Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 62

- Har Justin skickat dig, kan du lika gärna gå. Han fattade på en gång att jag inte var att leka med. Så han satte upp händerna som i en försvars position.

- Det kanske han har, han ville bara veta så du var okej.

- Det är jag, så länge han håller sig ifrån mig. Hälsa honom att han kan åka tillbaka till Canada och knulla Julie, för hos mig har han inget mer att hämta. Jag drog med mig Sarah upp på dansgolvet och jag hittade direkt Shawn som inte hade något emot att jag dansade med honom.




Alfredo's Prespektiv



Efter ha skickat iväg ett sms till Justin om att jag var på väg till hotellet hoppade jag in i en taxi. Han körde iväg mot mitt hotell. Det är lite onödigt att Justin ens bor på hotell när han har lägenhet. Men han vill inte vara ensam just nu, vilket jag förstår. Så han sover i mitt hotellrum. På senaste tiden har det gått upp och ned med våran vänskap men den är nog på väg tillbaka som det brukade vara. Vilket känns riktigt bra.

 

Mobilen plingade till när jag var på väg upp i hissen. Det var från Justin.

''Är Ally med dig? :( /JB''



Jag sket i att svara för jag var framme vid hotellrummet och låste upp dörren. Jag slängde igen dörren och Justin kom halv springades till hallen. Och jag såg hur besviken han blev när Ally inte var med mig.

 

- Dude, låt henne gå. Hon är inte värd dig längre. Jag hittade henne på E.T riktigt full och hon höll på med någon kille jag känner igen.. Shawn tror jag han heter. I alla fall, den gamla Ally har kommit tillbaka. Sa jag och tog av mig mina skor.

 

Vi satte oss i soffan med varsin öl. Justin var helt stum, tills han äntligen bröt tystnaden.

 

- Jag måste till E.T, nu! Sa han och ställde sig upp på bara någon sekund.

- Justin nej! Ally är säkert inte kvar. När jag åkte iväg var hon också på väg ut, med Shawn. Jag tror dem skulle hem till honom eller något. Svarade jag och tog tag i hans arm. Fast han slet åt sig den lika snabbt.

- Alfredo, det kan inte vara över. Justin gjorde något som jag sällan ser, hans tårar rann långsamt ner för hans kinder. En gång innan har jag sett han gråta. Bara en gång efter alla dessa år.

- Hon har släppt taget Justin, du måste också göra det.

 

Mitt i allt snack plingade min mobil till yttligare en gång. Men denna gången var det Ally. Hon hade skickat mig en bild tillsammans med en kort text.

7c6f88b20015864b4eea4b10_large

''Hälsa Justin att jag har det ganska perfekt utan honom! Xoxo Ally;)''



Jag visade Justin lite snabbt och han blev så arg att han inte visste vad han skulle ta vägen. Han sprang snabbt fram till väggen och slog hårda slag i den. Jag var tvungen att dra bort honom innan han började blöda, men det var helt klart försent. Det rann blod från hans knogar så jag hämtade papper som han fick ha runt händerna.

 

 

- Justin gå och lägg dig, vi tar hand om detta imorgon. Sa jag allvarligt och han löd mitt förslag.

 

''Du är sjuk i huvudet Ally, du går miste om en riktigt bra kille. /Alfredo''



Jag suckade samtidigt som jag klickade på skicka. Precis då började min mobil ringa, och hela displayen lös upp med namnet ''Selena''

 

- Hej Sel, hur är det? Svarade jag och försökte låta en aning glad.

- Det är bra med mig, men mindre bra med Ally. Hon tog med någon kille, vet Justin om det? Frågade hon oroligt.

- Ally skickade en bild när hon och ''killen'' stod nakna i duschen. Justin slog händerna i väggen tills dem började blöda. Men jag sa att han skulle gå och lägga sig. Så han sover nog nu. Jag är orolig för Justin, han kommer inte kunna gå vidare från Ally. Sa jag och suckade tungt.

- Jag är orolig för både Ally och Justin. Men jag fattar inte varför Justin var otrogen mot Ally i Canada. Svarade hon.

- Jag orkar inte ta hand om deras drama förhållande. Men jag ska hålla Justin borta från Ally så gott jag kan. Det är nog bäst så, plus att Justin och alla i crewet åker ju iväg till Syd Amerika nästa vecka. Det får han nog på andra tankar.

- Det hoppas jag verkligen. Jag, Lucy och Trever ska försöka få tillbaka den nyktra Ally igen.


Emma här! Kort men aja... Kommentera massor för mer!<3

Hade dålig fantasi idag, därför blev det dåligt men ENJOY !<3


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

gryymt

2012-01-26 @ 21:52:01
Postat av: Anonym

great & superuppdatering giirl :D

2012-01-26 @ 22:01:05
Postat av: Fanny

Jättebra! :D

2012-01-26 @ 22:05:18
Postat av: Anonym

BÄST !!

2012-01-26 @ 22:15:07
Postat av: Anonym

Jätte bra!<3

2012-01-26 @ 22:15:58
Postat av: Becka

Grymt!

2012-01-26 @ 22:43:58
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett till, snälla!!!!!!!!!!!

2012-01-26 @ 23:04:57
Postat av: Felizia

Asbra!:D

2012-01-27 @ 00:39:32
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg är beroende framkallade till<3

2012-01-27 @ 17:20:57
Postat av: Danijela

Intressant och bra skrivet!



Dock blev jag lite besviken på att Ally aldrig växer upp. Hon håller ju alltid på och super sig full, tar hem en kille och har sex med honom när hon blir sårad/ledsen. Hon börjar bli riktigt omogen, angående bilden också, tyvärr... annars bra som alltid.

2012-01-27 @ 17:26:58
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra (: Svar till Danijelas kommentar: Det är inte kul om Ally skulle vara som alla andra. Det är faktiskt Justin som gjorde fel från början.

2012-01-27 @ 19:10:19
Postat av: Danijela

Hon är inte som alla andra bara för att hon växer upp. Jag anser bara att det börjar bli lite för mycket omoget kring henne, det är min åsikt.



Ja, Justin gjorde fel från början men hon behöver inte bli sitt "gamla jag" bara för att hon blev sårad ännu en gång. Hon kan ju fortsätta att bete sig bra nångång :)

2012-01-27 @ 20:09:00
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Super!!!

2012-01-27 @ 20:10:00
Postat av: Alizzdream

Jättebra! Älskar den!

Och jag tycker typ att Justin kan råka träffa Shawn eller nåt :P

2012-01-28 @ 02:42:56
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: ronja

Idioter! Varför är ni otrogna mot varandra och bara sårar er själva och alla andra?! Ni kunde glatt varit ihop nu, men nänä justin du var tvungen att ha sex med julie och ally hittade shawn, ni är korkade båda två! Ni är kära! Inse sanningen!! <3 awesome som vanligt <3

2012-01-29 @ 15:03:39

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0