Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 7

Vi bestämde oss för att åka tillbaka. Ryan sa ingenting påvägen hem.
Han funderade antagligen. När vi kom upp till våning 25 gick jag in på mitt rum, och Ryan gick in till Justin's rum..
Varför måste jag ha massa hemligheter?
Det kanske är lättare om dom vet?
Eller dom kanske inte vill prata med mig igen om jag säger det...


Nästa morgon vaknade jag av att mobilen ringde. Jag tog upp den men orkade inte kolla vem det var utan jag bara svarade.
- Hallå? Sa jag med trött röst.
- What? I don't understand but its me Selena. Sa hon glatt
- Oh, hi Selena. Sorry that i answerd in Swedish.
- Its okey, But you and I are gonna go shopping in 1 hour so get ready. Hurry!
- Haha.. okey see you in an hour. Sa jag och la på.
Jag rusade in i duschen och duschde lite snabbt. Efter det tog jag på mig ett rött pösigt linne och jeans shorts. Jag sminakde mig lite grann och fönade håret. Jag tog en cigg på balkongen och slappnade av.
Efter ett tag så ringde det på dörren och där stod Selena.
- Hi girl! Are you ready? Sa hon och kramade mig.
- I'm ready! Sa jag och tog min väska och vi åkte neråt.
Vi bestämde oss för att gå till köpcentrumet. Vi tog massa bilder påvägen och skojade mycket med varann.
- So.. do you wanna tell me what happend with Justin?
- Ehm, He was angry that I have revealed our relationship. After that we started arguing about lots of little things and eventually he said that he wants to take a break..
He loves you so he will never break up with you.- How do you know?- I can see it on him. Sa jag och log.
Vi var framme vid köpcentrumet och bestämde att gå in på Juicy Couture först. Selena shoppade jätte mycket. När vi hade kommit ut från Juicy Couture bärde hon på 6 stora påsar. Och jag 4 stora påsar. Vi hade köpt massa mjukis dresser. Och massa andra jättefina kläder. Efter Juicy Couture gick vi in på Victoria Secret. Selena köpte ovanligt många underkläder. Jag köpte också underkläder fast inte lika många. Vi köpte massa söta toppar och kjolar. Och lite krämer och body butter.Efter ett par timmars shopping hade Selena problem med att bära alla sina 16 kassar.. Fast jag hade också lite problem med mina 12 kassar. Vi satte oss ner och vilade en stund.
How are we going to the hotel with all the bags we don't have a car. Sa Selena och suckade.- I can call Ryan? He can drive us.- Okey, i don't think we have a choice.
Jag tog upp mobilen och ringde Ryan.- Its Ryan.- Hey Ryan its Emma!- Oh, Hi Emma how are you?- Not so good.. Me and Selena have been shopping and we have a total of 28 large bags. And we walked here so we don't have a car. Can you drive us back to the hotel? - 28 bags!!! wow.. thats alot. I'am with Justin right now he can drive you guys back. Because i don't have my car here. But he will be there in 10 minutes. Bye!- Haha.. yeah. But thank you! Bye. Sa jag och la på.
- When does he come? Frågade Selena glatt.- Ryan could not pick us up. But Justin will be here in ten minutes so we should go out now.- Justin is picking us up? Hell no!- Sorry, but let's go..
Vi gick ut med alla våra kassar. Efter ett tag kom Justin körandes och när han såg kassarna blev hans ögon riktigt stora..
- OMGAASH?! how many bags are they? Sa han förvirrat.- Haha.. 28. Sa jag och skrattade medans Selena försökte få in alla sina kassar i bilen.- Girls.. i will never understand girls.. Sa Justin och flinade.
Justin hjälpte mig få in alla mina kassar i bilen. Som nästan var omöjligt men det gick..Jag satte mig där fram och Selena där bak. Justin och Selena sa inte ett ord till varandra. Så det blev en rätt pinsam tystnad. När vi var framme vid hotellet fick Justin inte plats i samma hiss som oss eftersom vi hade så många kassar. Så jag kramade honom hej då och vi åkte uppåt. Selena följde med mig upp på hotellrummet eftersom vi bestämde att hon skulle sova hos mig ett par dagar nu när hon och Justin har en '' Paus ''.Vi ställde in alla kassar i den mega stora walk in closet. Efter det satte vi oss på balkongen.- When does the pain go away? I'm mad at myself because I love him so much. Sa Selena medans en tår rann ner från hennes kind.
Jag kramade henne en stund.I know something that might help. Sa jag och sprang in i mitt sovrum och hämtade en stor flaska vodka och 2 paket cigg.Alcohol and cigarette? Will that help me?- It helped me .. Sa jag och gav henne flaskan som hon tog stora klunkar ifrån. Sen tände vi varsin cigg. Efter ett tag var vi lite lulliga och nästan fulla.
- Justin told me that you can sing. Sa Selena och log och skrattade lite.- Well yes.. Do you wanna hear?- YEES I DOOO!! Sa hon och ramlade nästan av stolen.
Jag vinglade in i hotellrummet och ropade på Selena för jag bestämde mig för att spela piano till. Jag berättade för Selena vilket låt jag skulle spela och hon tog gitarren och spelande med.
( det gick inte att göra bilden mindre.. men bry er inte om människan utan bara rösten.)





När jag sjöngt klart. Berömde hon mig. Efter det la vi oss direkt i sängen och somnade med en gång.
När jag vaknade nästan morgon hade jag en enorm huvudvärk.. Jag steg upp ur sängen och tog en huvudvärks tablett.
Jag behövde inte oroa mig för några matcher eller något längre. Eftersom killarna bestämde att jag inte behövde gå om jag inte ville. Precis när jag tänkte gå och lägga mig igen ringde det på dörren.
Jag gick och öppnade och där stod Ryan, Chaz och Justin..
- WoW.. You look horrible.. Sa Chaz och flinade.
- Thank you for the information but I've actually already seen myself in the mirror. Sa jag argt.
- Wow PMS. Bad night uh? That's what happens when you sleep with Selena.. Sa Justin och flinade.
You really are an idiot Justin .. What do you boys want?
- We want to come in. Sa Ryan och skrattade.

Jag orkade inte stå där och tjafsa med dom. Så jag släppte in dom. Jag sa att jag skulle ta en snabb dusch så dom spelade xbox så länge.
När jag hade duschat klart så tog jag på mig en vanligt grå t-shirt och jeans. När jag kom ut från badrummet såg jag att Ryan, Chaz och Justin var ute på balkongen. Dom såg inte så glada ut.. och då jag jag vad dom hållde i. Jag fick panik och sprang ut ur hotellrummet och ner till stranden.
Dom vet...

Kommentarer♥
Postat av: emma <33

åhh jag undrar vad som kommer hända

2011-05-19 @ 23:16:51
Postat av: stephanie

är dina historier sanna??

2011-05-20 @ 13:45:34

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0