Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 56

Jag tog hans hand och drog med honom upp.
Det var inte förrän vi stod mitt emot varandra, som jag insåg att han bara hade kalsonger på sig.. awkward!
- Like what you see? sa han och jag slog till honom på armen.
- What? sa han oskyldigt och slog ut med armarna.
- Get ready now! sa jag och lutade mig fram och kysste honom.
När vi stod där och höll om varandra öppnades dörren plötsligt och in kom..

Tumblr_llk2mn6p7c1qe81xyo1_500_large_large
- Wait.. what? sa han och gick in i rummet.
- Uhm.. This may look.. Weird.. sa Justin men bara flinade.
- Well.. We're kinda.. Ehh.. Justin? sa jag för att få hjälp med förklaringen.
- We're together again. But we don't want people to know, so please don't tell anyone. sa Justin och log.
- Yeah.. This IS weird.. I won't tell anyone, promise. sa han och kollade generat ner i golvet.
- So, what do you wanted to say? sa Justin och kollade på honom.
- We're ready to go now, so I was just checking that you were awake. sa han. I'm gonna go downstairs, so just come when you're ready.
- Thanks! Yeah, we're coming any minute. sa Justin och sedan gick han ut.
- Awkward! sa jag och gömde ansiktet i händerna.
- Haha nooo, it's not awkward! sa Justin och kysste min panna.
- I have to ask you something. Were you together with Roxy because love, or because you wanted to make me jealous? sa jag och han kollade plötsligt ner.
- I didn't love Roxy. I liked her, a little bit. But I didn't love her.
Det blev en ganska lång och pinsam tystnad innan Justin bröt den.
- And you and Chace? Did you love him?
- I loved him. And I still do, that's something you're gonna have to live with. And that I have to live with. But I love you more. And he's not gonna find out about us, right? sa jag och mötte hans osäkra blick.
- Right? sa jag och Justins gulliga flin var tillbaka.
- I won't tell anyone, promise. But I want to. sa han och kramade mig.
- Why do you wanna tell them? frågade jag.
- Because I want everyone to know, that you're my girl. sa han och mina kinder började hetta.
Det är inte varje dag man hör en kille säga det. Och när dem väl säger det, då ska man ta vara på den killen.
- Okey, one more question. And this isn't an easy one.
- Okey, now I'm getting nervous.
- Haha, okey. Who do you love the most. Me or your X-box? sa jag och flinade.
- Oooo.. sa han och låtsades tänka. I can honestly say.. that I love you more than a thousand times more! sa han och tog sina händer om mitt ansikte och kysste mig.
- Okey hurry up, you have a concert tonight let's go!! Sa jag och han skrattade till lite.
- Okey i think everyone is waiting in the lobby. Sa han och tog min hand. Men jag drog ur min hand som var in flätad i hans. Han fattade direkt vad jag menade och blev lite besviken när jag drog tillbaka min hand.
Vi gick till hissen och åkte snabbt ner till lobbyn. En pinsamt lång tystnad hade bildats mellan oss. Som Justin sa så väntade alla nere i lobbyn och blev genast glada när vi kom.
- Finally! Sa Selena och log. Scooter viskade något till Dan Kanter, Dan kunde inte hålla minen utan han började flina och skratta åt mig och Justin. Jag fattade att Scooter hade sagt till Dan så jag gav honom en lång mördarblick. Roxy stod lite längre bort med sina kompisar som också var dansare till Selena, medans Scooter berättade lite planer till Justin inför ikväll. Jag kollade mot Roxy's håll. Hon stod och dansade någon slags sexig dans till Sweet Dreams av Beyonce. Selena gick glatt bort mot dom och dansade och larvade sig med dom också. Jag kände mig genast väldigt utanför. Justin hade all fokus mot Scooter. Jag kunde liksom inte heller gå bort mot Roxy och dom. Så jag valde att sätta mig i en soffa som stod lite längre bort från Justin. Jag pillade lite med mina naglar eftersom jag inte hade något annat att göra. Tills jag kände att någon satte sig med en duns bredvid mig, det var Roxy.
- Hi..? Sa jag förvånat.
- Heey Alex! Sa hon glatt.
- We have alot of fun over there, do you want to join us? And dance? Sa hon och log mot mig.
- Do you want me to join you? Sa jag med ännu förvånad röst.
- Let's forget what happened, i don't what to fight with you anymore. I'm so sorry. Sa hon och lät riktigt allvarlig, som om hon verkligen menade det. Hon var allvarlig och verkligen ledsen över vad som hänt vilket gjorde mig lite glad.
- I'm sorry too, but let's forget what happened and move on. And yes i would love to dance with you girls. Sa jag, Roxy och jag gick med stora leenden till tjejerna som börjat dansa till Sexy And I Know It. Det var faktiskt riktigt kul! Men när Pattie kom fram till oss och sa att det var dags att åka till arenan slutade vi.
- Alex do you want to share car with us? Sa hon och kollade bort mot dom andra dansarna och Selena.
- Of course! Sa jag och följde med dom ut mot bilarna. Jag kände att någon drog i min arm så jag stannade där stod Justin.
- My car is over there. Sa han och tänkte dra med mig till hans bil. Men jag följde inte med utan stod helt stilla. Då kollade han på mig med en förvånad blick.
- Roxy asked me if i wanted to share car with them, and i said yes.
- Roxy...? Sense when did you became friends with Roxy?
- For like 10 minutes ago. I think she's nice now. But i see you later. Sa jag och log mot honom innan jag satte mig i samma bil som Roxy och dom andra.
*
När vi var framme vid arenan så sprang alla runt som galningar. Några män började sätta fram stolar i den enorma arenan. På Justin's konserter kunde dom tydligen inte ha stå upp platser. Jag tog upp min mobil och skickade iväg ett sms till Sophie att jag saknar henne osv. Jag skickade ett sms till Ashley också där det stod ungefär samma saker.
- So.. You and Justin hu? How did that happened, again. Sa en röst bakom mig. Det var Ryan Good.
- How does everyone know that!! Scooter promised not to tell anyone!! Sa jag lite irriterat.
- Haha.. Calm down girl. Sa han och satte sig på stolen bredvid mig. Jag satt på en läktare inne i arenan. Jag bara suckade och kollade ner på mina skor.
- He's more happy now. I knew something was going on. And Dan told me, not Scooter. Sa han och log mot mig.
- I love Justin, i really do. But i see that Selena still likes him to. So i don't want anyone to know. Because i don't want to see her sad. Sa jag frustrerat.
- Do what feels right for you. Not Selena, you. Sa han helt seriöst. Vilket fick mig att börja skratta, jag tror jag aldrig hört Ryan seriös förut. Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen.
- Did i say something funny..? Sa han förvånat.
- No.. You were totally serious and i just started laughing because i have never heard you so serious before. Sa jag, när jag slutat skratta.

Emma här! Clara skrev lite i början och jag resten:) I hope u like it:D

I want comments;)<<3

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

jättebra!!!

mera!!!!!!!

2011-10-19 @ 16:36:10
Postat av: Becca♥

WIIIHIIII!! jätte bra skrivet!!♥♥♥

2011-10-19 @ 16:49:26
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: melina

jätte bra :)

2011-10-19 @ 16:56:02
Postat av: elena

super bra

2011-10-19 @ 19:36:27
Postat av: Jenny

grymt bra tjejer! :*)♥

2011-10-19 @ 20:27:01

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0