Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 54

Justin och Julie satt och skrattade, vilket jag tillslut sjönk in i. Chaz kollade på Ryan, precis som att han ville dö istället. Men hallå, det är en kyss, läppar mot läppar, sedan klart. Det gick fort, han gjorde det jag sa pt honom att göra. Och båda två torkade sig om munnen, och gjorde framkallade kräkljud.


Nästa gång stannade flaskan på Justin och jag visste inte alls vad det var som skulle hända, oavsett vad han tog för något. Men han valde konsekvens, så nu hade alla grabbarna fått det. Chaz satt och kollade mellan mig och Julie ett bra tag innan han verkade ha kommit på något, men i stället för att säga det, kliade han sig i huvudet, och såg osäker ut.


- Kyss Julie.

 


 


Justin kollade lite på mig innan han närmade sig Julie's läppar. Jag kunde inte ens kolla på dem. Under en lång tid har jag verkligen ansträngt mig för Justin's skull. Jag har förändrat mig för honom. Om Ryan skulle sagt att jag skulle kyssa Chaz så skulle jag absolut inte gjort det, för Justin's skull. När jag kollade lite åt deras håll igen hade dem börjat leka med varandras tungor också. Då fick jag nog. Jag rusade ut från huset och med tårar sprang till bilen. Jag hade lyckats få tag i bil nycklarna innan jag stormade ut. Jag körde iväg med en hög hastighet och såg att Justin stod utanför Chaz och kollade när jag körde därifrån. Det tog inte lång tid innan jag parkerade utanför Jeremy's hus. Jag gick in och Jeremy stod i hallen när jag öppnade dörren och kollade förvånat på mig.

- Men är ni redan tillbaka? Och gråter du? Frågade han och kollade med en ledsam blick på mig, han förstod att något var fel.
- Justin är kvar, jag ska bara hämta mina saker sen åker jag tillbaka till Toronto. Hälsa Justin att han kan stanna kvar här och att jag åker tillbaka till L.A så snabbt som möjligt. Med dem orden lämnade jag Jeremy i hallen och gick till rummet där jag hade min väska med kläder och sånt i. Jag tog med mig väskan och lämnade huset. Sen började jag köra mot Toronto.

Undra om det finns några bra klubbar i Toronto som man kanske ska testa på. Jag hade bestämt mig för att festa hårt ikväll och följa med någon kille hem. För Justin har jag ju knappast kvar. Egentligen vill jag lägga min själ i vårt såkallade förhållande, men samtidigt vill jag inte det, för att jag är så jävla rädd att han ska såra mig så hårt att jag aldrig mer kan resa mig upp. 

På hotellet tog jag mig en dusch, och en cider från minibaren. Jag kopplade min mobil till sterion, och drog på spotify på högsta volymen, tror dock inte att dem andra hotellgästerna gillade det. Men det gav jag fan i. Jag orkade inte tänka på någon annan än mig själv. Musiken försvann och ersattes med ljudet från min ringsignal istället.

 

- Ally. Utan att kolla vem det var som ringde svarade jag, och gjorde tydligen bort mig.

- Lägg inte på. Justins stämma prydde mina öron, men jag tyckte att han borde ha ringt för längesedan, om han faktiskt hade brytt sig.

- Vad vill du? Jag suckade och satte mig ned mot väggen då jag insåg att samtalet skulle ta ett tag.

- Förlåt. Men vart är du? Pappa sa att du åkt tillbaka till Toronto. Har du det?

- Japp. Enkla svar skulle han få av mig då jag inte orkade med något annat.

- För en kyss, ge dig nu Ally.

- En kyss? Kom igen, jag satt bredvid Justin. Hon är ditt ex, eller var i alla fall tills jag åkte, ni kanske är tillsammans nu? En tår rann ned för min kind, som jag illa kvickt torkade undan.

- Nej, det är vi inte. Lägg av nu. Kom tillbaka, jag vill ha dig här.

- Glöm det, du har sett mig för sista gången. För ikväll ska jag på krogen, och vet du vad det bästa är? Jag hörde hur han drog efter andan, och jag väntade spänt på att han skulle svara.

- Nej, vadå?

- Att jag aldrig har haft problem med att få med mig någon hem. Jag klickade honom, och satte mobilen på flygplansläge, jag ville inte att musiken skulle försvinna av hans eviga ringande.

 

När jag stod framför spegeln och skulle börja sminka mig, såg jag mig själv från ett annat perspektiv. Precis som att jag stod bredvid min egen kropp. Jag kunde inte, allt jag höll i mina händer åkte ned i handfatet, ciderflaskan gick sönder och jag maskaran dränktes av den.

 

Jag la mig ned i sängen, och allt jag önskade var att Justin skulle vara hos mig. Att han skulle hålla om mig, kyssa mina läppar, och inte den där jävla Julie. Fan, allt gick åt helvete. Detta skulle vara en underbar resa, där vi byggde på vårt förhållande, inte en resa där allt rasade ännu mer. Det finns inte en chans att jag och Justin kommer bli något, spelar ingen roll vad jag vill, det är det som är det värsta.

 

 

När allt hade lugnat ned sig i skallen på mig, valde jag att dra igång mon mobil igen. Meddelande efter meddelande kom in, och jag hade fler sms om att någon hade pratat in på min röstbrevlåda. Allt var från Justin, i sms:en skrev han att han var ledsen, att han ångrade sig och att jag skulle svara. I röstbrevlådan grät han och visade sina känslor. Jag orkade inte svara så jag ringde honom istället.

 

- Kom hit Justin, snälla. Jag orkar seriöst inget mer. Han hann inte ens svara innan jag kastade ur mig saker.

- Jag kan inte, du tog bilen. Men jag kan be pappa köra mig imorgon om du lovar att du är kvar. Jag vill inte heller ha det såhär, jag vill ha dig. Så fruktansvärt mycket. Det gör ont i mig, när vi är såhär mot varandra.

- Jag vill inte sova själv. Jag är rädd att jag aldrig mer får se dig. Snälla, alla misstag jag har gjort mot dig kommer jag få äta upp resten av mitt liv. Men låt mig få skonas för detta.

- Jag frågar pappa om han kan köra mig nu.

 

Vi la på efter en normal konversation om allt. Han var fortfarande kvar hemma hos Chaz, men skulle strax därefter dra hem till Jeremy. Julie hade sedan en tid gått hem, vilket jag tyckte var skönt, men jag vet inte vad som hände mellan dem då jag hade gått. Och jag vill nog inte veta heller. Jag måste ha somnat av min egen trötthet, och alla tårar som hade kommit.

 

- Ally, vakna. Justin stämma fick mig att se upp, och blinka några gånger för att kunna anpassa mina ögon efter ljuset.

- Mhmm. Var det enda jag fick ur mig, då jag fortfarande var trött.

- Jag är här nu. Han drog in mig i sin famn, och kysste mig på kinden.

- Förlåt. Förlååååt. Jag grät, fortfarande kändes det som. Kinderna var alldelens våta.

- Shyyy.. Vi sover nu, och pratar i morgon. Han klev upp ur sängen och tog av sig alla sina kläder, jag gjorde lika då jag hade somnat med kläderna på.

 

Han kysste min kind innan han la sig tillrätta, men jag ville ha mer. Så jag kysste hans läppar istället. Han pressade sin kropp närmare min, och det fanns inte en enda millimeter mellan oss, allt mellanrum var borttaget. Jag fick somna med hans armar om sig, precis som jag ville.


 

Lika här, Emma skrev början, och jag, Marielle avslutade det. :) Hope u like it. <3


Kommentarer♥
Postat av: Alizzdream

Sjukt bra! Ni är bääst!

2012-01-13 @ 10:40:47
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Felizia

Gryymt bra!! :D

2012-01-13 @ 15:27:54
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Danijela

Jättebra! :-D



Men ändå ganska lågt av Justin att hångla med Julie när det var sagt att han bara skulle ge en kyss. Hm...



längtar tills nästa :)

2012-01-13 @ 15:57:18
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Meissa(RANDOM NAMN I KNOW)

Asså? Varför säger ally förlåt? hon gjorde inget jävla skit! DE VA JUSTIN SOM strulade med hans ex fast han bara skulle kyssa henne -.-

2012-01-13 @ 16:55:40
Postat av: Meissa(RANDOM NAMN I KNOW)

Asså? Varför säger ally förlåt? hon gjorde inget jävla skit! DE VA JUSTIN SOM strulade med hans ex fast han bara skulle kyssa henne -.-

2012-01-13 @ 16:56:05
Postat av: Anonym

Början var bra. Slutet sög.

2012-01-13 @ 18:36:22
Postat av: Saga

Vill ni ha en gratis design? skicka mail:)

2012-01-14 @ 15:34:07
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0