Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 53

Jag la ner min mobil igen. Mina ögonlock blev tyngre och tyngre, tillslut var det omöjligt att hålla dom öppna allt blev svart.
Jag vaknade av att solen sken in i mina ögon. Det värsta sättet att vakna på enligt mig.
Men jag steg upp och tog med mig kläder in till badrummet. Jag satte på duschen och klev in i det varma vattnet som omfamnade min kropp. När jag kände mig färdig torkade jag mig och satte på mig kläderna. Jag tog hårtorken och blåste håret torrt också. Och tillsist sminkade jag mig lite naturligt. Selena klev in i mitt rum när jag skulle lägga min pyjamas i min resväska.
- Oh good you're up! Do you want to join my and Biebs crew for breakfast down at the lobby. Frågade hon snällt och log mot mig.
- Okey, that sounds great! Sa jag och följde med henne. Vi tog på oss skorna och började gå neråt mot frukost buffén.

Tumblr_lsb97r79jk1qa3aiko1_500_large
Vi satt vid ett riktigt långt bord som personalen hade fixat ihop åt oss. Det var ju liksom ganska många i Selenas och Justins crew, vilket betyder att dom blir dubbelt så många när dom reser tillsammans. Pattie hade ringt ner till resturangen och bett dom fixa ett extra långt bord för att alla ville sitta tillsammans. Så eftersom det var dom 2 största tonåringarna som skulle komma gick dom såklart med på det. Jag hade tagit ny kokta ägg, bacon och på sidan om pannkakor med sirap. Och till det drack jag jucie. Det var nog den godaste frukosten på länge.
- So.. Sa Scooter högt och ställde sig upp, vilket betydde att han ville ha allas uppmärksamhet, vilket han fick.
- Tonight its Selena's show and i hope everything will go great, and i know it will. And tomorrow night its Justin's show so everyone need to be focus. That's all, enjoy! Sa han och satte sig ner igen.
Roxy hade jag inte sett till än. Men jag hörde att Selena berättade att hon spelade in sin serie på dagen men att hon skulle komma till konserten ikväll. Jag lämnade dom andra och gick upp till mitt och Selenas hotellrum. Jag kände att jag mådde lite dåligt, jag var liksom på ett deprimerande humör. Jag såg gitarren som stod längst väggen när kom kom in. Jag tog med den in till mitt sovrum. Jag började spela några ackord och sjungde lite. Men sen fick jag en ide, jag kan ju ta min kamera och spela in när jag sjunger en låt och lägga ut den på youtube. Min röst kanske inte är den bästa men sång har blivit som typ terapi för mig. Jag valde att göra en cover på Somone Like Yoy av Adele.

- Wow i have never heard you sing before. You're awesome! Sa Selena glatt och jag hoppade till av rädsla. Jag visste inte att hon hade stått och lyssnat på mig hela tiden.
- Thanks Sel, has Demi left? Frågade jag sedan.
- Yeah, she leaved this morning. Sa hon och log lite smått mot mig.
*
Alla hade fixat sig inför att åka till arenan, jag skulle åka med Selenas crew dit denna gången. Vissa kände sig lite smått stressade men inte jag, varför skullle jag vara det liksom?
När vi var framme sprang Selena till sin loge och gjorde sig i ordning inför soundcheck. Jag blev förvånad när jag såg att Justin stod och skrattade om något med Ryan Good. Han skulle ju vara öppnings artisten? Vilket betyder att han ska upp först. Han hade bara mjukisbyxor och en svart t-shirt på sig. Jag tror inte riktigt att han har tänkt att ha det på scenen. Jag gick fram till honom, han log mot mig medans Ryan gick iväg.
- Why are you still here? Shouldn't you get dressed? Sa jag förvånat.
- Scooter doesn't let me sing tonight, i have to rest my vocie before my show tomorrow night. Sa han och log.
- But how is the open act?
- That's me! Sa en röst jag verkligen inte ville möta just nu. Jag vände långsamt på huvudet där Roxy stod i sitt perfekta utseende.
- Okey.. Sa jag och vände mig mot Justin igen och log lite smått mot honom.
- I saw your youtube video, some people is just not born singers. Sa hon och gick med bestämda steg mot scenen eftersom hon skulle uppträda ikväll.
- I really don't like her.
- Do you sing..? Sa Justin förvånat medans han pillade med mobilen. Efter några sekunder hörde jag min röst. Oh nej, han har hittat video klippet.
- You sound amazing. Sa han och man hörde att Roxy började sjunga i bakgrunden.
- But she's so much better.. Sa jag och vi gick mot scenen och kollade när hon uppträde Rolling in the deep av Adele. Självklart måste hon göra en Adele låt precis som jag.
- She's amazing... Sa jag lite nedstämt.
- No, you're amazing. You are everything you could wish for Alexandra Gomez. Sa han och log min hand i sin.
- But.. Sa jag men han avbröt mig snabbt.
- Listen to me, i would never say this if it wasen't true. Sa han och gav mig en varm kindpuss. Vilket fick mig att le.
- Don't care about her or anyone else. Care about you. Sa han och jag kollade generat ner i scen golvet. Hur söt får man vara?

Emma här! Tråkigt och kort inlägg men jag tror Clara slänger in ett bra sen;)
I want comments luvies<3:)

Kommentarer♥
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-10-15 @ 19:07:58
Postat av: Anonym

grymt och älsk bart :DD<3

2011-10-15 @ 19:08:24
Postat av: Anonym

Grym BRAAAAAAAAAAAAAAA!!<3



//Ebba :D

2011-10-15 @ 20:02:20

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0