Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 26

- I like you Justin. At first i said yes to Sophie's plan. But after our first date. I stoped care about it. I never wanted to hurt you. Sa jag och han vände sig om och kollade in i mina ögon och jag i hans. Hans ögon var rödsprängda. Man kunde se på långa håll att han hade gråtit, mycket.
Is Selena okey with this? Frågade han och började långsamt gå mot mig och tillslut var han bara några få centimeter ifrån mig.
- Yes she is. Sa jag och han smekte min kind.
Do you really want this? Sa han och kollade på mig med en allvarlig blick.
- I... I .. Jag blev helt stum på ord. Jag var tvungen att tänka efter om det var Justin jag verkligen ville ha.

Tumblr_lqqe8gw74m1r2pg8to1_500_large
Jag fick inte fram några ord så jag kollade ner med tårfyllda ögon. Justin släppte tog bort sin hand från min kind och vände sig om så nu stog han och kollade ut över utsikten.
- You know, the moment you walked in I thought you changed your mind. Sa han med besvikelse i rösten och fnös.
- I did change my mind. Sa jag tyst med sorg i rösten.
- Then whats wrong huh, whats wrong? Upprepade han med en hög torn och vände sig om nu stog han framför mig.
- Its just that.. Loving you can be a crime. Sa jag och stammade, med det och menade jag att vad resten av världen skulle tycka.
- Then i'll risk that crime, okay? we'll go through it together, you and ME! Sa han med lugn röst och nämnde det sista med en allvarlig torn.
Jag kunde inte hjälpa det men ett leende pressades fram på mina läppar jag nickade som svars.
Han log tillbaka och lutade sig frammåt nu så va våra läppar någon centimeter ifrån varandra,
Jag ville kyssa honom so badly så att jag blev alldeles varm inom mig när våra tungor möttes. Justin lutade sig mot balkong kanten och började kyssa min passionerat som sedan blev till ett strul. Våra läppar började hektist röras runt i munnarna på varandra. Han kysste mig på min allra svagaste punkt MIN HALS jag stönade lätt och kände att hans händer fördes ner till min rumpa vilket jag inte hade något imot. Vi började strula ännu mer villt och han bar upp mig så att jag hade bena runt hans midja och jag pressad mot tegelväggen. Vi stönade högt och njöt, Jag kände hans stånd pressa imot mig, jag kollade ner och flinade åt honom. Jag såg hur hans kinder hettade till.
- you wanna go inside to a more comfterble place? Sa han och jag nickade.
Jag la mig på sängen och han kom och la sig bredvid mig. Vi låg där och kysstes på någon sätt lyckades han dra av mig min tröja så jag där i BH och shorts.
- Oh you look so sexy. Sa han och bet sig läppen.
Jag flinade åt honom och kollade mot hans stånd som växt väldigt mycket. Han mötte min blick och kollade ner.
- Oh so sorry about that. Sa han blygt.
- Oh it's okay, I just want you out of that t-shirt. Sa jag och blinkade innan jag kröp imot honom och kysste honom medans jag tog av han tröjan.
Jag låg me honom under mig. Jag kände hans stånd trycka imot mina shorts så jag blev alldeles för upphetsad jag började kyssa honom och hans svaga punkter. Jag kunde se att han njöt av det han låg där och stönade vilket fick mig ännu mer upphetsad.
Jag gjorde inget jag skulle ångra för så lätt är jag inte och får i mig en kille direkt. Jag satte mig bredvid honom och vi satt där tysta ett tag.
- Justin I wanna shower! Sa jag bestämt och satte mig med bena i kors framför honom.
- OK, can I join you then? Sa han med ett hoppfullt leende.
- uh no, bieber you wish. Sa jag och skrattade till och han skratta också.
Vi satt är och snackade ett tag tills jag bestämmde mig för att ta en dusch. Vi sa hejdå till varandra och jag gick till mitt suit för att duscha.
När jag duschat klart kammade jag håret och smörjde mig in i masssa saker. Jag satt på mig em svart mag linne med lila bh under och ett par slitna jeans shjorts. Jag sminkade mig lätt men fint och satte på mig mina flipflops.
Jag gick till Justin så som det var bestämt.
Hej Ubah här, Skrev en kort men jag skrev biebergasm för att jag är så snäll (haha) (a) men det kanske inte va den bestä biebergasmen ni läst men jag gjorde mitt bästa. Nu ska jag plugga och jag vill se MASSOR med kommentarer innan vi sätter igång med den andra delen!

Kommentarer♥
Postat av: amie

GAAAH biiieeebergasm! yeeah! såååå bra!

2011-09-01 @ 17:55:14
URL: http://sofaraaway.blogg.se (novell <--- )
Postat av: Jenny

sjukt bra! MERMERMER! :)

2011-09-01 @ 18:52:29
Postat av: alice I

allvarlig biebergasm!!! grrymt bra! :D

2011-09-01 @ 19:02:47
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Melina

Ahahah, biebergasm.. :$

Grymt bra! :)

2011-09-01 @ 19:24:16
Postat av: Anonym

grymt bra!!



//Ebba :D

2011-09-01 @ 19:34:11
Postat av: Anonym

Uh, biebergasm.... ;)

2011-09-01 @ 19:51:03
Postat av: Sandra

MEEEEER ;D Ett till ikv? ;D

2011-09-01 @ 20:15:00
Postat av: Gabbi

Awesome, biebergasm sånt gillas lol

2011-09-01 @ 22:00:34
URL: http://bieberromance.blogg.se/
Postat av: cassandra

asbraa!<3

2011-09-02 @ 17:59:32
Postat av: amie

merrremememememmrmemrme

2011-09-02 @ 21:01:53
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Josefin

grymt bra skrivet!



Men ville bara säga att ni är 3 personer på den här bloggen, o ändo så har ni inte så jätte bra uppdatering..! inget illa menat eller så för jag är verkligen besatt av den här bloggen. men det finns liksom bloggar där en person skriver som har skit bra uppdatering, hahamen jag vill bara att ni ska uppdatera lite mer! hihihiih :) fortfarande inget illa menat eller så, men som sagt ni är 3 personer på en blogg! :)<3

2011-09-03 @ 13:39:15

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0