Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 39

Hey cutie! Sa han och kramade om mig.
- Hi, i missed you. Sa jag och gav honom en lätt puss på kinden. Men när jag såg att Justin och Roxy var påväg förbi oss skyndade jag mig och gav Chace en passionerad kyss på munnen. Men Justin gick förbi och kollade på mig som jag var luft. Han brydde sig inte alls när han hade Roxy vid sin sida.
Wow.. I missed you too. But i think you have alot to explain. Sa han och log lite mot mig.
- Let's forget that and have a great night instead, i can explain tomorrow. Sa jag och han gav mig en lätt kyss på munnen innan vi hand i hand började mingla runt tillsammans.

Photo_largeTumblr_ls1sg1tnlp1qcwodqo1_500_large
Justins Perspektiv.

- Kom nu Justin. Sa Roxy och log mot mig, hon drog mig framför hela median så att vi stog mitt i röda mattan tätt intill varandra.
- I like you. Viskade hon och drog i mig medans hon höll om min hand väldigt hårt.
Jag blev väldigt irriterad och sur, inte pågrund av Roxy för hon har inte gjort något fel. Jag var sur på mig själv. Jag älskar Alex, visst jag gillar väl Roxy lite men hon är inget gemfört med Alex. Jag drog mig undan och gick en längre bit för a posa själv. * JUSTIN JUSTIN, OVER HERE JUSTIN, SO WHATS UP WITH YOU AND ROX? JUSTIN SAY HI TO THE CAMERA * Hörde jag vart än jag vände mig.
Jag klev av av röda mattan och suckade. Jag såg roxy komma imot mig så jag vände på klacken. Om de var en sak jag avskydde var att vara taskig mot tjejer. Just nu visste jag inte hur jag skulle göra mig av med henne.
- Justin, wait! Skrek Roxy smådiskret medans hon var flummig.
Jag kollade bak och stannade, hon hann komma ikapp mig. Hon tog tag i min hand med ett stadigt grepp. Just nu känndes det meningslöst att kämpa imot.
Jag kollade runt och fick syn på Alex med Chace. Jag kände hur avundsjukan kokande inom mig och ilskan var inte långt där efter. Jag  tog ett djupt andetag och såg att Alex flinade åt mitt håll innan hon började kyssa honom igen.
- Let's go to the Victorious cast! Sa Roxy och pekade mot sina skådespelar kamrater. Jag gick efter henne med hennes hand inflätad i min. Jag var tvungen att gå förbi de men valde att inte se mot deras håll.

Alex perspektiv.

Allt jag kunde tänka på var JUSTIN JUSTIN JUSTIN.. och ja.. ROXY också. Jag kände att jag hade skuldkänslor för jag lät ju aldrig Justin förklara, och ja.. Jag gillar inte Chace på det sättet. Eller? Vilket sätt snackar jag om? jag vet faktist inte.

- Alex, its time to go. Sa Selena och tog handen över min axel.
- good, cause I think my feet is bleeding. Sa jag och log medans Selena fnös och kollade på ner på sina skor som va hägre än mina.
- I gotta say goodbye to Chace I'll be right back you can go the the limo if you want. Sa jag och log. Och hon nickade som svars.
- Chace, Im leaving. Thanks for a awesome night! Sa jag och gick närmare för en kram men antagligen så hade han tolkat fel och böjde sig för en kyss.
Jag vände mig om så att den kom på kinden istället.
- Not now, okay? Sa jag och log mot honom som visade att de var OK de han hade gjort. Han drog in mig till en kram som var ja.. bekväm? om de va rätt ord.
- Bye beautiful. Sa han och kysste mig på pannan innnan jag vände mig om för att gå.
Jag såg att Justin stog en bit bort från ytter dörren. Blicken han gav mig, var inte den normala. Jag kunde se att de var en blandning av besvikelse, svartsjuka och ångest. Jag kollade snabbt ner och gick ut till limon.

*

*BABY BABY BABY * hörde jag, jag vände mig irriterat med hopp om att det bar en dröm.. Men nej den fortsatte. Jag satte mig upp och kollade runt. Jag kollade mot natt duksbordet som lång bredvid mig och märkte att de ringde. Jag skrattade åt singalen. Kom precis på att Justin ändrat den.
- Hey its Alex. Sa jag söming.
- Hey! Its Chace.. Sa han tyst och fortsatte.
- Did I wake you up? Sa han med hopp på ett nej som svar.
- Yeah, YOU kind of did Crawford. Sa jag med hög betoning när jag sa you.
- Haha, your so cute when you say my last name. Sa han
- Aww, I thought I was cute all the time? Sa jag med en oskyldig röst
- you are babe.. Jag kände hur de rodnade om mina kinder och jag bara var tvungen att byta samtalsämne.
- So, was it something special on your mind? Frågade jag och undrade vad som var viktigt nog att väcka mig.
- Yeah, do you wanna go to the beach today.. since I have nothing to do? Frågade han och jag kände att jag inte kunde säga nej till honom.
- Yeah, sure but when?
- Be ready in a hour. Okay?
- But its too early! Protesterade jag.
- Honey, its soon 3 pm. Gotta go bye!

Jag suckade efterssom att han alltid ska ha rätt. Jag ställde mig upp och märkte att ingen va hemma. Jag borstade tänderna samt håret och satte de upp i en toffs, sen gjorde jag en frukost och satte mig ner i köksbänken. Han skulle vara här om 20 minuter så jag började packa min väska. Jag satte på mig min rosa bikini och ett par shorts över med bar överdel. Alltså så hade jag bara bikini toppen på mig för att de inte var så långt till stranden och de var varmt.

Det här är typ en '' mellan del '' som behövs lite då och då. Ha en fortsatt trevlig kväll vilket jag ska ha! puss / Ubah

Kommentarer♥
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-09-26 @ 18:48:25
Postat av: Jenny

sjukt bra! :*) MEEEEEEER! <3

2011-09-26 @ 19:33:32
Postat av: sofia

MER! :D

2011-09-26 @ 20:59:19
Postat av: amie

yeeees eran uppdatering äger! <3

2011-09-26 @ 21:07:08
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Alice Biebahh!

Skita bra ubah! Ni är så sjukt bra, tror alla håller med om att ni är begåvade!!! Eran novell är så bra! Den har en sån bra handling och roller! Ä.l.s.k.a.r den!

2011-09-26 @ 21:10:30
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-26 @ 22:16:22

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0