Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 52

- Does anyone know who i'm sharing hotelroom with? Fortsatte jag sedan.
- You're sharing room with Selena. Sa Justin och log lite medans jag bara nickade.
- But.. You can share with me if you want to..? La han snabbt till.
- Not even if i were dead Biebs. Sa jag, Ryan och Alfredo började skratta men Justin gjorde bara en puppy eyes min mot mig. Men jag kollade bara bort.

Tumblr_lq5q1lwhef1qml8ulo1_500_large
- So.. you don't want to share room with me? sa Justin. IGEN.
- No, Jusin Drew Bieber, I don't! sa jag och han flyttade sig närmare mig.
Jag ville verkligen bara ge med mig. Såklart jag ville dela rum med honom!
- I know you want to share room with me. Just admit it. Just let me hear it once, so I know there's hope for us. sa han lugnt och kollade mig rakt in i ögonen.
Hans underbara bruna ögon lyste och hans leende var brett och, viktigast av allt, äkta.
- I... i... Jag gick inte fram ordet. Jag försökte så jag nästan fick tårar i ögonen. Sanningen var att jag saknade han mer än något annat. Men jag ville inte visa mig svag inför honom. Det rann några tårar ner längst min kind. Alfredo och Ryan kände sig lite obekväma i denna situation kände jag. Och Justin stora fina leende gick från glatt till oroligt. Han tog sin tumme och torkade sakta bort tårarna.
- I know its hard, but we need too fight okey? I love you to sweetie. Sa han och smekte långsamt min kind.
- You don't get it Justin i hate you because i love you, and i hate myself. I don't want to love you. Sa jag och jag kunde se att han blev lite sårad.
- But i will always be there for you, whatever and when ever. I'm still your friend. Sa jag och jag hatade orden ''friend'' jag vill egentligen inte bara vara hans vän. Jag vill vara hans allt.
Han log lite mot mig även om han fortfarande var lite ledsen över det jag sagt. Demi, Selenas bästavän skulle ju var här ikväll. Så jag kommer antagligen få sova i vårat hotellrum ensam inatt. Selena och Demi brukar vilja vara ensamna när dom är med varann, speciellt när dom inte ska vara med varandra länge.
När vi var framme klev vi ur bilen. Vi möttes av en mängd fotografer. Och det var säkert dubblet så mycket fans. Fast det var inte mina fans det var Beliebers. Vilket betyder att dom skrek hora och såna saker till mig. En massa vakter hjälpte oss in till hotellet. Dom tog också våra väskor. Jag blev ännu mer nedstämd efter att tusentals tjejer skrikit gå och dö, hora och du är inte värd att leva. Det kändes liksom toppen..
Justin märkte att jag blev ledsen och la en arm över mina axlar och log medlidande mot mig.
- Don't listen to them. You're beautiful and you are not a whore. Sa han och gav mig en lätt puss på huvudet.
- Thanks Justin.. Sa jag och log lite mot honom. Jag fick min hotell nyckel av ena vakten som hjälpte mig upp till rummet. Justin skulle tydligen till något slags mötes rum innan han skulle till sitt rum, han skulle ha möte med Scooter. Jag tackade vakten som la ner mina resväskor utanför dörren innan han gick. Jag låste upp och bärde in mina väskor. Jag hörde skratt inne i hotellrummet. Jag tog av mig skorna och gick in. Hotellrummet var enormt. Jag kollade runt med förvånad blick, jag hade aldrig sett ett finare hotellrum i hela mitt liv. Jag gick mot skrattet. Det ledde mig till ett slags vardagsrum. Där inne satt Demi och Selena och larvade sig.
- Heey Demi!! Sa jag glatt och gav henne en lång kram.
- Hi cutie gosh you have changed, it was a long time ago i saw you. Sa hon och log lite ledsamt mot mig.
- Yeah too long! Sa jag och log lite innan jag gick mot Selena och gav henne en kram, innan jag satte mig bredvid henne.
- Alex i'm sleeping at Demi's room tonight if you need anything just call me. And the show is tomorrow night, but its late you should go to bed. Sa Selena och log lite mot mig.
Jag bara nickade och log mot henne. Det var lite tyst en stund för alla höll på med sina mobiler. Vi hörde ett högt skrik, det tog mig bara någon minut innan jag hörde vad dom skrek '' ALEX IS A WHORE '' ''ALEX IS A WHORE ''. Selena och Demi kollade ledsamt mot mig.
- God, how can they scream that.. Doesn't they have any respect?! Sa Demi upprört och Selena höll med henne.
- I'm going to bed now, have a fun night. See you tomorrow. And Demi it was nice to see you again. Sa jag ledsamt. Jag kunde inte släppa vad dom kallade mig, för jag kände mig som en hora. Jag mena tänk om dom verkligen har rätt?
- Are you going to be okey? Frågade Demi och kramade om mig.
- Well, its one day at the time. I will be okey. Its just hard to face the truth. Sa jag och dom kollade chockat på mig.
- Which truth? You are NOT a whore Alex, do you hear me? Sa Selena och kollade allvarligt på mig.
- Yeah i hear you.. Have fun, good night! Sa jag och gick tillbaka till hallen. Jag tog med mig mina enormt stora väskor och letade upp ett sovrum. När jag hittat ett packade jag upp min pyjamas. Sen tog jag på mig den istället för kläderna jag hade på mig. Sedan tog jag bort mitt smink. Min mobil plingade till när jag precis lagt mig ner. Jag sträckte mig efter den och öppnade smset.
'' If you have bad dreams or if you just can't sleep,
come over to my hotelroom. I'm worried about u.
I hear the horrible things my fans are screaming. //JB ''

'' I just need to be alone right now..
Don't worry i won't do anything stupied.
And i'm feeling like a whore now, so
they can scream whatever they want. //Alexx ''

'' No they can't, u are not a whore Alex..
See u 2morrow babe.. //JB ''

'' Yeah.. See u 2morrow, Biebs //Alexx ''

Jag la ner min mobil igen. Mina ögonlock blev tyngre och tyngre, tillslut var det omöjligt att hålla dom öppna och allt blev svart.
Jag vaknade av att solen sken in i mina ögon. Det värsta sättet att vakna på enligt mig.
Men jag steg upp och tog med mig kläder in till badrummet. Jag satte på duschen och klev in i det varma vattnet som omfamnade min kropp. När jag kände mig färdig torkade jag mig och satte på mig kläderna. Jag tog hårtorken och blåste håret torrt också. Och tillsist sminkade jag mig lite naturligt. Selena klev in i mitt rum när jag skulle lägga min pyjamas i min resväska.
- Oh good you're up! Do you want to join my and Biebs crew for breakfast down at the lobby. Frågade hon snällt och log mot mig.
- Okey, that sounds great! Sa jag och följde med henne. Vi tog på oss skorna och började gå neråt mot frukost buffén.

Emma här!!! Clara skrev några rader i början medans jag skrev resten:) Om ett tag kommer det
hända saker som jag tror ni aldrig skulle kunna gissa på vad som kommer hända, Tack för era underbara kommentarer fortsätt så:D

We want comments luvies:=)<3

Kommentarer♥
Postat av: Danijela

Åh, vad spännande, heheh! :-) helt awsume ju!



Kritik... det fanns nog ingen kritik faktiskt, inte i detta kap, vad jag kan komma på. Tycker bara att Justin's beteende är så enormt gulligt, hihi ;-) ....but that is not a criticism

2011-10-15 @ 01:15:25
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Alma

längtar till nästa, jättebra skrivet! och jag håller helt med Danijela över mig. Ingen kritik + hans beteende är sjukt gulligt!:)

2011-10-15 @ 01:57:22
Postat av: Melina

Grymt bra :)

2011-10-15 @ 01:59:52
Postat av: Marielle

Gryyyyyyyymt bra!!!! :)

2011-10-15 @ 05:11:34
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt BRAAAA!!!

Undra vad som kommer hända?!



//Ebba :D

2011-10-15 @ 10:58:15
Postat av: Becca♥

OMG!! vad bra del!!! jag är helt beroende av den här novellen!!

2011-10-15 @ 17:21:24
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0