Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 44

Jag kunde inte hjälpa det, men jag var så sjukt avundsjuk!
Vem skulle inte bli det av att se sitt ex hångla upp en annan tjej?!
Jag gick fram till Selena.
- How are you doing lil sis? frågade hon och nickade mot Justin och Roxys håll.
- I'm okey. I'm over him, sa jag. Lögn.
Plötsligt kom en kille fram till oss och gick fram till Selena.
- Hey babe, sa han och började kyssa henne.
Vem fan var han?!




- Who the hell is he?! skrek jag åt Selena när vi var ensamma.
- Calm down, he's just my.. boyfriend.., sa hon och jag gapade stort.
- Why didn't you tell me? frågade jag nu lugnare.
- I knew you were depressed over Justin and.. okey we're not dating actually. It's just for the fame, sa hon och jag bara vände på klacken och gick.
*


Jag gick en runda för att se vad alla gjorde.
Selena satt i soffan i sin loge, Justin var ute och spelade basket och Roxy.. vart var hon?
Jag gick runt hörnet på arenan och kom ut till en massa skrikande fans. Jag sprang snabbt tillbaka samma väg som jag kommit. Jag suckade och lutade mig mot väggen.
Just när jag skulle börja gå igen såg jag Roxy och killen, Selena kysst, stå precis runt hörnet.
Jag smög försiktigt tillbaka igen för att kunna höra vad dem sa.
- Justin? Ugh, he's just thinking of that little slut Alex all the time, why would I like him? He has a new girl every week? sa Roxy och för en sekund ville jag bara hoppa på henne.
Men jag lugnade mig och lyssnade istället.
- I don't love him, do you understand? sa Roxy och sen... Hon gjorde det!
Jag struntade i om dem såg mig och gick fram helt och bara stirrade.
- Alex! sa Roxy glatt.
- I saw you two kissing, that's not fair against Justin, sa jag men Roxy bara kysste killen en gång till. Vad hette han egentligen?
- Who are you? sa jag och kollade på killen.
- You don't know who I am? I'm Zac Efron, sa han och jag lade huvudet i händerna.
- And how are you gonna explain this for Justin? sa jag och kollade än en gång på Roxy.
- There's nothing to explain. He did the same thing with you and Selena right? But you didn't tell Selena that Justin cheated on her? Is that really what a GOOD sister would do? sa hon, tog Zac's hand och gick sedan iväg.
OMG! Roxy cheated on Justin! //Alex

So? I know it's not nice but, you don't like none of them, right? //Chace

Vad skulle jag svara nu? Varför hade jag ens sagt det till honom? Jag hade ju inget med deras relation att göra?
Jag och Justin var inte tillsammans längre, han var tillsammans med Roxy.

*


- Three minutes everyone! Ropade Selena och jag skakade nervöst på fingrarna.
- Wow, I'm more nervous than anyone of you! sa jag och dem andra skrattade. Till och med Justin!
- Wait, where's Roxy? Sa Selena plötsligt och alla började kolla omkring sig.
Justin öppnade dörren till Roxy's loge och..
- How could you? sa han sorgset och Roxy drog sig snabbt ur Zac's grepp och puttade honom ifrån sig.
- I didn't do anything! He just started kissing me! sa Roxy och slog till Zac på armen.
Jag ville verkligen inte lägga mig i, men ibland får man en magkänsla när man ska göra det rätta. Och nu måste jag göra det rätta.
- Don't pretend like you didn't want to kiss him! You know I've seen you two a few times before! sa jag och Justin vände sig om.
- You knew about this? And you didn't tell me? sa han argt och jag kollade frågande på honom.
Det var ju nästan exakt samma sak han gjort med Selena! Utan att tänka for det ur mig:
- But you didn't tell Selena when you cheated on her with me?! sa jag och Justin spärrade upp ögonen.
VAD HADE JAG PRECIS SAGT?!
- Okey, I'm done. This is MY show, and MY tour, so I don't care where you're going but just get out of here. Justin, get out. Alex you too. And don't come back. EVER, sa hon och gick med tårar upp på scenen.
- Good job ass whole! Skrek jag åt Justin när vi kommit ut.
- Me?! It was you who told her! skrek han tillbaka.
- You started! skrek jag och tog min väska i handen.
- No I didn't! If it wasn't for Roxy this never would've happened! skrek han och tog sin väska han med.
- So why date Roxy when you knew she was like this?! skrek jag och han slängde sin väska i marken.
- Because I love her! Just like you love Chace. I still love you, in one way. But I've moved on! I love Roxy, not you. You have to stop doing things without thinking. You've already hurt your sister, are you really going to hurt Chace to? Start using your brain for one! skrek han och gick sedan sin väg.
Med tårar rinnandes ner för kinderna satte jag mig direkt på marken.

Förlåt för dålig uppdatering idag, ska bättra mig!
Men vad tycker ni? Kommentera!
Såg att någon tyckte den var tråkig, så satte igång lite konflikter igen, hihi!
Hade konfirmation idag efter skolan så kom hem vid 8 (hade inte varit hemma innan) och var tvungen att äta, duscha och göra läxor.
Kanske inte blir bästa uppdateringen i helgen heller, men minst ett om dagen, kramis!
//Clara

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

så bra!!!

2011-10-06 @ 22:59:47
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-10-06 @ 23:20:39
Postat av: Jojjo

Awesome

Jag längtar efter det andra ;)

2011-10-07 @ 06:31:33
Postat av: Becca♥

Jätte bra!

kommer det en del idag? :P

2011-10-07 @ 21:08:39
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg fettbraaa!



meeeeeeeeeeer!

2011-10-07 @ 22:34:08

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0