Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 52

- Ally, du är visst värd att kämpa för.. Jag tänker kämpa för dig Allyson, och det tänker jag göra för att jag älskar dig Ally. Sa han och log. Men jag tror jag fick ett större leende på läpparna en vad han fick. Han sa det äntligen, han älskar mig.
- Menar du verkligen det denna gången? Fick jag fram tillslut.
- Ja det gör jag. Jag ville säga det i ett romantiskt tillfälle men jag kunde inte låta bli. Sa han och kysste mig, mjukt.
- Jag älskar dig med Justin, och tillfället är perfekt.
- Jag är ledsen för dina föräldrar förresten. Du vet att jag finns här om du vill prata om det. Svarade han och pussade mig lätt på pannan.
- Jag vill inte förstöra det här med att prata om mina föräldrar. Sa jag och log lite.
Vi satt säkert uppe i timmar och pratade om allt posetivt som har hänt i våra liv. För inget negativt fick förstöra den här stunden med Justin, för allt var perfekt just nu.



Justin var redan klar, då vi skulle åka hem till Chaz. Visst kände jag mig nervös, men samtidigt kändes det som att alla verkligen ville lära känna mig, innan dem dömde mig för vad tidningarna hade skrivit. Vilket verkligen var skönt. Jag ville inte försvara mig själv det första jag gjorde, eller vända taggarna utåt.

 

- Är du klar? Justin kom in på badrummet precis när jag drog sista vändan med snodden kring min hästsvans.

- Japp, nu är jag det. Ska vi åka? Han tog min hand och vi gick ned till hallen.

- Hejdå pappa, vi ses imorgon igen. Jazmyn, Jaxon och Jeremy kom ut i hallen och gav oss alla en varsin kram.

- Det gör vi, kör försiktigt nu. Justin nickade som svar och vi gick ut till bilen.

 

Stället var vackert. Det var inte som LA, här fanns det gräs, vilket verkade vara omöjligt att hitta bland alla byggnader och betong platser hemma. Det var nästan ett under att folk hade gräs på sina tomter. Det kändes mer fridfyllt, bara genom att se på platserna vi susade förbi i en väldans fart.

 

- Framme. Justin svängde precis upp på en uppfart och parkerade bilen. Innan vi ens hade klivit ur bilen var en grabb framme vid vår bil, och slet bokstavligen Justin ur den.

- Ey, buddy. Grabben kastade sig över Justin och dem kramades ett bra tag. Av det jag såg antog jag att det var Chaz. Jag klev ur bilen och skådade grabbarna på ett betryggande avstånd, då jag absolut inte ville vara med i deras lilla kramkalas.

- Så vem är hon? Både Justin och han jag tror var Chaz vände sig om mot mig, och Justin vinkade lätt dit mig.

- Detta är min väl Ally. Och detta är Chaz. Jag hade alltså rätt från början. Vi hälsade på varandra och gick tillsammans in i huset.

 

Justin visade mig runt en snabbis, så att jag skulle hitta till köket och toaletten utan att behöva fråga, jag kunde tydligen känna mig som hemma. För det gjorde dem alla hos varandra. Ryan kom strax efter att vi hade slagit oss ned i soffan. Jag och Justin i en del av soffan och Chaz i en fåtölj.

 

- Varför ska jag behöva sitta bredvid dem där turturduvorna? Ryan fick ett milt frispel när han såg att den enda lediga platsen var bredvid Justin i soffan. Chaz började skratta och slog han i magen.

- Tyckte du passade in där bara. Ryan gav en smäll tillbaka, fast Chaz fick den i bakhuvudet istället. Jag satt bara och kollade på dem två med öppen mun, och visste inte alls vad jag skulle säga eller göra. Justin märkte min reaktion och viskade lugnt.

- Dem beter sig sådär, precis som piff och puff. Det är ingen nyhet, man kan ha rätt roligt åt dem ibland. Bara genom att se på dem.

 

 

Efter ett tag av en ganska roande föreställning från Ryan och Chaz satt vi nu alla framför tv:n med både popcorn och läsk. Ryan satte sig ned bredvid Justin efter att ha fått en rejäl smäll av Chaz i bakhuvudet, jag tror han gav upp. Vilket kan ha varit smart då han blev yr i huvudet av smällen.

 

Jag hade inte hängt med ett dugg av filmen, varje gång jag försökta lägga uppmärksamheten på den gjorde Justin något mot mig, antingen pussade han mig på kinden, la sin hand på mitt lår eller flätade samman våra fingrar och smekte min handrygg med sin tumme. Hade jag stått upp hade jag tappat fotfästet, men nu satt jag ned och tappade istället uppfattningen om något annat än just det han gjorde mot mig.

 

Chaz och Ryan verkade inte gilla vårt gullande, eller ska jag säga, Justins gullande, då jag försökte visa respekt för dem andra två.

 

- Förstår du vad jag menar nu eller? Här sitter jag i samma soffa, tror du inte jag känner mig som tredje hjulet. Ryan pratade med Chaz, men det han sa fick mig att börja skratta, och jag såg på Justin att han bara skakade på huvudet. Han släppte min hand och kastade sig över Ryan.

- Vill du också ha en kyss eller? Ryan skrek rakt ut, men Justin hade verkligen satt klona i honom, så han följde med upp när Ryan försökte fly från soffan.

- Bieber, jag dödar dig. Du skulle bara våga. Man kunde höra dem från alla olika rum. Chaz hade följt efter för att få skratta lite, medan jag satt kvar och kunde höra dem istället.

- Busty, sluta. Jag vet ju att du vill. Man kunde höra ironin i Justin röst, vilket fick mig att skratta ännu mer.

 

Flera foton satt på väggen vid tv:n, så jag reste mig upp för att kolla omkring på dem. Alla tre grabbarna tillsammans på en hel del av bilderna. Dem var riktigt små på en del av dem, och inte tala om Justin frisyr, kunde han verkligen se något med den luggen? Sedan fanns det en del bilder då han verkligen hade den där Bieber-frisyren, och han såg faktiskt riktigt bra ut redan där.

 


 

Ganska händelselöst om ni frågar mig. Men det finns iaf något att läsa. / Marielle ♥

 


Kommentarer♥
Postat av: Felizia

Omg, AWESOME! :D

2012-01-10 @ 06:15:52
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-10 @ 06:58:01
Postat av: Danijela

Händelselöst fast ändå roande att läsa :-)

2012-01-10 @ 13:53:19
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0