Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 34

När vi kom hem till Chace, fick jag låna en vit t-shirt, och sova i gästrummet. Jag skulle just somna när min mobil plingade till. Justin <3 Stog det på skärmen och mitt hjärta fick ett glädjerus.
Jag öppnade det och mitt hjärta sjönk ända ner till midjan kändes det som.

'How could you, I didn't think you would sink so low!'

Sen var det 2 bilder på mig och Chace från idag, en när vi kramats och en när vi kom ut ut bion.. Oh nej! Han har missförstått allting!


X_d2a8dd64_large
'' Justin you don't understand he's just my friend!? I love u! //Alexx ''

'' It didn't look like it. //JB ''

'' Its media.. Don't believe everyting you see.. Call me tomorrow//Alexx ''

'' I'm coming to your house 12 am tomorrow. //JB ''

'' I'm sleeping over at Chace house so i can call u tomorrow instead//Alexx ''


Efter det slutade han slutade han svara. Men jag visste att han inte var sur längre.
Jag la ifrån mig mobilen och somnade strax efter.
- Alex! Wake up sunshine! Hörde jag Chace ropa till mig och jag öppnade sakta ögonen.
- Hey Chace.. Sa jag och gäspade.
- Justin called me this morning, his here soon. But i made pancakes, do you want some?
- You are so sweet! Of course i want your pancakes! Sa jag och följde med honom ner till köket. Han hade dukat upp med juice, pannkakor och olika frukter.
- This is awesome Chace!! Sa jag och kramade om honom.
- Really? Do you think this is awesome to? Sa han och mosade ett löst ägg i mitt hår.
- Oh now your going to die! Sa jag högt och tog skålen med grädde i och placerade skålen över hans huvud, så hela hans ansikte och hår var täckt i grädde.
- That was not a smart thing to do sweetheart.. Sa han och jag skrattade till.
- I think so.. Sa jag och flinade. Han närmade sig mig och började kittla mig.
- Noooo! Chace!! Please stooopppp!!!!! Skrek jag och skrattade samtidigt.
Han slutade och vände mig om så vi stod ansikte mot ansikte. Det blev en lång tystnad mellan oss. Vi bara stirrade i varandras ögon.
- I missed you when you were in Hawaii. Justin is here any minute, you should take a shower. Sa han och log lite.
- Did Selena tell you about me and Justin?
- Yeah she did, and i got a little sad over that.. But we can be friends right?
- Forever and ever! Sa jag och tog grädden som han hade på näsan med mitt finger och slickade upp det.
Sen gick jag upp för trappan och jag kände Chace blick på min rumpa. Killar.. Sa jag tyst för mig själv och suckade. Jag tog gårdagens kläder med mig in i badrummet och klev in i duschen. Jag tvättade noggrant håret eftersom jag hade fått ett äckligt ägg där. När jag kände mig hyfsat klar tog jag en handduk och torkade mig med den. Sedan satte jag på mig kläderna och borstade håret. Efter det tog jag min väska och gick ner. Där stod Chace och Justin som otåligt väntade på mig.
- Hi Justin! Sa jag glatt jag kysste honom snabbt på läpparna, vilket fick honom att le.
- And thank you Chace for yesterday and today! Sa jag och kramade om honom länge. Sen såg jag Justin's svartsjuka blick på Chace vilket nästan fick mig att skratta.
- I call you tomorrow because i need to talk to you about something. Sa han och log.
- Okey call me tomorrow! Sa jag och lämnade Chace hus med Justin bredvid mig. Vi satte oss i Justin's Range Rover och körde iväg.
- I don't like Chace. Sa Justin surt.
- Justin stop, you're just jealous. Sa jag men han svarade mig inte.
- I love you Alex don't forget that. Sa han irriterat.
- Justin, i love you more than anything else. Sa jag och han slutade vara irriterad och sur för han log stort och tog tag i min hand.
- Im sorry.. Sa han och jag log mot han.
- Its okey! I know I would react like you if I saw pictures of you and some random girl. Svarade jag och hörde hur han svalde ljudligt.
- Why did you do that sound..? Frågade jag och såg att han blev lite osäker.
- Ehm, what sound? Sa han som om han inte visste något.
- Are you dating another girl? Sa jag allvarligt.
- No babe i'm not, i love you and only you. Sa han och log lite. Men jag blev lite misstänksam.
Vi körde hem till mig så jag kunde hämta kläder och sånt som jag skulle behöva hos Justin. Vi hade bestämt att jag ska sova hos honom ikväll. Så medans han väntade i bilen gick jag in och skulle snabbt packa ner några saker.
- Hey Sweetie! Sa Pappa och kom fram och kramade mig.
- Hi dad! I'm sleeping at Justin's place tonight.
- Yeah, we heard that you and Justin are together now. Sa han och kollade allvarligt på mig.
- Dad stop! She said that it was fine! Sa jag och han skrattade till lite.
- I'm just joking. Sa han och mamma kom in i hallen, hon hade nog hört oss.
- Heey! Sa mamma glatt och kramade om mig länge.
- Haha, hey mom. I have to hurry, Justin is waiting! Sa jag och sprang upp för trappan. Jag gick in på mitt rum och tog en liten väska som jag packade ner lite outfits och smink.
När jag kände mig klar gick jag ut ur mitt rum och råkade gå in i någon. Där stod Selena framför mig.
- Hey Alex where were you last night? Frågade hon mig samtidigt som hon gav mig en kram.
- I sleept at Chace house. Sa jag och hon log lite.
- Fun, where is Justin.
- He's outside in his car and waiting on me. Sa jag och gav henne en sista kram innan jag gick ut till Justin. Jag hoppade in där fram bredvid honom och han körde iväg.
Efter ungefär 5 minuter plingade hans mobil till. Jag kollade snabbt ner mot den av ren reflex och läste namnet Roxy


Emma här!!
Snälla många kommentarer nu! I want comments!


ISF KANSKE DET KOMMER ETT TILL IDAG (TISDAG 20 SEPTEMBER)

Kommentarer♥
Postat av: Isabella

AH och justin blev skitförbannad nr alex träffat chace , han är ju fan ite bättresjälv, vemfan är roxy då? tänker jag direkt, men antar att de är hon som kommer spela adriana grande?

undrar vad de håller på med för fuffens!



Tycker ni ska välja någon annan ist för ariana förresten, men de är bara min åsikt.

2011-09-20 @ 16:03:03
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: Josefin

ihhhhh, nu blir det dramaaa! haha , emn grymt bra! meer! :D <3

2011-09-20 @ 16:38:00
Postat av: Amanda

Jag tycker att novellen är bra men det känns som att det är drama hela tiden, jag menar asso dom blir ihop, gör slut, bråkar och sånt. När ska dom bli ihop på riktigt? :) sen så tycker jag ärligt att det är ganska dålig uppdatering men det förstår jag, har själv mycket i skolan oså men då tappar man ju läsare så begär inte för mycket kommentarer nu vara! :D längtar t nästa

2011-09-20 @ 16:55:03
Postat av: amie

SÅÅÅÅÅ HIMLA awsome skiiit bra äntligen kommer draaaama! längtat på de... :D <3 jag har länkat er på min novell :)

2011-09-20 @ 16:58:10
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: E'

Aaaahh! Is he cheating om her??!! :O älskar din novell <3

2011-09-20 @ 17:04:10
Postat av: emma

Oooh! drama!! :) meeerr!! :D

2011-09-20 @ 17:13:42
URL: http://eemmmish.blogg.se/
Postat av: rt

JAHA nu fattar jag, Roxy kommer spelas av Ariana? :) Hahah spännande spännande ;)

2011-09-20 @ 17:56:37
Postat av: Fanny

Spännande! Vill ha nästa kapitel! :D

2011-09-20 @ 18:26:28
Postat av: Daniella

Ahhhhhw, and here comes the drama!



Älskar't fast det kunde väl vara lite mer "lyckligare"...? ;)

2011-09-20 @ 18:30:35
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: natta

Merrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2011-09-20 @ 18:33:48
Postat av: Malin

Jätte bra! :) Vill veta vem Roxy är! :O

2011-09-20 @ 18:36:47
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: alice I

great!! älskar din drama!!! more<3

2011-09-20 @ 20:46:07
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: amie

NI ÄGER

2011-09-20 @ 20:46:37
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: anna

MERMERMER NI ÄGERJU<333333

2011-09-20 @ 20:46:59
Postat av: Jojjo

Awesome 

2011-09-20 @ 20:58:30

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0