Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 55

- Mhmm. Var det enda jag fick ur mig, då jag fortfarande var trött.

- Jag är här nu. Han drog in mig i sin famn, och kysste mig på kinden.

- Förlåt. Förlååååt. Jag grät, fortfarande kändes det som. Kinderna var alldelens våta.

- Shyyy.. Vi sover nu, och pratar i morgon. Han klev upp ur sängen och tog av sig alla sina kläder, jag gjorde lika då jag hade somnat med kläderna på.

Han kysste min kind innan han la sig tillrätta, men jag ville ha mer. Så jag kysste hans läppar istället. Han pressade sin kropp närmare min, och det fanns inte en enda millimeter mellan oss, allt mellanrum var borttaget. Jag fick somna med hans armar om sig, precis som jag ville.



 

229635_264878066859160_100000109076394_1205992_6014595_n_large


- God morgon älskling. Viskade Justin i mitt öra morgon därefter.

 

- God morgon snygging. Sa jag och gäspade. Sen öppnade jag mina ögon och gav honom en mjuk kyss.

 

- Förlåt för att jag förstörde din lilla resa till Stratford du hann ju knappt umgås med någon där. Och du fick inte chansen att träffa dina morföräldrar. Sa jag ledsamt.

 

- Det är okej Ally, jag tror det är dig jag måste spendera mest tid med nu. Så vi kan fixa saker som är i mellan oss. Plus att jag åker tillbaka till Stratford nästa vecka istället. Fast då åker jag ensam, om det är okej. Svarade han med ett snett leende.

 

- Ja det är okej, men då åker jag nog tillbaka till L.A så du kan stanna i Stratford två veckor. Han gav mig en puss och klev upp ur sängen.

 

- Ikväll så ska vi ut på en dejt. Sa Justin med ett leende.

 

- Låter spännande. Sa jag och Justin gick in i badrummet med kom strax ut igen med min cider flaska som jag hade druckit upp igår. Fast det var bara massa glas bitar eftersom jag tappade den igår.

 

- Jag är glad över att du inte var ute igår. Det visade hur mycket du mognat. Sa Justin och kysste mig efter han slängt glas bitarna.

 

- Tack vare dig, jag har mognat bara för att jag älskar dig så mycket. Jag besvarade hans kyss och log stort.

 

 

- Ally, jag älskar dig med. Och jag är ledsen för den dumma pussen, okej?

 

 

- Pussen? Det skulle vara en kyss egentligen men du började ju strula med henne. Jag höjde ögonbrynen och Justin suckade lite.

 

 

- Jaja, men jag är här nu. Med dig, så nu glömmer vi det okej? Han pussade mig på pannan och jag nickade. Han drog in mig i hans famn och höll mig hårt.

 

 

- Jag trodde jag skulle förlora dig igår. Du fattar inte hur orolig jag var. Men när du ringde upp mig tillslut släppte allt. Viskade han och kramde om mig ännu hårdare.

 

 

- Jag är bara glad att du är här nu. Viskade jag tillbaka och vilade mitt huvud mot hans bröstkorg.

 

 

Jag fixade i ordning mig lite medans Justin beställde upp roomservice. Dem hade verkligen den godaste frukosten här.

 

 

- Justin din mobil ringer! Ropade jag från badrummet där hans mobil låg. Hela displayen lyste ''Scooter'' undra vad han vill, Justin är väl ledig. Justin kom in i badrummet och svarade. Men gick sedan snabbt ut igen och satte sig i vardagsrummet. Jag kunde inte låta bli att försöka tjuv lyssna lite.

 

 

 

 

- Jag vet att det var en risk! Men jag ville ta den, jag förstår att media kommer vara galna omkring oss eftersom dem vet att vi är här. Men Scooter jag åker inte tillbaka till L.A. Och jag tänker inte tvinga Ally åka tillbaka heller. Hon är min kompis, varken sig du gillar det eller inte. Med dem orden la han på för jag hörde inte ett ord efter det.

 

 

Jag satte mig ner på toalett locket och suckade. Jag och Justin har alla emot oss, hur ska vi kunna klara av att bilda ett förhållande på det.

 

 

Jag gick ut till Justin och satte mig bredvid honom.

 

- Hur gjorde du slut med Julie?

 

 

- Eh va? Svarade han förvånat.

 

 

- Jag har tänkt på det enda sen jag lämnade Chaz's hus. Du var otrogen mot henne, men hur gjorde du slut. Och var ärlig. Justin suckade irriterat men öppnade sin mun.

 

 

- Jag ringde henne när jag var på väg till New York och sa att jag inte ville ha ett förhållande. Jag sa att det finns tusen tjejer ute i världen och att jag inte bara ville vara med henne. Sen sa jag också att jag hade tröttnat på henne. Svarade Justin och tog min hand. Men det knackade på dörren så han gick och öppnade eftersom det var roomservice.

 

 

Det fick mig att tänka. Tänk om Justin tröttnar på mig som han gjorde med Julie. Jag menar, hon är ju så mycket bättre en mig men ändå så tröttnade han.


Emma här! Detta skrev jag, Enjoy!


Kommentarer♥
Postat av: Becka

Bra :)

2012-01-15 @ 18:33:34
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-15 @ 19:26:35
Postat av: Anonym

Ganska okej. 4/10

2012-01-15 @ 20:03:20
Postat av: Felizia

Sjukt bra! :D <333 meeeeeeer!

2012-01-15 @ 20:59:21
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Alizzdream

Sjukt bra! Älskar den! :D

2012-01-15 @ 21:01:04
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Danijela

Lite segt, men glad över att det kom upp ett kapitel alls idag :)

2012-01-15 @ 21:45:09
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: rt

sådana kapitel behövs ibland ;)

2012-01-16 @ 19:34:42

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0