Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 64

- I'm really proud of you. You're become such a strong person in just five days. Have a good trip home and tell Justin I said hi. sa Mr. Hopkins och ledde mig ut genom dörren.
Luft! Solljus! Herregud vad jag längtat efter att känna mig fri!
- Thank you. I'll tell him. sa jag och log.
- Good. You're plane is going in 10 minutes, so I'll just drop you here. Goodbye!
- Bye! sa jag och gick sedan mot gaten.

Shot_02_024_large
Nu skulle jag flyga till New Jersey där Selena har konsert ikväll. Men när jag kommer fram är den nog redan slut. Efter New Jersey bar det av mot L.A igen för att ha en konsert där, igen. Där ska jag också träffa Tom vilket känns spännande. Jag letade efter min plats som låg i första klass. Jag suckade när jag såg att jag var tvungen att sitta bredvid en tjej i min ålder ungefär.
- Hey, I'm Jasmine. Sa hon glatt mot mig. Det kändes skönt att hon inte visste vem jag var.
- Hi, I'm Alexandra. But you can call me Alex. Sa jag och log tillbaka.
- So, where are you going?
- New Jersey, Isn't Jersey the only stop? Sa jag lite förvirrat.
- Haha.. Yes it is, but i was just trying to start a converstion. Sa hon och log stort.
- Okey. Sa jag bara för att jag inte visste vad jag skulle säga.
- You're Alexandra Gomez right? Sa hon och log mot mig.
- Yeah i'am..
- I'm Jasmine Villegas, if you know who that is.
- I have heard that name before. Sa jag och log mot henne.
- I'm going on tour with Selena now. As her dancer, because some Roxy dropped of. So i'm taking her place.
- Oh that's awesome. I will see you alot then. Sa jag glatt.
- Haha yeah you will.

Flygturen gick snabbt, dels för att jag och Jasmine snackade och skrattade hela resan. Kenny skulle hämta upp oss på flygplatsen. Så vi gick tillsammans ut, hämtade våra väskor och gick ut till parkeringen där vi såg Kenny stå och vänta.
- Hey Kenny! Sa jag glatt.
- Hello Alex, you're happy! So rehab worked huh? Sa han med ett leende.
- Yeah.. I hate when Justin is right. Sa jag och flinade.
Kenny skulle köra oss till tour bussarna som var vid arenan.
- Justin thinks you will come tomorrow. Selena told him that, to suprise him. Sa Kenny när vi nästan var framme.
- Haha fun! Is he in the tour bus now?
- Yeah he has not leaved the tour bus sense you leaved. Sa han och jag suckade till lite. Jasmine tog min hand och log lite mot mig.
- He will be so happy when he sees that you're okey again. Sa hon och log stort, vilket fick mig att också le.
- I hope so. sa jag och log.
- Alex, we have to go now. Jasmine is going with the producer. sa Kenny och jag sa hejdå till Jasmine innan jag följde efter Kenny till bilen.
- So, what did I miss when I was gone? frågade jag Kenny och han skrattade lite smått.
- Not that much. Selena had her shows, Justin missed you.. A LOT.. sa han och jag lyckan prudlade inom mig.
- Are we there yet? sa jag och lutade mig lite framåt så jag kunde se vägen bättre.
- Gosh you and Justin are like soul mates.. sa han och suckade.
*

- Is it a long time less? How long? Is that the bus?! jag satt och pratade hela tiden och Kennt fortsatte sucka.
Jag lutade mig bakåt och slöt ögonen.
- Where here now. sa Kenny och skakade min axel försiktigt. Men jag knäppte snabbt upp bältet och hoppade ur bilen.
- I'll take your bags, just go to Justin now. sa Kenny och log.
- Thanks Kenny! Sa jag glatt och sprang mot bussen. Jag smög försiktigt in i bussen. Jag såg Justin lite längre bort, han såg ledsen ut när han satt där ensam i soffan. Han hade fortfarande inte märkt mig. Så jag smög fram en bit till tills jag var typ 6 meter ifrån honom.
- Suprise Biebs!! Sa jag högt och glatt. Han kollade snabbt upp med en chockad min. Men han flög upp ur soffan och lyfte upp mig i luften och snurrade runt mig. Sen slutade han och kollade rakt in i mina ögon och gav mig en lång passionerad kyss.
- I have missed you so much. I can't believe that you're here. Sa han och log stort.
- I'm feeling better now, and its all beacuse of you babe. I love you so much.
- Trust me, i love you more. And i'm so proud over you. Sa han och kysste mig ännu en gång.

Emma här! Jag skrev det mesta men Clara skrev också :D

We want comments:D

Förstår om ni tkr att novellen blir lång men det blir nog minst runt 76 kapitel;)


BTW: det kommer inte heller hända något med Jasmine, ville bara ha med henne hihi:D

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!!!!!!♥



//Ebba :D

2011-10-25 @ 23:00:24
Postat av: Alice biebah

Sjukt bra! Älskar den verkligen!

Jag undrar en sak, skulle ni vilja göra ett länk byte med min novell blogg?? Jag har länkat er blogg och undrar om ni skulle vilja??:))

2011-10-25 @ 23:54:48
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Josefin

grymt bra! :) Love it! <3

2011-10-26 @ 07:31:10
Postat av: Anonym

Grymt bra :D

2011-10-26 @ 07:37:49
Postat av: Josefin

Åhh, herregud så bra..! <3

2011-10-26 @ 07:42:24
Postat av: Jenny

sjukt bra!ni är så grymt duktiga tjejer!(:♥

2011-10-26 @ 08:00:35
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeer!

2011-10-26 @ 10:52:10
Postat av: Julia

Grym bra! :) Snälla meeer

2011-10-26 @ 19:20:04
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se/
Postat av: Emma

Merrraaa!!! :D :D

2011-10-26 @ 20:51:54

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0