Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 51

- You don't have to choose now, but i just want you to know that i will wait for you. Sa han och log mot mig.
- That's very cute Chace thanks. Sa jag och log tillbaka. Han släppte mina händer och vi började promenera ner mot stranden. Vi jagade och kittlade varandra påvägen dit. Det kändes riktigt bra att få umgås som vänner igen.
- I have missed this. Sa jag andfått när vi var framme vid stranden.
- Missed what? Sa Chace och log stort.
- This, us. As friends just hanging out. I have missed it.
- I have missed it to, no drama. Just us and your crazy humor. Sa han och och jag skrattade glatt.
- When we first met, i had no idea you would be so importmant to me. Sa jag och han gav mig en varm kram och en puss på huvudet.
- That's very cute said. Sa han och log.



Nu var jag tillbaka på ruta ett igen. Sel hade redan åkt för att träffa sitt crew, men jag var hemma och bara tog det lugnt lite. Utan att fråga hade Selena bokat flygbiljetter till mig och Justin.. TILLSAMMANS..
Men det kanske bara var bra, för då kunde vi prata ut tillsammans.
Och jag måste berätta hur fel det var att vi kysstes - lägg det på minnet Alex!
Jag loggade in på Skype och Sel var inne.
- Hey Sel!
- Hey my little cutie, what's up?
- I'm waiting for Justin to get ready.. Även om det inte riktigt var sant, var det lättare att klaga på honom. Alla visste hur seg han var?
- I know you're not. Cause I just talked with him on the phone, and HE is waiting for YOU. sa hon och vi båda skrattade.
- Btw, Demi is coming tonight so.. yeah. I have to go now, the crew is waiting. Bye sis!
- Bye!
Jag lade ner datorn och hoppade in i duschen.
När jag var klar gick jag ut och satte mig på sängen och pustade ut.
Jag gick och valde kläder och allt och sedan gick jag ner.


*

Justin kom gåendes mot min bil.
Men till min förvåning gick han runt till min sida och öppnade dörren.
- What are you doing? sa jag och kollade konstigt på honom.
- I'm driving. sa han och flinade.
- Oh no you're not. sa jag och satte mig bestämt helt rakt fram och tog tag om ratten.
- Well.. I can always force you.. I know you love me. sa han och flinade ännu mer.
Efter ungefär tio minuters argumenterande satt jag nu på passageraresidan och Justin bakom ratten.
- I know we both think this is awkward to talk about, but we need to talk about the kiss. sa jag och han började gapskratta.
- What?! sa jag och han fick stanna in till kanten för han skrattade så mycket.
- You sound exactly like my mother! fick han fram mellan skratt attackerna.
- Just drive to the airport Bieber. Sa jag och suckade tungt och han började köra vidare.
*
När vi var framme kom en massa säkerhetsvakter och hjälpte oss till privatplanet. Dom tog våra väskor och vi åkte iväg med en slags golfbil. Justin's crew skulle också med på turnen för Justin skulle också ha några konserter i vissa städer.
- Where is your crew? Frågade jag när vi nästan var framme vid planet.
- They are already there. Sa Justin och log mot mig.
- And by the way this is Kenny my bodyguard. Sa han och pekade på den enorma mannen som satt bakom oss.
- Oh hey Kenny nice to meet you! Sa jag glatt och skakade hans hand.
- Nice too meet you too Alex. Sa han och log tillbaka.
Jag vände mig mot Justin igen.
- So.. Do you know why i'm going with your crew and not Selenas? Frågade jag sedan. För det var en sak som jag undrat ett tag. Känns lite konstigt att åka med Justin's crew och inte min systers.
- They didn't have room for you. But now we are flying to New York, after that we will go on a tour bust to our next location. Sa han och gick av golfbilen eftersom vi var framme. Vakterna tog hand om våra väskor medans vi började gå mot planet.
- Let me guess i'm sharing bus with you. Sa jag och han flinade samtidigt som han nickade.
- Its you, me, Alfredo and Sel. Sa han och det stack till i bröstet när han sa Alfredo. Jag hade helt och hållet glömt bort Alfredo. För er som glömt så var ju jag och Alfredo typ tillsammans i Hawaii. Detta kommer ju bli totallt awkward..
Vi gick upp för trappan och in i planet där hela Justin's crew satt och pratade på för fullt. Jag satte mig vid Ryan Good och Justin. Jag ville inte sitta med Alfredo det skulle bara bli för konstigt. Inte för att jag har känslor för honom eller så men det känns ändå konstigt.
- Everyone this is Alexandra Gomez, but call her Alex. Sa Justin och alla log mot mig och presenterade sig. Ryan Good som jag satt bredvid var Justin's stylist. Sen framför mig satt Pattie, Justin mamma. Hon var jättesnäll. Och bredvid Pattie satt Justin. Sen runt omkring satt, Carin, Scooter, Kenny, Alfredo, Tay James, och alla dansarna.
- So are you exited for tour? Frågade Ryan Good mig.
- Yeah, very exited.. Sa jag och suckade lite.
- And what about you Justin are you exited to make your movie with Roxy soon? Sa Ryan och jag kollade på Justin med stora ögon.
- What movie? Frågade jag Ryan fast min blick var fast på Justin.
- A romantic movie, he's recording it after tour. Sa Ryan och log stort.
- Fun.. Sa jag lite nedstämt. Det märkte Justin direkt och log som ett fån.
- What are you smiling at? Frågade jag lite surt.
- Aww i love you too babe. Sa han och alla i planet började skratta.
*
När vi var framme så fick vi reda på att Selena och hennes crew redan var vid hotellet. Det stod svarta Range Rovers som väntade på oss. Vakterna tog våra väskor medans vi satte oss i bilarna. Jag fick dela bil med Justin, Ryan Good och Alfredo. Jag satt bredvid Justin och Alfredo medans Ryan satt fram. När vi körde iväg var det en enormt lång pinsam tystnad innan Alfredo vågade att bryta den.
- So.. Alex it was a long time ago i saw you. Sa han och log lite mot mig.
- Haha well, alot of stuff has happened so i guess it was a long time ago. Sa jag och log tillbaka lite smått.
- Does anyone know who i'm sharing hotelroom with? Fortsatte jag sedan.
- You're sharing room with Selena. Sa Justin och log lite medans jag bara nickade.
- But.. You can share with me if you want to..? La han snabbt till.
- Not even if i were dead Biebs. Sa jag, Ryan och Alfredo började skratta men Justin gjorde bara en puppy eyes min mot mig. Men jag kollade bara bort.

Emma här! Clara skrev lite i början och jag fortsatte. Kanske inte så långt men hinner inte mer:/ Puss på er!
We want comments<3<3<3:D!

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

jättebra!;)

2011-10-13 @ 17:35:23
Postat av: Danijela

Åh, I love it! Haha va roligt att Justin håller på sådär, på det sättet nu, sjuuukt spännande då! ;-)

2011-10-13 @ 18:38:45
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Merrra mycket bra!!! :D

2011-10-13 @ 19:15:44
Postat av: Jenny

shiiiit vad spännande! grymt bra! ni är sjukt duktiga tjejer! :*) <3

2011-10-13 @ 20:13:16
Postat av: melina

grymt bra! :) <3

2011-10-13 @ 20:42:14
Postat av: Josefin

Så himla grymt skrivet Emma! :D Du o Clara är bäst på att skriva och har typ världens bästa uppdatering nu! Me likeeee! :D



Men bara en liten fråga, vad hände med Jasmine & Ubah? skulle vara tacksam om någon av er svarade, har verkligen undrat länge nu! :) <3

2011-10-13 @ 21:08:15
Postat av: Anonym

Awesome!

2011-10-14 @ 08:53:56
Postat av: Anonym

Awesome!

2011-10-14 @ 08:54:25
Postat av: emma andersson

skit bra! men awkward stavas med två w, inte ett x)

2011-10-14 @ 16:09:27
Postat av: elena

super bra

2011-10-14 @ 22:19:41

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0