Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 57

Han hade alla kläder på sig, vilket jag tyckte var ganska orättvist, så jag satte mig upp med honom på knä framför mig. Jag knäppte upp han skjorta och drog den av honom, och fortsatte med att knäppa upp hans byxor. När jag hade gjort det pressade han återigen sina läppar mot mina och lirkade själv av sig byxorna. Kvällen både började och slutade bra. Jag var glad att ha honom i mitt liv, han gjorde mig glad, han fick mig att skratta. Vilket jag inte allt för ofta gör, och en vacker dag kanske jag till och med kan kalla honom min bästa vän, som vet precis allt om mig. Just nu vet jag inte om jag är redo för det, men jag hoppas verkligen att det kommer en sådan dag.


Stage-massage-ayurveda_small_large



Nu har det gått ett par dagar och idag är det min sista dag här i Canada, Toronto. Även om denna resa inte blev som jag hade tänkt mig hade jag ändå ett par underbara dagar med Justin. Egentligen skulle jag stannat längre men jag bestämde mig för att åka tillbaka till L.A eftersom Justin åker tillbaka till Stratford ensam så vill inte jag stanna kvar här i hotellet själv.

 

 

- Jag tänkte bjuda dig på en spa dag här på hotellet idag. Men jag stannar nog kvar här, spa är inte riktigt min grej. Sa Justin och gav mig en kyss.

- Bara jag får spendera en lång kväll med dig i alla fall, för jag vill bara vara med dig.

- Klart du ska vara med mig idag, men du ska bara vara där i någon timma eller så. Svarade han och log.

- Du är världens bästa pojkvän. Jag gav honom en puss på hans mjuka läppar men han stod bara där som en stel pinne.

- Just de, jag glömde att vi inte är tillsammans.. Förlåt. Jag skämdes, hur kan jag vara så dum att säga så.

- Nej jag blev bara chockad, Ally jag älskar dig och jag vill vara tillsammans med dig. Om du vill såklart.. Jag log och nickade ivrigt.

Vi möttes i en lång passionerad kyss.

 

- Gå ner till spa avdelningen nu så ses vi senare. Justin log och gav mig en snabb puss innan jag gick.

 

Där nere mötte jag en kille som hette Rick och han skulle ge mig en hel kropps massage.

Jag bytte om så jag bara hade trosor och en handduk över mig innan Rick kom in igen. Han satte på lugn musik och började knåda min rygg. Det var riktigt skönt och avslappnande.

 

Någon timma senare var jag fullt på klädd. Jag tackade Rick och gick ut från avdelningen. Det kändes som jag skulle somna när som helst. Massagen gjorde mig riktigt trött. Så innan jag åkte upp till Justin bestämde jag mig för att gå till affären som ligger nästan precis bredvid hotellet. För att köpa en Redbull.

 

När jag väl kom ut från hotellets enorma entré dörrar kom något som jag borde förväntat mig. En grupp fotografer sprang fram till mig och tryckte upp kamera linserna i mitt ansikte och började fota mig för fullt. Jag försökte trycka mig genom fotograferna och tillslut lyckades jag.

 

Jag sprang snabbt till affären och köpte en Redbull innan jag skyndade mig tillbaka till hotellet igen. Desto längre jag var utanför hotellets väggar desto mer fotografer skulle det säkert komma. Så det var bättre att skynda sig en att gömma sig i affären hela dagen.

 

Jag pustade ut när jag stod i hissen och öppnade min Redbull. Jag drack stora klunkar jag var inte van att springa så törstig blev jag också. Men piggare är jag helt klart. När jag kom in i hotellrummet slängde jag mig på soffan och försökte hämta en normal andning. Justin kom fram till mig och flinade lite.

 

- Haha det låter som du har sprungit ett maraton lopp. Han skrattade och drack lite av min Redbull som stod på bordet bredvid mig.

- Aa, man måste springa rätt snabbt för att komma ifrån dina idiotiska fotografer. Röt jag ilsket, jag var sur över det faktum att han skrattade åt mig. Visst han kanske inte visste vad jag hade sprungit ifrån men jag var ändå sur.

- Åh, Ally jag visste inte. Förlåt.. Men nu njuter vi av resten av kvällen istället för att sura. Okej, min underbara vackra flickvän? Han log och kysste mig. Jag kunde inte låta bli att le av hans fånliga ordval.


Emma här! Ledsen för otroligt dålig uppdatering men skolan och kompisar tar upp typ all min tid..:/ Det ska nog hända grejer snart! Men ibland måste det ju vara såna här tråkiga kapitel;)


Kommentarer♥
Postat av: alizzdream

Jättebra! Älskar bloggen! En trogen läsare har ni här ! :D

2012-01-19 @ 20:47:13
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra (:

2012-01-19 @ 21:10:25
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-19 @ 21:13:44
Postat av: Felizia

Love it! :)

2012-01-19 @ 21:53:41
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: ronja

Haha jupp :-P AWESOME som vanligt XD

2012-01-19 @ 22:15:40

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0