Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams- Part 15

Jag är där om 10 minuter.
puss älskling *
WHAAAAAAAAAT tänkte jag och kollade på all röra och mig själv. Det va mjöl överallt han skulle knappast tro att jag gjorde allt det här själv..
Jag sket i att svara på smset, eller rättare sakt jag sket i allt och hoppade in i duschen.
Var där inne i bara cirka 5 minuterbara för att hinna duscha bort allt mjöl.
Jag slängde på mig det första jag såg vilket va ett par slitna shorts och ett blommigt linne.
Jag fönade håret lite snabbt och satte på 2 lager av mascara och lite läppglans.
Jag pustade för mig sjäv på bara en kvart hade jag hunnit med allt de här? jag är eN ninja tänkte jag medans jag började skratta för mig själv.
Precis då knackade det på dörren. Jag kollade runt fort och såg vilken röra det var och ville inte att Sean skulle se det. Så jag tog min väska och satte på mig solglasögonen och tog en sista titt i spegeln. Innan jag gick ut ur dörren och smällde igen den så att han inte såg in.
Jag ställde mig på tå för att kyssa honom efterssom att han var längre än mig.
- Så vad ska vi göra? Sa jag medans jag log lite.
- Jag tänkte gå och äta sen film?
- Okej, Sa jag medans jag gick bakom han till hissen.
Det var tyst hela vägen ner till lobbyn. Jag såg Ryan sitta där och prata med någon på telefonen. Jag gick bara förbi och då blinkade han och log mot mig, då jag log tillbaka. Det verkade inte som om att han brydde sig om att Sean gick framför mig. Men jag såg också att Sean kollade på Ryan men inte någon glad min var de på hans ansikte. Inte för att jag brydde mig. Han va helt enkelt den bästa vännen jag haft även om vi bara känt varandra i en vecka.
Efter att vi promenerat ett tag så stannade Sean upp för att tända en ciggarette. Jag kollade runt lite osäkert.
- Ska du ha en?
- Nej, försöker att sluta, Sa jag och tänkte på det jag sakt till Justin.
- Varför då? Sa han med en konstig blick.
- För att det är inte bra för mig. Svarade jag kaxigt
- Jaha.. Sa han medans han fimpade sing cigarette.
Vi fortsatte gå men den här gången så gick vi inte hand i hand. Utan de va någon meter imallan oss. Han verkade tjurig av någon anledning, han kunde väll inte vara arg för att jag försöker att sluta röka? Han borde fan vara glad över det.
När vi gick in på resturangen så brydde jag mig inte om vart han tyckte att vi skulle sitta. Så jag gick direkt till ett mysigt bord i ett hörn och la ner min väska och satte mig.
Han satte dig mittimot mig och såg fortfarande tjurig ut så jag tog ut min Iphone och började spela ett spel. Efter någon minut så kom servitrisen och då tog vi vår beställning.
- Kycklingsallad med sprite, tack. Sa jag.
- Ris & kyckling och en cola. Sa han fort efter mig.
- Va det allt? Svarade servitrisen.
- Ja. Svarade han oförskämt.
Jag gav honom en blick som betydde att han skulle skärpa sig.
Vi åt ganska snabbt, Eller jag gjorde det för att nu så kände jag att jag inte ville vara kvar med honom nu när han beter sig som ett barn.
- Är du klar? Sa jag medans jag kollade mot hans mat som var full.
- Ser det ut som det? Sa han kaxigt.
-Du vet om du ska bete dig sådär så går jag.
- Beter sig hur?
- Som en barnunge!
Han bytte direkt änme och började.
- Tror du inte att jag såg en av snubbarna du brukar hänga med komma ut ur ditt rum imorse.
- Snubbarna? Ryan heter han faktist.
- Och så såg jag hur han blinkade imot dig i lobbyn innan vi kom.
- Han är bara en kompis..
- Jag vill inte att du är med honom!
- Vem fan är du? Jag får väll va med vem fan jag vill.
- Sluta Emma!
- Kom förbi mig när du slutat bete dig sådär. Sa jag med gråt i halsen och gick ut ifrån resturangen med bestämda steg.
Han gick inte efter mig? Om han verkligen brydde sig så skulle han gå efter mig.

Jag har verkligen haft fullt upp idag så jag skrev det här lite fort. Hoppas ni gillar de.
VILL SE MÅNGA KOMMENTARER!

Kommentarer♥
Postat av: sofi

2011-05-28 @ 23:12:28
Postat av: emma andersson

mer mer mer mer mer !!!!

2011-05-28 @ 23:13:02
Postat av: emma andersson

mer mer mer mer !!

2011-05-28 @ 23:13:40
Postat av: Anonym

tvär bra ! :)

2011-05-29 @ 12:36:38
Postat av: Anonym

jättebra

2011-05-29 @ 20:43:23

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0