Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 67

- I thought you were feeling better again? And who is this Tom? And why are you hiding stuff from me.Sa han argt. Han kollade sig omkring och hans blick fastnade mot golvet där mina kläder låg. Jag kollade dit bara för att jag ville se vad han kollade mot. Då märkte jag det. I byxorna jag hade på mig igår låg en andvänd kondom i ena fickan på byxorna. Alla minnen från igår kom tillbaka och tårarna började rinna längst min kind.
Jag la mig ner igen utan att möta Justins blick. Jag vet vad han tänker på just nu och jag kan nästan känna hur arg han är just nu. Hur mycket jag än vill säga sanningen kommer det inte ut ett ord ifrån mig. Hur mycket jag än försöker kommer det bara ut luft.
- I thought you were better than this Alex. But i guess not. You're just a whore like you said the first time. Sa han och slängde igen min dörr med en rejäll smäll. Nu rann tårarna hysteriskt ner längst mina kinder och jag fick en enormt jobbig känsla som gjorde ont i magen vilket fick mig att skrika så högt jag bara kunde.


- ALEX! WHAT DID YOU DO?! sa Selena när hon kom inspringandes genom dörren.
- Justin cried and told me that you cheated on him, you didn't recalled me and now you're lying here! sa hon argt och satte armarna i kors.
- No one understands.. sa jag tyst, men tydligen hörde Sel ändå.
- Then tell me! I know you've had a hard time, but THIS! It's not okey to sneak out and don't tell anyone and then come home on the morning the next day! hon verkligen skrek åt mig, vilket hon aldrig gjort förut.
Hon gick runt i rummet och kollade ner i golvet med huvudet i händerna. Plötsligt stannade hon. Hon stod framför mina byxor och kollade ner på dem.
- So it is true? You sneaked out, didn't tell anyone where you were going and then you had sex with someone else than Justin and then you got home on the morning?! Don't come to me later and ask me to help you, because now you've broke our relationship. You're not my sister anymore.
Hon smällde igen dörren, precis som Justin gjort.
Tårarna rann. Mitt huvud dunkade. Allting snurrade.
- I'm not gonna let them win. sa jag rakt ut i luften och tog sedan upp mobilen. Jag hittade numret jag sökte och tryckte sen på den gröna luren.
- Alex! sa en glad röst.
- Hey Demi.. sa jag inte lika glatt.
- I can hear something has happened. What's wrong sweetie? sa hon och jag tog ett djupt andetag.
- Can you come over? sa jag.
- It seems serious. I'm on my way. Bye!
- Bye!
Jag lade mig ner i sängen igen och lade en kudde över huvudet.
Hur kan jag någonsin berätta för Justin vad jag varit med om? Kommer jag få ut orden? Kommer jag ens vilja träffa honom igen?
Jag märkte inte att jag somnat förrän jag kände en hand mot min kind.
Jag vände på mig och mötte Demi's vackra ansikte.
- Hey cutie. sa hon och strök mig över håret.
- Hey Demi, thanks for coming. You're the only one I can talk to. sa jag och log mot henne och hon besvarade mitt leende.
- So, tell me. What's wrong? sa hon och jag började berätta allting. Om hur han hade slagit mig, våldtagit mig och hur jag lyckats ta mig hem imorse. Om hur Justin och Sel hade reagerat.
- Oh my god.. sa hon bara och hade tårar i ögonen.
- Everything was so perfect.. But now..! Justin called me a whore. It's not the word, it's just that he has always told me that I shouldn't listen to his fans. That I'm not a whore.
- I have onte thing that can help you. But you have to be strong. And if you want Selena och Justin back, you have to do it today. Can you handle it? sa hon självsäkert och jag nickade långsamt.
- Good, this is what we're going to do: I'll call the media and tell them that Alexandra Gomez has something really important to tell. That she has been trough almost the same things that I have. They'll listen, because it can get them a lot more viewers. Then we have to call Alfredo or someone to make sure Justin and Selena are watching the show. But this also means that you'll have to tell the whole world about your story. But you have to know, that this can help your fans. Because you have fans. Small girls that may have been trough the same things that you have. So, are you ready?
Jag tänkte igenom allting som hon sagt. och jag är tillräckligt stark. Jag ska klara dethär!
- I'm ready.
Jag hoppade upp ur sängen och gick in i duschen igen. Jag duschade av mig och tvättade mig överallt, noga.
När jag var klar gick jag ut ifrån badrummet och in i mitt rum igen för att välja kläder.
Demi var mitt uppe i ett samtal och hon gjorde tummen upp till mig.
Jag skulle klara detta. Demi skulle hjälpa mig.
Jag började med att ta kläderna från gårdagen, och slänga dem i soptunnan.
Jag tog på mig kläder och gick sedan och fixade håret.

Clara här!
Detta kapitlet skrev jag själv och jag hoppas ni gillar det!

Är lite sådär mått deppig eftersom Rihannas konsert ställdes in igår.. Jag som var så sjuukt taggad.. Jaja, får skriva av mig här lite då! ;)
Har riktigt skrivarlust idag, så det kommer nog ett par kapitel!

Kommentarer♥
Postat av: rj

Tyckte att det var konstig att man ställer in en konsert 40 minuter före men sånt är livet..



Jättebra :)

2011-11-01 @ 16:01:36
Postat av: sandra

SERIÖÖÖÖST AS BRA!! HOPPAS DE KOMMER EN TILL JUST NUUUU! :D

2011-11-01 @ 16:11:58
Postat av: Danijela

Sjukt synd att det blev inställt!!! :-(



Men sjukt grymt kapitel ;-)

2011-11-01 @ 16:28:37
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Emma

BÄST! MEEERRRAA!!!! :D

2011-11-01 @ 16:36:46
Postat av: me

så amazing! Hoppas det kommer en ny novell efter den här, för ni är grymma tjejer! :)

2011-11-01 @ 16:48:23
Postat av: Anonym

Bästa bloggen vill ha mera nu snälla när kommer den nästa kapiteln? ;)

2011-11-01 @ 16:53:05
Postat av: Anonym

2011-11-01 @ 17:39:51
Postat av: Anonym

Awesome!!!

2011-11-01 @ 17:40:41
Postat av: Melina

Grymt bra! :D

2011-11-01 @ 17:52:00
Postat av: Anonym

Synd att det blev inställt!

GRYMT BRA KAPITEL!!!♥



//Ebba :D

2011-11-01 @ 19:07:32
Postat av: Emma

jätte bra kapitel, ni äger verkligen! kram <3

2011-11-01 @ 19:29:39
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeer!!

2011-11-01 @ 21:00:26
Postat av: Izzanh

Bra, men varför ställdes konserten in?

2011-11-01 @ 21:47:35
URL: http://izzanh.blogg.se/
Postat av: Amie

Asså seriöst? jag fan älskar fkng er ! HASHSAHAHAHHA asså eran novell rockar jag läste typ sen ni hade den andra novellen och det känns som igår jag gick typ in 10 gånger om dan för att kalla om ni skrivit något!

ni rockar!

2011-11-01 @ 22:08:05
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bor du i Skåne? :)

2011-11-02 @ 00:01:42
URL: http://timeforbieberstories.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grymt bra! Du sjukt duktig på att skriva Clara! :) <3

2011-11-02 @ 00:52:34

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0