Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 59

- Okey.
Jag gick före ut och Sel och Alfredo stannade där inne.
Vi gick bort en bit så dem andra inte kunde se oss.
- Alex, what happened? sa han och kysste mig. Men jag besvarade inte kyssen. Jag bara stod där. Jag barafanns.
- You can talk to me. What happened? What's wrong with you? This is not you. This is not Alexandra Gomez. sa han oroligt men jag bara stod där.
- Alex please just say something!
- I just exist.

Justin, Sel och Alfredo satt runt mig och stirrade på mig. Dem sa ingenting, utan väntade på att jag skulle säga någonting.
- Alex, please just say something. If not, I have to call mum and dad. sa Selena och jag spärrade upp ögonen.
- What do you want me to say? sa jag och alla pustade ut.
- We're worried about you. How are you? sa Justin, men jag hörde på meningen att han var mycket mer orolig än han lät.
- I. am. okey. sa jag med långa pauser mellan orden.
- Sel, I need to talk to you. sa Alfredo och nu blev jag nyfiken.
- About what? sa jag utan att tänka.
- If you were supposed to know, I wouldn't have asked Selena to come. sa han och himlade med ögonen.
- Sorry.. muttrade jag och lade mig ner i soffan.
- Be nice Alex. Yepp, I'm coming. sa Sel och hon och Alfredo gick ut.
Precis när dörren slog igen vände jag mig om och Justin mötte snabbt mina läppar.
- Please.. mumlade han mot mina läppar. Please, can we tell her?
- I don't know.. sa jag och kysste honom sedan igen.
Selena's perspektiv

- So, what do you want to talk about?
- Hm.. började han och kollade ner.
Utan att kolla på mig fortsatte han:
- Scooter told Dan, who told Ryan, who told me that..
- What?
- Justin and Alex are together again. Every time you leave the room, they're kissing. And they didn't want to to know, because Alex thinks you still love Justin.. She don't want to hurt you. sa han och jag fick tårar i ögonen.
Det var inte för att Justin och Alex var tillsammans igen, det var att dem hade haft det hemligt!
Jag smög fram till bussdörren och öppnade den sedan snabbt.
Justin satt framme vid Alex och han kastade sig nu bakåt när han såg att jag kom in.
- So, you thought you could keep it a secret from me? sa jag och flinade.
Alex och Justin kollade på varandra men sedan öppnade Alex munnen.
- I know you love Justin. And he knows it to. But I can honestly say, that I think I love Justin more than you do. And.. I didn't want you to be sad, so I asked Justin to not tell anyone. But then Scooter came in when we were kissing and he told Dan who told Ryan.. Sa hon och var nära på att börja gråta.
- Who told Alfredo?
- Alfredo told you? sa Justin.
- Yeah he told me Justin. Because you two didn't. I'm not sad or angry because you are together again. I'm sad because you keep it as a secret from me. Sa jag och Alfredo gick in i bussen igen. Han sa inte ett ord utan han la sig i en ledig säng och började hålla på med sin dator.
- The bus is leaving now. We are in Florida tomorrow night. Good night. Sa jag och la mig i sängen över Alfredo. Det fanns ett sovrum med dubbelsäng i bussen också, så jag tänkte att Justin och Alex kunde ta det.
Alex's Prespektiv

Jag och Justin gick in till det enskilda sovrummet. Där inne fanns det en stor dubbelsäng. Jag la mig ner och borrade ner huvudet i kudden. Justin la sig bredvid mig. Jag kunde känna att han stirrade på mig.
- What is it Bieber? Sa jag och lyfte upp huvudet från kudden.
- I love you... Can't you just tell me what's wrong.
- Nothing is wrong, everything is perfect.
- I know its not perfect so just tell me! Sa han, nästan lite irriterat.
- Good night Bieber. Sa jag och vände mig om. Han bara gav ifrån sig ett väldigt irriterat och högt stön.
När klockan var runt 3 på natten sov Justin som en liten bebis bredvid mig, medans jag inte kunde sova alls. Jag tog upp min dator och började kolla runt lite. Jag loggade in på msn för att se om Sophie kanske var inne. Men det var hon inte. Istället var det någon som hade skrivit ett meddelande till mig, Tom. Jag kände inte Tom men vi hade snackat en hel del på msn. Men nu var det nog 1 år sen jag snackade med honom sist.
Tom: Heey! Long time ago:o Too long:(( How are u?:)

Alex: Hi:) Yeah too long!, I'm not so good:(

Tom: Well, tell me everything:)

Alex: Have you seen me in the magazines recently?

Tom: Yeah i have, you are Justin biebers girlfriend now:)

Alex: Everyone says i'm a whore, the worst part is that it feels like i'am a whore. I can't explain how i feel because no one understands how it feels. I'm cutting myself, sometimes i don't eat. And i'm sad all the time.

Tom: You can always talk to me. I don't judge, and Alex you are a wonderful person.. You are not a whore.

Alex: Thanks Tom, it really feels like you understands me..

Tom: Do you still live in L.A?

Alex: Yeah, why are you asking?

Tom: I'm moving there next week, maybe we should meet each other? Over some coffee or something?

Alex: Sounds great, but i'm on tour right now. I'm back in L.A about 2 months.

Tom: Okeyy:) Text me or call when you need to ********;)

Alex: I will, Byee!:)

Efter det loggade jag ut och stängde av datorn. Jag tog fram min mobil och la in Tom's nummer. Jag har aldrig pratat med Tom mer än på msn. Jag kom inte riktigt ihåg hur vi började snacka men han hjälpte mig med mina problem ibland. Det kändes skönt att prata med honom, han känns så äkta. Han säger att han är 20år vilket jag tycker inte är för läskigt. Det skulle ju inte vara så kul att prata med en 50 årig gubbe liksom.
Jag kunde fortfarande inte sova. Inte ens Tom kan bota mina problem denna gången. Dom sitter liksom fast i mitt huvud och vägrar att försvinna. Jag vet inte hur länge jag kommer orka det här..
*
- Alex i think you should go to rehab.. Sa Justin på morgonen när vi fortfarande låg i sängen.
- Justin.. You can say whatever you want. But i'm not going to rehab. I need you Justin, i can't live without you if you leave me i will die inside of me. Sa jag och blev tårögd.
- I love you to sweetie, but you have to tell me.. What's wrong! Sa han och borrade in sin blick i mina ögon.
- BREAKFAST TIME!! Skrek Alfredo samtidigt som han smällde upp våran dörr.
- Coming! Sa jag och skyndade mig ut ur sovrummet. Alfredo räddade mig denna gången.

Emma här! Clara skrev lite i början så fortsatte jag :) Hoppas ni gillart OCH NEJ Tom&Alex kommer INTE bli tillsammans, Eller vara otrogen mot Justin;)

We want comments luvies!!! Underbara människor<3:D

Kommentarer♥
Postat av: melina

grymt bra :) <3

2011-10-21 @ 22:47:19
Postat av: Julia

Grymt bra skrivet!

Redan efter första delen blev jag besatt av denna novell. Det var något som jag fastnade för.

Och det här blivit ännu mer roligare att läsa när det är bättre uppdatering. Jag vet att det är mycket med skolan & så, och jag kan hantera det för jag har också ett ganska späckat schema. Och jag uppskattar att ni lägger lite tid på novellen, så tack :) Och jag längtar redan tills nästa del :D

2011-10-21 @ 22:59:08
URL: http://loveforbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra!!!

2011-10-21 @ 23:00:21
Postat av: Alice biebah

Sjukt bra!

Älskar värkligen storyn! Jag brukar läsa på lektionerna och alla tycker jag är osocial men den är ju så bra ;)

2011-10-22 @ 00:29:11
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Danijela

I loooove it! :-) Jättebra uppdatering, tycker jag att ni har fått

2011-10-22 @ 00:31:08
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: elena

super duper bra

2011-10-22 @ 08:42:11
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer!

2011-10-22 @ 15:12:27
Postat av: Anonym

skriv nu!!!

2011-10-23 @ 18:58:03

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0