Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 36

- Thanks for picking me up by the way! Sa jag och hon log.
No problem, i'm just glad that we can get to know each other.

När vi var framme stod Chace utanför och väntade på oss. Vi gick fram till honom och jag gav honom en kram.
- Chace this is Ashley, Ash this is Chace. Sa jag och - I'm recording my serie, Hell Cats.
- Oh that sounds fun! I have to see it sometime. Sa jag och hon skrattade lite.
Yeah you should!dom hälsade vänligt på varandra. Vi gick in och beställde varsin bakelse med en stor latte till. Sedan satte vi oss vid ett mysigt bord nära fönstret.

Justins perspektiv.

Jag satte mig i min range rover och körde iväg. Det känndes som om att jag inte kunde undvika känslan jag fick igår när jag ljög för Alex.. Roxy var egentligen inte vem som helst som var med på Selenas '' We Own The Night Tour ''. Utan hon var tjejen jag ska spela emot i min kommande film, visst hon ska vara med som dansare på Selenas tour så jag ljög ju inte helt och hållet. Men jag var för att jag är rädd för att säga hela sanningen. Hur kommer hon reagera när hon får reda på att vi ska göra en kyss scen i filmen.
Hur jag ska säga de vet jag inte heller, men det får helt enkelt flöda på så att de kommer fram någon gång.
Jag skakade bort känslan, och koncentrerade mig på motorvägen.

Alex perspektiv.

Chace it was something importmant you wanted to talk to me about today? Sa jag och tog en tugga av min goda grädd bakelse.
Yes, i wonder if you and Ash wants to come to my premiere of my new movie? Sa han och log stort.
I know that i want to, what about you Ash? Sa jag och tog en klunk av min latte.
Yeah that would be fun! When is it?
- The premiere is in 6 days. Sa han och tog en sked gele från hans bakelse.
Perfect! Ash we have some shopping to do. Sa jag och hon nickade dramatiskt med munnen full av grädde. Vilket fick mig och Chace att brista ut i skratt.
-What? frågade hon, fortfarande med grädden i munnen.
*
När vi Ätit klart var Ash tvungen att åka hem så jag och Chace gick egenom en park och pratade om allt.
Han kändes verkligen som en rktig bror för mig. Helt plötsligt stannar han och kollar mig djupt i ögonen.
- Alex.. sa han lågt. I really need to tell you something! It drives me crazy to keep it in. Sa han.
Han gräppade tag om mina äxlar och slöt ögonen. Jag tog ett djupt andetag.
- Chace, whatever you want to tell me, just tell me! Sa jag och log. Han öppnade ögonen och ett litet leende kom fram på dom där rödrosiga läpparna.
- Its better if I show you. Sa han. Jag tänkte just fråga vad han snackade om när jag kände hans läppar mot mina. Jag slöt ögonen och i den stunden glömde jag Justin. Allt som fanns var bara Chace läppar. Jag slöt ögonen och besvarade kyssen. Sedan kom jag på vad jag gjorde. Jag spärrade upp ögonen och slet mig ifrån honom.
- Chace.. I .. I can't I'm sorry.. sa jag och sprang iväg. Jag hörde honom skrika mitt namn men jag kunde inte
bry mig mindre. Hur kunde jag göra så mot Justin?! Jag älskar ju honom! Han skulle aldrig göra nått sånt mot mig.
Ooh herre gud! Justin! Jag måste gå och berätta för honom innan han hör det från någon annan.

Justins perspektiv.

- Roxy , I got a girlfriend. Sa jag och puttade bort henne. Hon var så klängig.
- So our kiss did'nt mean anything? frågade hon sårat. Jag såg i hennes ögon att hon var riktigt sårad.
jag suckade och gick fram och kramade henne. Jag kysste hennes hässa.
- Of course it did, but I still got a girlfriend. sa jag och släppte henne. Hon kom sakta mot mig och kysste mig på halsen.
- She won't even know.. sa hon och fortsatte kyssa mig mer och mer. Jag råkade låta ett litet stön slippa ut ur munnen. 
- No! sa jag och puttade bort henne. Roxy you just need to stop. röt jag. Hon var tyst i några sekunder.
Hennes ögon fastnade för nått i bakgrunden och innan jag hann reagera kysste hon mig.
Jag la mina händer på hennes midja och fösökte putta bort henne. När jag gjort det vände jag mig och såg Alex.
- Alex its not what it looks like! Sa jag opanikslaget och började gå mot henne. Hon suckade och himlade med ögonen.
- You know what..I'm not even sorry for kissing Chace anymore. Hon skrattade ett glödjelöst skratt och vände sig om och gick. Ifrån mig..




Sorry för dålig del! men ingen hade skrivit nått så jag fortsatte xD
// Yazmine <--- ( click on the link)

Kommentarer♥
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-24 @ 13:53:19
Postat av: sofia

ni är jätte duktiga , och jag fattar inte att vissa klagar på hur ofta ni uppdaterar , dom kan ju testa hålla igång en novell , få se om dom hinner uppdatera varje dag . eran novell är SKIT bra , fortsätt skriva som ni gör :D

2011-09-24 @ 15:39:16
Postat av: Isabella

Håller med sofia, ni är grymma på det ni gör! Det kan vara svårt att föreställa sig att flera stycken delar en novell, lix få allt att gå ihop, men ni lyckas så sjukt bra med det. jg älskardenna novell!

2011-09-24 @ 15:53:55
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: amie

OMG fanb vad ni äger assåw! Shiiiiit draaama omg älskar er så fkng mke HAHAHAHAHAH <3

2011-09-24 @ 15:54:36
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Josefin

grymt bra skrivet! :D <3 mmmmmmmmmeeeer!

2011-09-24 @ 18:07:06

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0