Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 60

- Alex i think you should go to rehab.. Sa Justin på morgonen när vi fortfarande låg i sängen.
- Justin.. You can say whatever you want. But i'm not going to rehab. I need you Justin, i can't live without you if you leave me i will die inside of me. Sa jag och blev tårögd.
- I love you to sweetie, but you have to tell me.. What's wrong! Sa han och borrade in sin blick i mina ögon.
- BREAKFAST TIME!! Skrek Alfredo samtidigt som han smällde upp våran dörr.
- Coming! Sa jag och skyndade mig ut ur sovrummet. Alfredo räddade mig denna gången.

Tumblr_lsarky6yse1qj2b4so1_500_large
Senare på kvällen var vi framme i Florida. Men idag skulle Selena ha ett snabbt genrep inför imorgon kväll.
- Alex are you coming? Sa Selena och log mot mig. Jag nickade och följde efter henne in till arenan. Justin och Alfredo valde att spela basket istället för att följa med. När vi kom in i den enorma arenan hörde jag sjungande killröster. Jag kollade frågandes på Selena.
- They are my open act tomorrow. Sa hon och log stort. När jag såg vilka det var kan man väl säga att jag också blev riktigt glad.
- Sel! Is One direction your open act? THAT'S AWESOME! Sa jag och kollade imponerat mot dom.
- I know you would like my surprise. Did you really thought that i have a soundcheck this late. Sa hon och flinade. Hon vinkade glatt mot killarna medans hon gick mot dom. Jag gick tät bakom henne. Jag var ett ganska stort One Direction fan så nervös var jag verkligen.
- Hey Selena, and Alex! Sa dom och kramade oss en efter en.
- Omg.. I just have to say that this is so awesome! Sa jag och kände mig som en löjlig tre åring.
- It's awesome to meet you too! Sa Harry med sin brittiska accent.
- Haha! You're too cute! sa jag och dem alla skrattade.
- I knew you would love it Alex! sa Selena till mig och sen vände hon sig mot killarna och sa:
- She's a big fan.. And she thinks Harry is the cutest.. sa hon och fnissade.
- Shut up! ropade jag och jag kände hur röd jag blev.
- Don't worry babe, I like you more than Selena. sa Harry flirtigt och lade armen om mig medan han flinade mot Sel.
- Well, it was nice to meet you guys. And I'll see you tonight! sa jag och tog bort Harrys arm och gick mot basketplanen.
Jag gick ner ifrån scenen och skulle gå ut genom dörren när jag möttes av Justin.
- Hey! sa jag och gick fram och kysste honom.
- You like him? sa han utan att besvara kyssen.
Men jag bara skrattade jag kysste honom en gång till. Nu fattade han och besvarade kyssen medan vi på något konstigt sätt lyckades ta oss ut till basketplanen.
- GUYS! Get a room! ropade Alfredo och både jag och Justin skrattade.
*

Mobilen plingade till och jag fiskade snabbt upp mobilen ur fickan.
Jag kollade på displayen: Tom
- Who's Tom? frågade Justin.
Om jag säger sanningen kommer han bli både svartsjuk och arg och ja, ni fattar. Men en liten lögn går väl bra?
- My cousin.
Han kollade på mig länge men jag kollade bara ner i mobilen.
Just landed in L.A! And my brother booked tickets to Selenas concert next week! He loves her.. LOL. So anyway, do you wanna take a coffe or something next week before the concert? :) //Tom

Yeey, L.A haha! Aww I'm gonna tell her when I see her. Yeah I'd love to! Just text me when you get here and everything! //Alex

Yepp! //Tom

Där slutade vår konversation och jag tittade upp för att mötas av ett par nyfikna bruna ögon.
- Do you wanna go and eat something? frågade Justin och utan att tänka nickade jag och vi gick tillsammans.
Inte en chans att jag tänkte äta! Jag ville bara vara med Justin.
- So, what do you want? sa Justin när vi satt i bussen.
- I'm not hungry.. sa jag och kollade ner.
Han suckade och satte sig ner bredvid mig.
- Alex. You didn't eat breakfast OR lunch! You haven't ate anything today, you have to eat. Please? For me? sa han och gjorde sin hundvalps-min.
- No. sa jag bara och gick in på vårt rum.
Jag satte mig ner i sängen och kollade på mig själv i spegeln.
Den första tanken jag fick var inte lovande. Vad hade hänt med mig?
Varför åt jag inte?
Min blick gick från mina tår, ända upp till huvudet.
Jag är tjock. Jag är ful. Jag är äcklig.

- Alex! ropade Justin och jag gick snabbt ut.
- What? sa jag nyfiket när jag kom ut och fick se hans stora smile.
- I've got a surprise for you! sa han och nu blev jag riktigt nyfiken.
- Wholla! (Har fan ingen aning om hur man stavar det, men ni fattar!) sa han och drog av skynket som låg på bordet.
På bordet stod nu en enorm tårta med våra ansikten på! Hur söt kan man bli?!
- Today, it's exactly 4 months ago we kissed for the first time.. sa han och log brett.
- Even though I didn't know it then, I kissed the boy of my life that day. And do you wanna know a secret? A secret that only my heart knows?
- Yes. sa han viskandes och satte sin panna mot min.
- I love you, so freaking much! sa jag och kysste hans oförberedda läppar.
Vi kysstes en stund och sen var det dags att hugga in på tårtan. Men när jag kollade på tårtan för andra gången stod det inte längre: Justin & Alex
Det stod: Fat. Ugly. Whore.



Clara här!
Emma skrev lite i början och sen skrev jag!
Jag fick skriva detta skit snabbt för jag kom precis hem ifrån en gala i Malmö arena och nu måste jag sova för precis som alla andra 14-åringar så har jag skola imorgon...
Men hoppas ni gillar det, och kommentera mycket! :D
Puss på er!

Kommentarer♥
Postat av: elena

super duper bra

2011-10-24 @ 08:13:34
Postat av: Amie

Awsome!<33

2011-10-24 @ 10:39:36
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Alice biebah

Sjukt bra!

Ni är så begåvade!

2011-10-24 @ 12:02:15
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Josefin

omb, så grymt bra! :) <3 mer!

2011-10-24 @ 15:35:45
Postat av: melina

grymt bra! <3

2011-10-24 @ 15:37:34
Postat av: melmi'

Hej !! Du får gärna läsa www.biebsordie.blogg.se för doms läsaree går neråt . och den är jätte bra, jag lovar deet. dom är bara på del 13 i doms grymma novell . snälla hjälp mig/oss att sprida vidare den. vill inte att dom lägger ner den !!!!

2011-10-24 @ 16:24:29
Postat av: Danijela

Awesome! :-)

2011-10-24 @ 16:26:04
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ärligt talat är det inte kul att läsa längre, när ni bara skriver om hur Alex hatar sig själv, börjar bli rätt lång tråkigt. :)

2011-10-24 @ 16:30:43
Postat av: Anonym

wonderful!!

2011-10-24 @ 17:11:56

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0