Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 45

- Okey, I'm done. This is MY show, and MY tour, so I don't care where you're going but just get out of here. Justin, get out. Alex you too. And don't come back. EVER, sa hon och gick med tårar upp på scenen.
- Good job ass whole! Skrek jag åt Justin när vi kommit ut.
- Me?! It was you who told her! skrek han tillbaka.
- You started! skrek jag och tog min väska i handen.
- No I didn't! If it wasn't for Roxy this never would've happened! skrek han och tog sin väska han med.
- So why date Roxy when you knew she was like this?! skrek jag och han slängde sin väska i marken.
- Because I love her! Just like you love Chace. I still love you, in one way. But I've moved on! I love Roxy, not you. You have to stop doing things without thinking. You've already hurt your sister, are you really going to hurt Chace to? Start using your brain for one! skrek han och gick sedan sin väg.
Med tårar rinnandes ner för kinderna satte jag mig direkt på marken.

Selena+gomez+selena+gomez+performs+mandalay+bj2nxnykzsll_large
Jag visste att jag inte fick nämna det med min och Justin's ''affär'' medans Selena och Justin var tillsammans. Det hade jag lovat Selena för så fort man pratade om det blev hon ledsen. Denna gången var hon nog trött på mitt och Justin's gräl. Det var hennes kväll, hon ville säkert att det inte skulle bli något bråk idag. Det är två konserter här i L.A sedan blir det att gå på Chace film premiär. Innan vi åker på turne runt om i Usa. Och det var första konserten på turnen ikväll, det Selena drömt om så länge. Och nu har jag och Justin förstört det. Selena hälsade på publiken lite snabbt innan hon gick in i sin loge för att göra sig i ordning. Hon gav mig inte ens en blick när hon gick förbi mig. Jag ställde mig upp och hörde väldigt höga skrik. Sen hörde jag Justin's röst. Men jag hade aldrig hört låten förut, den var faktiskt riktigt bra. Den fick mig på lite bättre humör. Jag glömde liksom alla problem för stunden. Jag tror låten hette Mistletoe.
När låten var slut körde han några fler gamla låtar och min hjärna kom tillbaka till verkligheten. Jag trodde inte ett dugg på honom när han skrek att han älskade Roxy. Han hatar henne. Jag såg hans ögon när han sa Roxy det typ blixtrade till med hat i ögonen. Han är avundsjuk på mig och Chace. Han älskar nog fortfarande mig.. Eller?
Selena's Prespektiv

Jag stod och lockade mitt eget hår. Sminket var klart och klänningen hade jag satt på mig. Nu var det bara håret kvar. Jag försökte koncentrera mig på att locka håret, men det var omöjligt. Massa minnen från Hawaii åkte runt i mitt huvud. Jag hade nästan glömt det innan Alex tog upp det igen. Jag har aldrig skrikit på dom efter den händelsen, så det var riktigt skönt. Jag var så lycklig med Justin förut, och nu har han Roxy.. Och innan det min egna syster?! Vilken kille gör sånt! Jag tycker Justin har blivit en riktig player. Den Justin jag kände var romantisk och kärleksfull. Sen förvandlades han till vilken kille som helst. Det här skulle vara min kväll. Inget bråk utan bara sång, dans, skratt och applåder. Men självklart måste Justin och Alex starta ett bråk. Dom är lika envisa och kära i varandra båda två. Dom sårar varandra när dom försöker göra den ena avundsjuk. Vilket leder till bråk.
Jag lockade klart mitt hår och gick ur min loge. Alex satt inte på golvet längre utan hon hade suttit sig i en soffa längre bort. Sa jag inte till dom att dra? Justin var ju såklart tvungen att göra sitt uppträdande först men sen drog han hoppas jag... Alex orkar jag inte skrika åt mer så jag lät henne sitta där och fortsatte att gå mot scenen. Jag tog min mick och mötte min underbara publik.
Alex's Prespektiv.

Justin kom mot mig han var lite svettig men det förstår jag. Han satte sig i samma soffa som jag satt i. Men inte allt för nära.
- I tought i could handle this. Sa han och hade blicken mot sin knän.
- I don't want to have a fight with you everytime we are in the same room. Sa jag och kollade ner mot golvet.
- I liked your song, the new one.. Sa jag efter en stunds tystnad.
- Thanks, i wrote it when we were together but this was the first time i sung it. Its my new single. Sa han och log lite.
- Justin i have moved on. But you haven't. I can see that on you.
- I still love you, but i love Roxy too. And i'm not stupied i know you still love me too. Sa han och skrattade till lite glädjelöst.
- I still love you, but when i'm with Chace i feel butterflys in my stomach and i feel really happy. But when i see you, i'm angry and .... Jag försökte hitta ordet men tappade bort mig helt när jag kollade in i hans bruna fina ögon.
- I know your feeling. You are angry on me because you love me, even if you don't want to. I have it too. Sa han och bröt våran ögonkontakt.
- Let's just not fight anymore when Selena is around. And if you want to be happy with a girl again its not Roxy you're looking for. You are worth someone better. Sa jag och log lite smått mot honom innan jag ställde mig upp och började gå mot scenen. Jag hann inte långt innan Justin skrek mitt namn, han lät arg.
- What Justin?! Skrek jag tillbaka, irriterat.
- I love Roxy, stop being so fucking jealous! Get over it i'm not leaving Roxy! Skrek han och stack därifrån. Ut från arenan antagligen.
Jag gick in på närmsta toa medans tårarna började komma igen. Jag började sjunga på en låt jag gjort själv. Jag är väl inte en sångerska precis men ibland känns det skönt att bara sjunga ut.
I don't know, why I don't trust,
I go crazy when you hang with her,
I need a strait jacket for my mouth,
So my J-E-A-L-O-U-S feelings keep coming out,

I might as well wrap em up in a bow,
All I'm doin is making him wanna go,
I need you to help me calm my doubts,
So my J-E-A-L-O-U-S feelings don't bring us down.

I don't wanna be nag-naggin,
Don't wanna be drag-draggin you down,
Don't wanna be pull-pushin,
Look what I'm doin now.
So I'm the girl, I'm that jealous girl,
J-E-A-L-O-U-S, boy, I don't know how you got me actin like this.

How do I stop all these thought yeaah
That maybe our love, ain't strong enough yeah
I need to get a grip on myself

Before I push you right into the
Arms of someone, someone else
It's like I'm wrapping him up in a bow
Ooh ooh

I need you to help me through my
Doubt so my J-E-A-L-O-U-S feelings
Don't bring us doown, I don't wanna
Be nag naggin, don't wanna
Be drag draggin you down

Don't wanna be pull pushing
Look what I'm doing now, so I'm
The girl, I'm that jealous girl.
J-E-A-L-O-U-S boy I don't know
How you got me acting like this

I don't wanna be nag naggin
Ooooh
No I don't wanna be drag draggin
You doown

Cause I'm the girl, I'm that jealous girl
J-E-A-L-O-U-S boy I don't know
How you got me acting like this

Thhiiis nooo
Don't wanna be drag draggin you down
Don't wanna be pull pushin

Look what I'm doing
Now, so I'm the girl, I'm
That jealous girl

J-E-A-L-O-U-S boy I don't know how
You got me feeling like this
I don't wanna be nag naggin (ohohoh)
Don't wanna be drag draggin
You dooown, Don't wanna be pull pushing

Look what I'm doing now, so I'm
The girl, I'm that jealous girl
J-E-A-L-O-U-S boy I don't know how
You got me acting like this.

Oooooh!
Yeahhh yeaah!
Acting like this oooh!
Boy I don't know how you got me acting like this

J-E-A-L-O-U-S boy I don't know how you got me acting like this
Jag andades ut och tog djupa andetag för att lugna ner mig lite. Jag vet att jag älskar Chace mer än Justin. Men jag vet inte om jag orkar leva såhär när jag har känslor för Justin också. Hur ska jag klara av hela 3-4 månader med Roxy och Justin..? Min mobil vibrerade till i fickan. Jag tog upp mobil och såg att det var Ashley som hade smsat mig
'' Shopping tomorrow? We need dresses to Chace movie premiere:)//Ash ''

Jag knappade snabbt in ett svar medans jag torkade bort mina tårar.
'' Of course call me tomorrow!:) //Alex ''

Jag kollade på klockan, Jippii... 3 timmar kvar tills allt är slut. Jag låste upp och gick ut ur toaletten. Jag gick mot scenen och ställde mig så jag kunde se min underbara syster uppträda, hon var helt grym.

Hej Emma här! Jag slängde ihop ett kapitel till er. Vad tycks?:) Har sett att ni verkligen gillar Clara vilket jag med gör! Hon är grym på att uppdatera ME LIKEE:D

I want comments:)<3

Kommentarer♥
Postat av: Emma

Ni är så duktiga, det går inte att beskriva och man vill bara ha mer och mer. Jag brukar gå in på bloggen jätte många gånger per dag, för jag vill se om ni har lagt ut något. Jag vill bara säga att ni är jätte duktiga! Fortsätt så!

2011-10-07 @ 23:03:07
Postat av: Anonym

skitbra!!!

2011-10-07 @ 23:21:45
Postat av: Becca♥

jätte bra!!

det enda som var "dåligt" om man nu kan kalla det de - var att låten var så lång att man inte orkade läsa den ;/

men älskar den här novellen :D

2011-10-08 @ 01:19:30
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

Älskar den

2011-10-08 @ 07:53:42
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-10-08 @ 08:58:24
Postat av: linda

Jätte bra meeer

2011-10-08 @ 09:59:51
Postat av: Anonym

Skitbra!



men en sak bara, det skulle vara bättre om dom inte hatade varandra så sjukt mycket, och liksom älskade Chace och Roxy mer än Alex och Justin, för det är dom som borde vara tillsammans. Och efter det Roxy gjorde borde inte Justin va lite arg på henne? :S

2011-10-08 @ 16:14:12

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0