarligt.
- No it is really not. But we are your friends so we will help you. Sa Chaz som kollade på filmen.

Alla började kolla på filmen igen. Och jag var jätterädd så jag kröp upp i Ryan's famn.

Haha .. are you scared little girl? Sa Ryan och skrattade
Shut up. Sa jag och blundade för jag hade verkligen ingen lust att se på filmen.

När jag öppnade ögonen igen hade jag tydligen somnat och nu var det morgon.. Jag log i soffan och hade ett täcke över mig. Jag kollade upp och såg att Jusin sov i hans säng. Men jag såg varken Ryan eller Chaz.
Jag gick upp och letade efter ett glas för jag var sjukt torr i munnen. När jag äntligen hittat ett glas, så var jag så klantig och tappade glaset i golvet och den gick i tusen bitar.
- AHH!! What the fuck is happening????!!! Skrek Justin som for upp ur sängen som en dåre.
- Ehm, I just dropped a glass.. Sa jag och pekade mot glas splittret.
Han sa att det var okej. Och sen han hjälpte mig med att plocka upp det. Efter det tog han en dusch och jag gick in till mitt hotellrum.

Kommentarer♥
Postat av: :)

Hej jag tycker om din blogg du skriver en bra berättelse men snälla skriv det dom säger till varandra på svenska. Du är duktig på engelska men allt blir inte riktigt rätt....

2011-05-18 @ 14:42:30

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0