Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 16

- Kom förbi mig när du slutat bete dig sådär.
Sa jag med gråt i halsen och gick ut ifrån resturangen med bestämda steg.
Han gick inte efter mig? Om han verkligen brydde sig så skulle han gå efter mig.


Jag som trodde att han gillade mig. Men han är precis som alla andra. Jag kände att tårarna började rinna ner för min kind. Jag vet inte varför jag grät? Jag gillade honom ju inte ens på det sättet..
Jag trodde faktiskt han hade förändrats lite, men han är precis samma person han var när han krossade mitt hjärta.
Jag tog upp min ipod och började lyssna på ''Impossible'' av Shontelle.
När jag kom fram till hotellet såg jag att Ryan, Justin, Chaz och Selena var påväg ut från lobbyn. Jag skyndade mig till hissen så dom inte skulle se mig. Men precis när jag skulle trycka på hiss knappen kände jag en hand på min axel. Jag vände mig om och där stod Ryan.
- Are you crying? Have Sean done something? Frågade han medans han tog en bort en hår slinga från mitt ansikte.
Då öppnades hissdörrarna. Jag gick in i hissen tryckte på knappen och sa.
- Please i need to be alone right now.. Go to Chaz, Justin and Selena and have fun. Bye! Han öppnade munnen och skulle precis säga något men hissdörrarna stängdes. Och hissen började åka uppåt.
Jag öppnade dörren tog av mig skorna och la mig i soffan. På bordet fanns en lapp den var ifrån Melissa.
Hej Gumman!
Hörde att du skulle vara med Sean idag.
Så jag och Pontus åker till Toronto och kommer tillbaka om 2 dagar.
Hoppas du har det kul!
Puss & Kram Melissa.

Jag suckade högt. Då är jag tvungen att vara ensam.. Jag hämtade gitarren och började spela lite. Jag har alltid gillat låten ''Rolling In The Deep'' av Adele men jag har aldrig spelat den.
Jag började spela lite sen började jag också sjunga.
När jag inte orkade spela mer la jag mig ner och somnade.
Jag vaknade av att jag hörde massa ljud. Någon knackade på dörren. Jag gick fram till dörren och öppnade. Där stod Justin, Selena, Ryan och Chaz..
- Hey.. Sa jag lågt med hes röst.
- Emma.. Whats wrong? Tell us. Sa Selena när hon kramade mig hårt. Det gjorde dom andra också. Men Ryan kramade mig lite längre.
- I'm just sad..
- We are your friends you can tell us everything. Sa Ryan och log lite snett.
Precis när jag skulle säga att för dom. Såg jag Sean gå mot mitt hotellrum, han såg ledsen ut.
Men när han såg Ryan, Justin, Chaz och Selena blev han irriterad och sur. Speciellt när han såg Ryan.
- Sean stick härifrån! Jag vill inte vara tillsammans med en sur idiot. Sa jag på svenska så dom andra inte skulle förstå.
- DET ÄR INTE JAG SOM FÖRSTÖR ALLT?! Det är du som är en jävla hora och går runt från kille till kille. Jävla äckel. Sa han och gav en arg blick till Ryan innan han gick..
Jag kände att tårarna började rinna och jag sjönk ner till golvet. Alla kollade lite konstigt på mig för dom kan ju inte svenska så dom visste inte vad som precis hände.
Ryan och Justin lyfte upp mig från golvet och la mig i soffan inne i hotellrummet. Dom kollade på mig med oroliga blickar och jag såg att dom ville att jag skulle berätta.
- He said that i'm a whore and everything is my falt. And the worst part is that everything he says is true. I am disgusting. Lyckades jag få fram sen började tårarna rinna igen.
- HE SAID WHAT?! Skrek Ryan och ingen var beredd på det så alla hoppade till lite av rädsla.
Justin tog tag i honom och försökte lungna ner honom men det gick inte. Ryan blev förbannad och ville slå Sean men Justin drog tillbaka honom och slängde ner honom i andra soffan. Han var riktigt stark.
- Calm down! Sean said something stupid but drop it. I think we should all go out and eat at the restaurant and have fun. So we think about other things instead. It's nice weather outside so let's go. Sa Justin och började gå mot dörren.
Jag hade redan ätit men jag följde med ändå. Ryan hade lungat ner sig men han var helt tyst påväg till resturangen. Chaz drog några skämt ibland men ingen lyssnade. Det var en ganska pinsam tystnad. Justin och Selena gick hand i hand. Jag gick bredvid Ryan och Chaz och försökte få igång ett samtal, men det gick sådär..
När vi var framme beställde alla mat förutom jag, för jag hade ju redan ätit.
Det var inte så tyst längre utan alla pratade på som vanligt. Och det var skönt för då kan jag tänka på annat än Sean.
Då kände jag en hand på mitt lår. Jag kollade upp och såg att Ryan log mot mig. Jag log tillbaka och tog hans hand och flätade in den i min..

Kommentarer♥
Postat av: emma andersson

naww älskar dramat mellan ryan sean och emmma !:DDDD sen att ryan och emma verkar så gulliga tillsammans !!<3

2011-05-29 @ 13:36:18
Postat av: emma andersson

naww älskar dramat mellan ryan sean och emma!!:DDDD sen älskar jag med att justin inte har huvudet personen hela tiden för de har han i nästan alla andra som skriver noveller, bland annat därför jag läser din, men han är ändå med mycket !!!:DDD

2011-05-29 @ 13:37:49
Postat av: Linnéa

Älskar denna novellen !!

Denna novellen är den bästa jag har någonsin läst !!

Och jag älskar dramat mellan ryan o sean !!

Love it! :D <3

2011-05-29 @ 14:42:00
Postat av: Lisa

meeer!:)

2011-05-29 @ 14:58:49
Postat av: Anonym

meeeeer!!!! :D älskar den!!!

2011-05-29 @ 15:04:51
Postat av: Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till gratis storfilmer!

Allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-29 @ 15:07:44
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/may/sondag-dagens-blogg-d-2.html#comment

2011-05-29 @ 15:12:27
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: theresebjörkman, :)

Hej!



fin blogg :)



hur är det? :D

2011-05-29 @ 16:10:50
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: amie

Awwww..... så söta dom är skit söta ju tsm :D.

Sry för mina stavfel förut men var skit stressad då xd

2011-05-29 @ 16:34:46
Postat av: Blondie

meeeer! helt typ inlove !! <333 ^^

2011-05-29 @ 19:48:30
Postat av: natta

den e sjukt bra MER!!!!!!!

2011-05-29 @ 20:14:10
Postat av: sel

mera , hehe:)

2011-05-29 @ 20:15:35
Postat av: Emma

MEEEEEER!

2011-05-29 @ 20:17:04
URL: http://emmaswag.blogg.se/
Postat av: Lisa

älskar din novell vill bara ha mer ju mer man läser!:)

2011-05-29 @ 20:26:46
Postat av: Linnéa

MMMEEERRR :D:D:D

2011-05-29 @ 20:30:25
Postat av: Linnéa

MMMEEERRR :D:D:D

2011-05-29 @ 20:30:29
Postat av: Anonym

MEEEER!!

2011-05-29 @ 20:33:12
Postat av: emma

den är asbra!!! mer!

2011-05-29 @ 20:55:50
URL: http://eemmmish.blogg.se/
Postat av: Sandra

More!!

2011-05-29 @ 20:57:00
Postat av: ninni<333

Skiiiiiitbra!!!!!!!! Snälla skriv meeeeeer!!!!!<3333

2011-05-29 @ 21:35:51

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0