Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 42

Jag blev så förvånad att jag spottade ut brödet jag hade i munnen över hela bordet. Jag lyssnade noga, det var en interljuv med Chace och Alex. Men jag tappade helt bort mig när dom öppet kysstes i tv. Sedan babblade Alex på att jag och hon brukade dejta men att vi växte ifrån varandra och att det inte är några känslor mellan oss längre.
Sedan sa hon att hon har starka känslor för Chace. Jag kände hur tårarna brännde i ögonlocken. Vi gjorde slut för typ 3 dagar sen och nu säger hon att hon inte har några känslor för mig, men hon har tydligen gått vidare och har starka känslor för Chace. Ren bullshit om ni frågar mig. Av stängde av tv:n och av ren ilska slängde jag fjärrkontrollen i väggen hårt.



Alex Perspektiv

Intervjuven gick jätte bra. Än så länge har jag inte fått några negativa kommentarer på twitter. Fast många povetiva som ' You two are so cute 2gether ' eller ' #Chalex forever! ' So cute!
- What are you thinking of babe? frågade Chace och kollade på mig i en sekund innan han vände huvet mot vägen igen. Jag log. Han såg så .. sexig ut när han konsentrerade sig. Jag bet mig i läppen och såg att han flinade.
- How hot are youu. sa jag hest. Hans flin blev bredare och han spände sina muskler på armarna, så att han klämde åt bilratten. Jag skrattade bara åt honom - min pojkvän - Chace Crowford! min, min MIN!
Hur lyckligt lottad får man bli egentligen? Jag satte på radion och min favorit låt Stereo hearts med Adam Levine spelades upp.

Jag började sjunga med och dansa lite smått och Chace bara skrattade åt mig.
Jag kom och tänka på när jag och Justin suttit i bilen och sjungit och larvat oss...
Även fast jag inte ville, så var Justin i mina tankar hela tiden. Han var inte värd mina tankar, inte efter det han gjort.
Chace kollade oroligt på mig.
- Babe, what is it? sa han.
- Nothing! sa jag och log stort.
Bara av att se Chace försvann alla mina tankar på Justin. Undrar hur han har det med den där rödtoppen, hah!
Justin's perspektiv

Alex gillade inte Chace, hon gillade mig. Eller..?
Roxy, som satt bredvid mig, såg att jag var helt i mina tankar och just därför var hon väl tvungen att avbryta mig.
- What are you thinking of sexy? sa hon och flyttade sig närmare mig.
- The tour, sa jag och flyttade mig än en gång, lite längre bort ifrån henne. Varför skulle hon vara så klängig?
- Well, stop thinking and kiss me instead, sa hon och lutade sig fram och kysste mig.
Den här kärleken kändes inte äkta, vi var inte äkta. Det kändes nästan precis som med Selena, vi hade aldrig riktigt älskat varandra...
Alex perspektiv

- Chace.. I need to tell you something.., sa jag till Chace som låg i soffan. Jag börjar gå mot honom och slängde mig bredvid honom.
- What? sa han och drog in mig i sin famn.
- I'm going on Selena's tour.. With Justin too.. And Roxy.., sa jag och jag märkte att han inte blev speciellt glad direkt.
- Great! sa han och log ett fake leende.
- Chace, you don't need to pretend with me. I can see it in your face that you don't like it.
- I don't like it. But I can't do anything, and I just want you to be happy, sa han och jag log brett.
- You're the best boyfriend ever! sa jag och kysste honom passionerat på läpparna.
Han besvarade kyssen och jag började sedan kysse honom ner på halsen.
*


- ALEX! We have to go now! skrek Selena från undervåningen och jag tog tag i min väska och började gå ner.
- I'm coming! ropade jag och hoppade dem sista trappstegen.
- We have to pick up Justin and Roxy, I'm sorry. But we have to, sa Selena ärligt och kollade på mig.
- It's okey, I'm over him. sa jag men jag såg att Selena inte trodde mig.
- I don't believe you, but if you say so, sa hon och sen gick vi ut till bilen.
- MUM! DAD! We're going now! ropade Selena och vi kramade om våra föräldrar och sen satte vi oss i bilen.
- So.. Roxy is your dancer? sa jag och kollade ner på mina händer för att inte möta Selenas blick.
- Yes she is. But she's really nice and sweet, so be nice to her okey?
- Why wouldn't I? sa jag och flinade och nu var vi framme vid Justins hus.
Justin och Roxy stod vid dörren och kysstes. Ugh!
- Guys! Are you coming or not? skrattade Selena och Roxy kom springandes och kramade Selena.
Jag gick ur bilen och fram till Justin och gav honom en snabb kram.
- Hey Justin! sa jag och han såg förvånat på mig.
- Uhm.. hey! sa han och log brett.
Jag skulle låta honom tro att jag kommit över honom, det är mycket bättre än att visa avundsjuka, tro mig.

Hejhej! Clara här! :)
Har skrivit allting ifrån låten, så no hate! :)
Kommentera gärna vad ni tycker eftersom det är första kapitlet jag skriver här!
Kramis!

Kommentarer♥
Postat av: Olivia

AWESOME

skriv.MEEERR! <3

2011-10-05 @ 20:09:05
URL: http://jbiiberstory.blogg.se/
Postat av: Josefin

shiit, du skriver grymt Clara! hoppas du kan fortsätta skriva länge! :D <3 moreee!

2011-10-05 @ 20:41:45
Postat av: Jenny

sjukt bra Clara! vill ha flera kapitel från dig! :*)♥

2011-10-05 @ 20:50:03
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-10-05 @ 21:40:03
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-10-05 @ 22:16:05
Postat av: emma!

Stolt över dig!! haha fan vad gammal man lät, men asbra clara!!

2011-10-05 @ 22:42:19

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0