Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 47

Sa hon det precis? Sa hon att hon älskade mig? Jag kollade på Roxy.
- Sorry, but she's right. You're a cheating bith. It's over. sa jag och sprang bort till Alex. Hon stod vid scenkanten och log åt sin syster.
Jag gick fram till henne och tog hennes hand.
Hon gjorde ingenting. Verkligen ingenting. Hon stod och bara kollade rakt fram. Jag drog hennes hand närmare mig och började smeka hennes handled när..
- ALEX?! WHAT HAVE YOU DONE?!


Alex's Prespektiv

- Nothing.. Sa jag utan att kolla på honom.
- Nothing uh? But what is this then? Sa han ilsket och drog upp ena armen på min tröja. Jag hade ett slags plåster över såren. Men man kunde tydligt se vad jag hade gjort.
- Justin keep your vocie down. We can't fight here. And not tonight. Sa jag och ryckte åt mig min arm.
- I just care about you, do your parents know about this? Sa han och kollade allvarligt på mig.
- Sel found me in my bathroom yesterday. I woke up at the hospital today. So yes, my parents know.
-
Is this because of me.. Sa han sorgset.
- Yes... But my parents thinks its because of Chace so the forbidden me too see him again. They think you are some angel or something. They adore you, sometime i hope they can get too know the real you. Sa jag surt.
- So you're not coming too Chace's movie premiere?
-
Of course i'm going? He's my boyfriend. Sa jag och kollade på honom med en blick med självklarhet.
- But your parents.. Sa han men hann inte för jag avbröt honom.
- If you tell my parents that i'm going, you're dead too me.
-
Can we at least be friends? Sa han och log lite mot mig.
- We can be friends, but seriously if you tell my parents that i'm going..
-
I'm dead too you.. Avbröt han mig och log, vilket fick mig att le. Vi gav varandra en enkel kram och fortsatte kolla på showen. Justin var tvungen att gå ut på scenen för att sjunga Who Says med Selena.



- You were really good out there! Sa jag när Justin kom tillbaka.
- Thanks, but i'm not sure if i follow you on tour. Sa han och log lite.
- Why not..?
-
The thought about seeing Roxy everyday is not so tempting. Sa han och jag skrattade till lite.
- Not for me either, but please come, please? Sa jag och log lite.
- Fine i come. For you. Sa han och log lite.
- Thanks Justin, and can you drive me to Chace place after concert? My parents thinks that i'm going to hang out with you.
- Ehm yeah, sure i can drive you too Chace. Sa han och kliade sig i nacken samtidigt. Sen gick han mot sin loge.

*

- Byee Sel! See you later. Sa jag och kramade om henne innan jag skulle hoppa in i Justin's bil.
- Okey, see you later.. Or tomorrow. Sa hon och hoppade in i Zac Efron's bil. Selena gillade inte Zac alls. Det var bara ett PR trick.

Jag hoppade in i bilen och satt bredvid Justin. Jag slöt mina ögon och blundade ett tag för jag var riktigt trött. Men efter ett tag kändes det som om vi har åkt alldeles för långt. Det kändes också som vi körde runt och runt och runt om igen. Jag öppnade ögonen, jag hade rätt. Vi åkte runt hela tiden. För Justin körde i en rondell och han svängde aldrig av.

- Justin what are you doing..?
-
I can't let you see Chace, you will just get in more trouble. Sa han och jag suckade högt och irriterat.
- That's not your problem, its mine. Just drive me to Chace!
-
No i'm driving you too my place. Because that's what you told your parents. Sa han och svängde äntligen av. Men inte mot Chace hus. Utan Justin körde mot hans lägenhet.

- If your not driving me too Chace you can drive me home.
- Okey home it is. Sa han och åkte mot mitt hus istället.
- Its is not fair. I love Chace and its not his fault that i have changed, its yours. Sa jag och satte armarna i kors.
- You can blame who ever you want. But in the end you will know that your parents have right. Sa han och svängde in på uppfarten.
- I walk you inside. Sa han och tog av sig bältet samtidigt som jag.
- No i'm fine. Sa jag och gick ur bilen, men självklart hängde han med ändå.

När vi kom in i hallen väntade mamma och pappa på mig, i hallen..
- Great, not even my parents can leave me alone. Sa jag och gick rakt förbi dom och upp på mitt rum

Justin's Prespektiv

- I'm sorry for that Justin, she's diffrent right now. She is not Alex yet. Sa Alex mamma och log lite mot mig.
- Its fine, she will understand soon. But i have too go. And tell Selena that she was amazing tonight. Sa jag vänligt och dom nickade. Jag gick ut ur huset och gick mot min bil. Jag startade den och körde hemåt.



Emma här! Ganska kort kapitel men hinner inte skriva imorgon så slänger in ett nu:)
Tack för era underbart fina kommentarer!!! WE LOVE YOU:D

Vad tkr ni ska hända??? We want comments:)<3

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Jag vill att Alex ska sluta neka sina känslor för Justin! Jag vill att hon frf ska känna något för Justin, och Justin för henne. Dom kan fortfarande vara kalla mot varandra osv men ibland kan dom göra lite gulliga saker så dom gillar varandra mer och mer, även om Alex är tsm med Chace.

2011-10-08 @ 22:50:20
Postat av: Becca♥

perfect! ;D

ett kapitel nu låter inte så dumt... :P

2011-10-08 @ 23:17:46
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: matilda

ASSÅÅÅÅ DÖÖÖÖÖR !! :D BÖRJA LÄSA FÖR TVÅ DAGAR SEN LÄSTE ALLA KAPTILEN BARA FÖR DEN E SÅ HIMLA BRA !! :DD:D SJUKT BRA MEEEEER!!

2011-10-09 @ 00:21:35
Postat av: Anonym

mera;)

2011-10-09 @ 07:54:13
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-10-09 @ 09:03:20
Postat av: Jojjo

Btw. Jag vill att typ Chace får reda på att hon inte får träffa honom mer och då blir han as arg på Justin eller nåt sånt, så det blir bråk mellan dom två 

2011-10-09 @ 09:04:23
Postat av: nayara

jag vill att justin och alex gullar med varandra roxy säger till chace han blir arg och dom hämnas

2011-10-09 @ 10:54:01
Postat av: Melina

Jag håller med Jojjo! :)

Grymt bra förresten <3

2011-10-09 @ 11:46:11
Postat av: alice biebah

Jag tycker som Jojjo det där om Chase :D

Grymt bra more!

2011-10-09 @ 13:58:36
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-10-09 @ 16:59:12
URL: http://fjortizella.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0