Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 48

Justin's Prespektiv

- I'm sorry for that Justin, she's diffrent right now. She is not Alex yet. Sa Alex mamma och log lite mot mig.
-
Its fine, she will understand soon. But i have too go. And tell Selena that she was amazing tonight. Sa jag vänligt och dom nickade. Jag gick ut ur huset och gick mot min bil. Jag startade den och körde hemåt.




Alex perspektiv

Ännu en gång hamnade jag på toaletten, och rakhyveln var än en gång det ända som fick min uppmärksamhet i rummet. Men nej, jag fick inte göra det!
Jag kollade på den länge, men satt fortfarande kvar.
- Alex, we know you're in there. Come out now! sa mamma surt.
Vadå, hade dem stått utanför hela tiden för att vakta mig eller?!
- Why?! skrek jag till dem och pappa började ta upp låset.
Jag öppnade dörren och gick ut till mina föräldrar.
- You don't need to look after me! skrek jag.
- Yes we do. sa dem och gick sedan ner.
Hade dem kommit upp bara för att kolla så att jag inte låg död eller?
Nästa Dag

- Are you going to Chace's movie premiere tonight? frågade Selena när vi satt ensamma i soffan.
- Ofc I am! You won't tell mum and dad, right? sa jag hoppfullt.
- I'll have a concert anyway, that's more important than a movie premiere with him. sa hon och slängde med håret.
- Why do you say that? Don't you like Chace? sa jag och hon kollade på mig.
- Honestly, I think mum and dad is right. sa hon och gick sedan in i sin loge.
- Why is everyone so mean today?! skrek jag ragt ut i luften precis när Justin kom.
- Sorry.. mumlade jag.
Jag var fortfarande lite sur för att han inte kört mig till Chace..
- So, are you and Roxy coming to the premiere tonight? sa jag och log ett falskt leende.
- No. sa han kort och satte sig ner i soffan.
Roxy's perspektiv

- Hello? sa Chace i telefonen.
- Hey Chace, this is Roxy. You know, Justin Bieber's girlfriend? sa jag.
- Uhm yeah.. what's up?
- You know Alex we're cutting herself because of Justin right? So, her parents doesn't allowed her to meet you. sa jag.
- Wait, what? sa han argt.
- Oh, you didn't know? But Alex is with Justin right now.. I think they're lying on the sofa or something.. sa jag och låtsades spela oskyldig.
- Wait, why is Justin with her? sa han, nu ännu argare.
- She doesn't cut herself when she's with him. sa jag och jag hörde hur ledsen han blev.
- She still loves Justin. sa han efter ett tag. Det var ingen fråga, utan ett påstående.
- So anyway, I think we should meet somewhere to talk. We're in the same situation.
- Okey, I'll pick you up in an hour. Make sure Alex doesn't know anything about this!
- No ofc not, we don't want you two to break up, right? Haha tänk att han går på allt detta!
- Good.

*

Alex perspektiv

- Oh hey guys. sa Roxy sött när hon kom in genom dörren.
- Uhm.. hey.. sa jag misstänksamt och kollade på Justin som såg lika misstänksam ut.
- Chace is here any minute, so I'll be back within two hours, okey? Alex, can you tell Selena that? sa Roxy men jag hade slutat lyssna efter första meningen.
- Chace? sa jag sårat och mina ögonen kämpade för att hålla tillbaka tårarna.
- Yeah.. he didn't tell you? Selena called him and told him you're not allowed to see him. He asked me where you were and I just told him you were with Justin.. So.. yeah.. sa hon och jag reste mig upp. Nu var det fan nog!
- You took Justin away from me! Do you know how sad I was? Do you know how much I cried that night? Do you know how it feels to see the one you love with someone else? No you don't! And you're not taking Chace from me! sa jag och puttade henne lätt (okej ganska hårt, men hon trillade inte!) och gick sedan in till Selenas loge.
- Why did you call Chace? You have nothing to do with that?! skrek jag när jag kom in.
- Wait, wait, wait.. what? sa hon och jag stannade snabbt och stod helt blixtstill.
Justin's perspektiv

We need to talk, you Alex and I. //Justin

I'll be there in 5 minutes //Chace

Alex perspektiv

- Hey. sa Chace plötsligt och jag vände mig snabbt om. Där stod Justin och Chace bredvid varandra och jag kollade förvirrat på dem båda.
- We need to talk. Just the three of us. sa Chace sammanbitet, nästan argt, och vi satte oss alla tre i soffan.
- What's this about? sa jag och kollade på Chace och Justin som satt mitt emot.
- I love you. sa Justin till mig.
- And I love you too. sa Chace till mig.
- Omg.. sa jag.
Jag visste redan vad dem skulle säga.
- You need to choose. sa Chace argt.
- I-I-I.. jag kunde inte få fram ett ord.
När jag såg dessa två, sexiga killar sitta framför mig var valet ändå rätt enkelt..



Clara hääär! Inte så långt, men kanske lite spännande? ;)
Har studiedag imorgon, som egentligen ska spenderas till läxor, men kommer nog ett kapitel då också ;)

We want comments guyssss :D

Kommentarer♥
Postat av: melina

grymt <3

2011-10-09 @ 17:24:31
Postat av: rt

- I love you. sa Justin till mig.

- And I love you too. sa Chace till mig...



Jag började asgarva för jag läste fel typ 5 gånger innan jag förstod att Det var till Alex xD grymtbra iaf :)

2011-10-09 @ 17:28:05
Postat av: Anonym

superbra!!! ;)

2011-10-09 @ 18:02:36
Postat av: Anonym

superbra!!! ;)

2011-10-09 @ 18:03:04
Postat av: Anonym

varför skriver inte emma jasmine och ubah??

novellen är bra men konstigt

skär sig med ett rakblad det är konstigt.

2011-10-09 @ 18:26:49
Postat av: Anonym

Du där uppe, det är inte alls konstigt att skära sig med ett rakblad....



GRYMT BRA!!♥



//Ebba :D

2011-10-09 @ 18:49:20
Postat av: Alma

jättebra, längtar till nästa!:)

2011-10-09 @ 18:59:24
Postat av: Josefin

du är grym Clara! :-) men vart har Jasmine o Ubah tagit vägen? ajaa, du uppdaterar bäst och äger på att skriva :D

2011-10-09 @ 19:04:59
Postat av: Becca♥

YEAH!!

grymt roligt att det kommer en del imorrn oxå :D

2011-10-09 @ 20:12:48
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Sv: Jag och Ubah har typ.. Slutat :( Tyvärr!

2011-10-09 @ 20:22:03
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

Mer 

2011-10-09 @ 20:26:44
Postat av: Danijela

Jättebra som alltid! :) Men vad tråkigt & synd att hon håller på & skär sig...

2011-10-09 @ 21:31:17
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

shiiit vad grym du är på att skriva Clara! asbra kapitel! MEEEEEER! :*) <3

2011-10-09 @ 21:34:39
Postat av: Anonym

Åhhhh så sjukt bra, älskar din uppdatering :D



Hoppas fan att hon väljer Justin, men det gör hon nog :D Men, jag tycker inte hon ska välja där, framför dom, jag vill typ att hon ska säga "Jag behöver tänka"

eller något sånt. Sen typ går hon till Justin, och säger typ ingenting utan bara går fram och kramar honom eller någpt, så han tror att hon har valt Chace men när hon egenltigen valt Justin :D



Ja, om hon nu väljer Justin.. vilket hon måste göra!

2011-10-10 @ 10:58:23
Postat av: amie

asså ubah och jazzy skirver aldrig !

2011-10-10 @ 14:39:05
Postat av: elena

super bra

2011-10-10 @ 14:55:18
URL: http://fjortizella.blogg.se/
Postat av: Jasmine

sv till amie: Vi bloggar inte här längre!

2011-10-10 @ 20:54:34
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du som skrev under mig

jag menade inget illa men jag tycker det är konstigt att skära sig med rakblad det är ju emo

2011-10-11 @ 18:15:19

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0