Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 57

- I love Justin, i really do. But i see that Selena still likes him to. So i don't want anyone to know. Because i don't want to see her sad. Sa jag frustrerat.
- Do what feels right for you. Not Selena, you. Sa han helt seriöst. Vilket fick mig att börja skratta, jag tror jag aldrig hört Ryan seriös förut. Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen.
- Did i say something funny..? Sa han förvånat.
- No.. You were totally serious and i just started laughing because i have never heard you so serious before. Sa jag, när jag slutat skratta.

Tumblr_lta2i2rnwv1r42atfo1_500_large
När Roxy och dom andra dansarna tränade in sitt nummer inför kvällen tillsammans smög jag fram till Justin's loge. Jag öppnade dörren försiktigt. Sedan smög jag in och stängde den efter mig. Justin låg i soffan som stod i hans loge, typiskt Justin asså. Jag smög ljudlöst fram till soffan. Sen kastade jag mig på honom samtidigt som jag skrek. Han blev livrädd och slog nästan till mig.
- Hahah.. I got you Biebs. Sa jag och flinade.
- Your little.. Sa han och kysste mig på munnen. Sen började han kittla mig. Men han slutade genast när jag började kyssa honom, nu har jag ett sätt att få honom sluta kittla mig haha.
- Do you even know how much i love you.. Sa jag när vi lagt oss ner i soffan bredvid varandra. Jag la mitt huvud på hans bröstkorg.
- Not more than i love you. I hope you know that. Sa han och jag kunde inte låta bli att le som ett fån.
- No i don't know, tell me. Sa jag på skoj, men jag ville veta vad han skulle svara.
- I can try, but i don't think even words are enough. Sa han och jag log ännu mer. Han tog ett djupt andetag innan han började prata igen.
- I followed my heart, and it led me to a miracle.. And her name is Alexandra Gomez. When i see your face the hole world stops in my brain. I lose focus when you are around. This morning when Scooter told me about tonight. I didn't listned.. I thought about your lips against mine. Our lips is like the perfect match. Sa han och när han berättat i några minuter avbröt jag honom med en lång kyss.
- Can you please stop talking now..? You love me i got it. Sa jag och log stort.
- Your words meant alot, you're the most perfect guy in the world and i will never let you go. Fortsatte jag sedan.
- Gosh, how can you be so perfect beautiful! Sa han och gav mig ännu en kyss.
- Let's get some breakfast. They are serving breakfast outside. Sa jag och han nickade. Vi gick ut ur hans loge och gick mot frukost bordet. Selena hade soundcheck just nu, hon skulle ju vara öppnings artisten för Justin ikväll. Så efter Selena haft sitt soundcheck är det dags för Justin att ha sitt.
Vi tog varsin tallrik och två mackor var. Sedan gick vi bort mot ett bord lite längre bort från dom andra. Jag kollade ner mot mackorna. Det kändes som det stod ''WHORE'' i osten. Jag var tvungen att blinka flera gånger men det gick inte bort, även fast jag visste att jag inbillade mig det. På min andra macka såg det ut som det stod ''FAT''. Det fick mig att knuffa bort tallriken en liten bit ifrån mig.
- I thought you said you were hungry? Sa Justin och kollade mot mina mackor som jag precis knuffat lite åt sidan.
- I changed my mind..
- I have something i need to tell you. Sa han med en orolig röst, vilket gjorde mig nervös.
- What is it?
- I think you should go to rehab. So you can get help for your cutting. I'm worried about you everyday. It feels like .. Han tappade bort orden. Han bet sig hårt i läppen för att inte börja gråta.
- When i wake up in the moring the first thought that comes to my head is you. And it goes like ''I have to see if she's still alive''. I don't want to worry about you all the time Alex. And now you don't eat..? You can talk to me, what's wrong? Sa han och torkade bort den lilla tåren som rann ner längst hans kind.
- I'm not going to rehab Justin. You don't have to worry because you are the reason why i want to live. I'm not leaving you. And i can eat if that makes you feel better. Sa jag och tog en tugga av mackan.
- I guess your right. I just love you so much. Sa han och smekte min hand med sin.
- I love you too Bieber. Almost to much if that's possible.


*

Det var dags för Justin att kliva upp på scen. Selena hade precis gått av scenen och gick in till sin loge för att duscha. Det gjorde Roxy och dansarna också. Justin började sjunga Bigger sedan fortsatte han med U smile. Efter det körde han på som vanligt. Jag stod bakom scenen och kollade på honom hela tiden med ett stort leende på mina läppar. När han började sjunga One Less Lonley Girl blev jag genast verkligen nyfiken på vem av Justin's lyckliga fans skulle upp på scenen. Jag stod där och kollade mig omkring men det kom ingen tjej. Så jag ryckte på axlarna och började kolla igen. Malvin, Justin dansare kom och ryckte i min arm. Jag förstod genast vad han ville och jag vägrade följa med honom.
- I'm not going out there!! Sa jag och tog tag i en slags stolpe som var bredvid mig och vägrade släppa taget.
- Why not, Justin wants you out there! Sa han stressat.
- I'm not going out on that stage. Everyone will call me whore and i just can't handle it. Sa jag och det kändes som jag skulle börja gråta. Alfredo kom fram till mig och Malvin. Han frågade vad som pågick och Malvin berättade varför jag vägrade gå ut på scenen.
- Oh sweetie, you don't have to. But sometime you have to face the world. They will do anything to bring you down. You just have to show them that you are stronger than 20 million beliebers. Sa han och jag släppte stolpen men istället för att följa med Malvin gick jag och satte mig i soffan. Jag hörde att Alfredo sa till Malvin att låta mig vara. Jag satt där och pillade på mina naglar resten av konserten. Tänk om jag har ett problem? Tänk om jag är helt jävla mentalt störd, utan att jag själv vet om det. Mina tankar avbröts av att någon kastade rosor i mitt knä. Det var Justin. Hans min var lite besviken, antagligen för att jag vägrade vara hans One Less Lonley Girl. Men han log mot mig ändå.
- Alfredo and Malvin told me. And its okey. But you can't let them bring you down. You have to be stronger. Sa han och jag log mot honom. Jag ville inte göra honom orolig så man kan väl säga att utan på är jag Justin Bieber lyckliga flickvän, men inuti är jag en skadad liten flicka.
Jag log ett stort fake leende mot honom och låtsades som jag var världens lyckligaste. Jag älskade honom men dom negativa orden kunde inte släppa min hjärna. Dom tog över allt posetivt i mitt liv.
Justin gick mot sin loge för att duscha och jag suckade tungt och pillade lite på dom fina röda stora rosorna jag fått av honom. Hur ska jag klara detta..?

- No one understands, how i feel.. Viskade jag tyst för mig själv.



Emma här! Slängde in ett kapitel lite snabbt men nu måste jag sova:)

I want comments:)))

Kommentarer♥
Postat av: Jenny

Grymt bra! Du är sjukt duktig Emma! :) <3S

2011-10-20 @ 06:07:06
Postat av: Daniella

Love it :)



Ja... kan hon inte hamna typ i någon slags depression & börja må ännu dålige? haha, men sen så klart så får hon hjälp & börjar må bättre. bara en liten tanke...



längtar tills nästa :)

2011-10-20 @ 15:49:08
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: elena

super duper bra

2011-10-20 @ 16:52:48
Postat av: Melina

Jätte bra!

Men jag håller med Daniella :D

2011-10-20 @ 17:55:35
Postat av: Josefin

åhhh, så bra!!! :D <3 BÄAST!

2011-10-20 @ 20:33:26
Postat av: Olivia

Ni är så fucking bra på att skriva! Vill bara ha mer och mer!

Vill inte att storyn ska ta slut snart, men när den gör det hoppas jag ni fortsätter på en ny!

I WANT MORE ALL THE TIME, och att ni skriver konversationerna på engelska är et stort (JÄVLIGT STORT) plus jag LOVE that toooooo

2011-10-20 @ 23:42:30
URL: http://jbiiberstory.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0