Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 56

Jag gick ut till Justin och satte mig bredvid honom.


- Hur gjorde du slut med Julie?

- Eh va? Svarade han förvånat.

- Jag har tänkt på det enda sen jag lämnade Chaz's hus. Du var otrogen mot henne, men hur gjorde du slut. Och var ärlig. Justin suckade irriterat men öppnade sin mun.

- Jag ringde henne när jag var på väg till New York och sa att jag inte ville ha ett förhållande. Jag sa att det finns tusen tjejer ute i världen och att jag inte bara ville vara med henne. Sen sa jag också att jag hade tröttnat på henne. Svarade Justin och tog min hand. Men det knackade på dörren så han gick och öppnade eftersom det var roomservice.


Det fick mig att tänka. Tänk om Justin tröttnar på mig som han gjorde med Julie. Jag menar, hon är ju så mycket bättre en mig men ändå så tröttnade han.



Egentligen borde jag lägga all energi jag har på Justin, och på att försöka få vårt förhållande att fungera. Jag vill tro att han vill vara med mig, på samma sätt som jag faktiskt vill vara med honom. Jag är villig att kämpa för det vi har tillsammans, så jag hoppas verkligen att han är det också.

 

- Vad ska vi göra ikväll. Och säger du att det är en överraskning kommer jag inte följa med. Jag satte armar i kors över bröstet för att visa att jag var seriös, men tror inte han köpte det.

- Den var bra. Du får se det ikväll. Kom nu. Han hade beställt upp en stor Coca Cola och tre olika chipssorter, så vi satt på balkongen och myste. Precis som vi hade gjort på hans balkong hemma i LA.

- Jaja, jag försökte i alla fall. Vi skrattade båda två för att jag hade gett mig så lätt.

 

Han höll om mig och pussade mig på kinden så ofta han kunde, med munnen full av chips. Vilket kanske inte var speciellt mysigt av sig, men vad gör det. Jag får ha honom nära mig, så jag tänker inte klaga över lite kladd på kinden. Nedanför vår balkong fanns det en ganska stor park, med både det ena och det andra i, och flera gånger då jag kollade ned var det par som gick hand i hand med varandra, och var så kära. Det var inte bara ungdomar i vår ålder, utan även äldre par.

 

- Vad tänker du på? Justin satt stilla och bara glodde rakt ut i ingenting, vilket fick mig att fundera.

- Dig. Han log med hela ansiktet och fick mig att göra detsamma. Han fick mig att rodna genom att säga ett ord.

- Sluta. Jag vek undan mitt ansikte, men han var snabb med att vända det mot honom igen. Han pressade sina läppar hårt mot mina, samtidigt som han smekte sin hand upp för mitt ben. Jag kände fjärilarna i magen, dem var som vilda, och ville garanterat ut i det fria. Han fick mig att känna mig värdefull, på ett sätt jag aldrig tidigare känt mig.

 

Han fortsatte massera mina läppar med sina ett bra tag, luften i mina lungor var nästan slut, men jag ville inte släppa honom, rädd att han skulle försvinna. Men tillslut var jag tvungen, han gjorde precis som jag, tog ett djupt andetag och återgick till varandra. Han lyfte upp mig och satte mig gränsle i hans knä, för att lättare kunna kyssa mig, samt min hals. Han drog sina händer innanför min tröja, och upp mot min bh, men gjorde ingen ansats för att knäppa upp den, vilket jag tyckte var konstigt, han har alltid gjort det innan. Men jag sköt tanken åt sidan och fortsatte fokusera på hans läppar.

 

 

Jag stod inne i badrummet och gjorde mig klar, Justin hade nog antagligen redan varit klart i säkert 20 minuter. Men skillnaden mellan oss är att han är man och jag är kvinna. Den är stor, så då tar det längre tid för mig än för honom. När jag tillslut blev nöjd med mitt hår traskade jag ut till honom, där han satt i soffan.

 

 

- Hur ser jag ut? Jag snurrade ett varv i min svarta klänning, som satt formad efter min kropp. Absolut ingen kropp någon människa skulle skämmas över, så jag gör det inte heller, det är bara dumt.

- Tror vi stannar inne. Med ett leende på läpparna kom han emot mig.

- Varför? Frågade jag chockat.

- För att du är så fruktansvärt vacker. En rodnad spred sig i mitt ansikte, men jag brydde mig inte. Det var ingen idé.

 

Justin hade bokat en bil som kom och hämtade upp oss. Under hela bilresan satt vi båda två tysta, men han höll om mig med ena armen och smekte min handrygg med den andra, ibland tittade han på mig och log, samt kysste mig antingen på kinden eller i pannan. När bilen saktade in, förstod jag att vi var framme. Jag kollade runt mig och det var ett sött litet timmer hus med massor av blommor runt om. Justin tog min hand när vi klev ur bilen och vi gick tillsammans in.

 

- Välkomna, vilket namn? Kyparen kollade upp på oss efter att han hade ställt frågan, och skrattade till.

- Förlåt Mr. Bieber. Den här vägen.

 

Jag började skratta lite löst, inte så att det hördes, men Justin märkte det och kollade på mig med ett brinnande leende. Vi gick med honom och han visade oss till ett bord lite längre in i restaurangen. Det var mycket folk, för att stället skulle ligga en bit utanför staden, och det var riktigt mysigt. Justin drog ut min stol, men innan jag satte mig ned kysste han mig. Jag blev förvånad, även om han kanske har visat att vi är mer än vänner öppet, så trodde jag inte han skulle göra det på ett sådant ställe.

 

 

- Gud vad gott. Jag la ned mina bestick precis som man ska göra när man är klar, och torkade mig runt munnen med en sådan duk som oftast ligger placerad på tallriken när man kommer.

- Ja, det var det verkligen. Vill du ha efterrätt? Jag nickade lite löst, då jag egentligen inte visste om jag skulle orka något mer. Jag hade ätit en planka, och det var den godaste hittills i mitt liv

- Champagne och glass, låter det som något damen skulle kunna äta? Han pratade precis som en äldre man, vilket gjorde så att fjärilarna fick liv igen.

- Det låter alldelens perfekt. Vi båda skrattade, och han fattade taget om min hand på bordet, och flätade våra fingrar.

 

- Hoppas det smakade. Kyparen kom och plockade undan våra tallrikar.

- Det var jätte gott. Justin instämde, och beställde även in efterrätten.

 

 

Bordet var dekorerat med en vas i mitten, med massa fina tulpaner, vilket jag absolut inte trodde. Jag trodde att Justin var den där ros grabben, men många gånger kan saker och ting bedra en. Oavsett om han skulle ge mig en tulpan eller en ros, skulle jag älska honom minst lika mycket.

 

När efterrätten kom in plockade Justin upp sin sked och doppade ned den i glaset där två glasskulor låg i champagne, och sträckte det mot min mun.

 

- Gapa. Jag skrattade till och gjorde som jag sa.

- Var det gott? Jag nickade mot honom och gjorde likadant. Då Justin satt med ryggen mot allmänheten såg jag hur alla kollade på oss. Men jag tror att han hörde hur dem viskade, för det gjorde jag. Många påpekade hur gullig han var mot mig, och dem ser bara utsidan. Vilket kan vara ganska bra faktiskt. Men jag klagar inte, han är gullig.

 

 

- Kan du hjälpa mig ur klänningen? Jag nådde inte riktigt till dragkedjan, så jag bad Justin att hjälpa mig.

- Självklart. Med ett creepy smile kom han emot mig, och jag vände mig om, men han vände tillbaka mig, och kysste mina läppar samtidigt som han drog ned den sakta men säkert. Skorna jag hade på fötterna hade jag sedan länge klivit ur, då jag hade ganska ont, även om vi inte gått speciellt långt.

 

Han kysste mig vidare ned över käken och halsen, när han sakta drog av mig klänningen. Jag stod som förstenad, jag visste inte vad jag skulle göra. Han tog makten över min kropp, och utan att jag visste ordet av det låg jag i sängen med honom över mig, han kysste mig ned över brösten och magen, men han stannade precis vid troskanten. Frustrerande om du frågar mig, men det var ingen idé att säga något, då hade han kanske lagt av med allt.

 

Han hade alla kläder på sig, vilket jag tyckte var ganska orättvist, så jag satte mig upp med honom på knä framför mig. Jag knäppte upp han skjorta och drog den av honom, och fortsatte med att knäppa upp hans byxor. När jag hade gjort det pressade han återigen sina läppar mot mina och lirkade själv av sig byxorna.

 

Kvällen både började och slutade bra. Jag var glad att ha honom i mitt liv, han gjorde mig glad, han fick mig att skratta. Vilket jag inte allt för ofta gör, och en vacker dag kanske jag till och med kan kalla honom min bästa vän, som vet precis allt om mig. Just nu vet jag inte om jag är redo för det, men jag hoppas verkligen att det kommer en sådan dag

 



Jag vet att ni har väntat på detta, och egentligen har jag ingen anledning till varför jag inte skrivit. =/ Sorry for that. Jag hoppas Emma hinner med ett ikväll/natt, eller något sådant. Hon hade lite plugg att syssla med ^^ /Marielle


Kommentarer♥
Postat av: Danijela

Lite som det förra, ett mellankapitel :-)



Rätt gulligt men allmänt tråkigt, men det var bra ändå. Hoppas det händer något snart, hihi!

2012-01-17 @ 21:38:36
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Alizzdream

Sjukt bra! :)

2012-01-17 @ 22:08:51
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-17 @ 22:15:55
Postat av: Felizia

Asbra! :D

2012-01-18 @ 18:19:29
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Smilla

Är Ally och Justin ihop?



Din novell är GRYM!

2012-01-18 @ 19:32:05
URL: http://bieberslovestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome :))

2012-01-18 @ 20:42:37
Postat av: Meissa(RANDOM NAMN I KNOW)

Bra! Mer :D

2012-01-19 @ 11:19:50

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0