Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 58

- Haha det låter som du har sprungit ett maraton lopp. Han skrattade och drack lite av min Redbull som stod på bordet bredvid mig.

- Aa, man måste springa rätt snabbt för att komma ifrån dina idiotiska fotografer. Röt jag ilsket, jag var sur över det faktum att han skrattade åt mig. Visst han kanske inte visste vad jag hade sprungit ifrån men jag var ändå sur.

- Åh, Ally jag visste inte. Förlåt.. Men nu njuter vi av resten av kvällen istället för att sura. Okej, min underbara vackra flickvän? Han log och kysste mig. Jag kunde inte låta bli att le av hans fånliga ordval.


- Har du packat allt nu? Frågade Justin när jag stängde den sista resväskan.
- Ja.. Följer du med mig till flygplatsen? Jag hoppades på att han skulle säga ja, men jag tror jag redan vet hans svar.
- Ledsen Ally men det är nog bäst om du tar en taxi. Svarade Justin som också packat klart sina väskor eftersom han ska till Stratford.
- Jag förstår. Kommer du berätta om mig för dina föräldrar? Frågade jag sedan.
- Klart jag kommer, jag älskar dig. Sa han och kysste mig på läpparna.
Hur ska jag klara mig utan hans närhet. Jag mår bättre inom mig bara genom att se på honom. Jag har aldrig känt såhär för någon förut, så jag har inga planer på att släppa taget om honom. Förhoppningsvis känner han samma sak för mig.
- Jag kommer sakna dig så himla mycket Ally. Sa han och drog in mig i hans famn medans några från personalen bärde ner mina väskor till taxin.
- Justin jag kommer sakna dig med. Men ha så kul nu, så ses vi när du är i L.A igen. Då får vi träffas så ofta som möjligt även om du ska spela in ditt nya album där och sånt.
- Jag kommer alltid ha tid för mina lilla ängel. Jag log stort, många trodde att han var cool men egentligen är han väldigt töntig, men det är bara charmerande.
- Trodde du någonsin att det skulle bli vi? Frågade jag när han kramade om mig.
- Ärligt talat nej, efter allt med Alfredo kändes det som våran chans var som bortblåst men jag är glad att den inte var det.
Vi pussades, kysstes och kramades ett tag till men sedan var jag tvungen att åka ner. Justin skulle åka en stund efter mig eftersom det är bäst så. Vi sa hej då till varandra vid hissen innan jag åkte ner och möttes av några poliser som skulle följa med mig ut. Där ute väntade en enorm grupp med beliebers och fotografer. Innan jag steg ut till folkmassan tog jag en djupt andetag. Jag visste ju inte vad som väntade mig. Men jag kände mig ganska trygg med ett gäng poliser omkring mig. Plus att det fanns både poliser och vakter som höll ordning på folkmassan utomhus.
- Redo? Frågade en manlig polis som skulle öppna dörrarna. Jag nickade bara och log lite nervöst innan vi klev ut och möttes av världens skrik. Fansen blev väldigt uppröda när dem såg mig. Antagligen för alla trodde att Justin var deras och att ingen annan tjej borde få en chans med honom.
'' JÄVLA HORA! ''
'' LOSER! ''
'' JÄVLA ALKOHOLIST SVIN! ''
'' LÄMNA JUSTIN IFRED BITCH! ''
'' GÅ OCH DÖ! ''
Jag hoppade snabbt in i taxin som körde iväg direkt. Jag pustade ut, jag kan erkänna att det var riktigt läskigt att det var så många som skrek åt mig. Men det slutar ju inte här. Vad kommer hända när jag kommer tillbaka till L.A? Jag kommer ju inte ens kunna köpa en kaffe med Lucy utan att få ägg eller något annat kastat på mig. Mitt i alla tankar plingade min mobil till. Jag tog snabbt upp den och såg att det var ett sms från Justin.
''Ally, jag hörde skriken enda upp hit.. Förlåt jag skulle fixat så du åkte från hotellets baksida som jag ska göra. Du vet att jag älskar dig och lyssna inte på vad dem säger. Dem menar det inte egentligen/Justin''
Jag var inte ledsen eller sårad av vad dem skrek åt mig. Utan jag var sjukt arg. Ingen har rätt att skrika så åt en annan människa. Speciellt inte när det handlar om två personer som älskar varann. Så jag valde att låta bli att svara på Justin's sms. Jag skulle bara skriva något dumt om hans fans av ren ilska och då skulle han blivit sur på mig. Även om han står vid min sida, oftast. Tycket han inte att det är okej att prata illa om hans fans vad dem än har gjort. Och på något konstigt sätt förstår jag det, och respekterar det.
När jag nästan var framme vid flygplatsen så skickade jag iväg ett sms till Lucy om vilka tider jag är tillbaka i L.A så hon kan hämta mig på flygplatsen. Denna gången skulle jag inte behöva gå igenom massa ilskna bieber fans. För taxin skulle köra enda fram till ett privatplan. Justin ville att jag skulle åka ensam för säkerhets skull. Vilket jag inte sa nej till.
Jag möttes av ett gäng från flyg personalen som bärde in mina väskor på planet. Taxin var redan betald så det slapp jag. När jag kom in i planet satte jag mig ner i en soffa och njöt av ensamheten. Inga blickar som stirrar och inga som pekar på mig.
- Om det är något du vill ha så är det bara att säga till. Vi lyfter om tre minuter och toaletten finns precis där. Sa en flygvärdinna och pekade mot toaletten med ett leende.
- Jag behöver inget med tack ändå. Jag log tillbaka och öppnade ett skvaller tidning som låg framför mig.
- Okej men som sagt det är bara att säga till om du undrar över något eller så. Svarade hon mig och försvann mot ett annat rum.
På ett sätt ska det bli skönt att komma tillbaka till L.A jag saknar Lucy och Trever. Sen ska jag träffa mamma som är ledig också. Under min tid med Justin har jag helt glömt bort att mamma och pappa verkligen har separerat. Det var inget jag förväntat mig dem har alltid sett så lyckliga ut tillsammans. Men det glädjer mig att Elise och mamma har fått tillbaka kontakten för mammas skull då. Jag vet inte om jag är redo att skapa något band mellan mig och Elise än. Det kommer ta tid, hon lämnade mig och plötsligt dök hon upp. Därför tycker jag inte hon borde förvänta sig något.

Emma här! Skrev ihop ett kapitel till er!:) Nu är hon snart tillbaka i L.A... L.A = Dramaaa! Enjoy!

Kommentarer♥
Postat av: Felizia

Yaay! ASBRA! :D

2012-01-22 @ 00:06:01
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Alizzdream

Jättebra! Längtar till nästa! :D

2012-01-22 @ 17:26:12
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin blogg, länkbyte? <3

2012-01-22 @ 19:08:14
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0