Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 63

- Ally skickade en bild när hon och ''killen'' stod nakna i duschen. Justin slog händerna i väggen tills dem började blöda. Men jag sa att han skulle gå och lägga sig. Så han sover nog nu. Jag är orolig för Justin, han kommer inte kunna gå vidare från Ally. Sa jag och suckade tungt.

- Jag är orolig för både Ally och Justin. Men jag fattar inte varför Justin var otrogen mot Ally i Canada. Svarade hon.

- Jag orkar inte ta hand om deras drama förhållande. Men jag ska hålla Justin borta från Ally så gott jag kan. Det är nog bäst så, plus att Justin och alla i crewet åker ju iväg till Syd Amerika nästa vecka. Det får han nog på andra tankar.

- Det hoppas jag verkligen. Jag, Lucy och Trever ska försöka få tillbaka den nyktra Ally igen.


Allyson's Prespektiv


- Ge mig din mobil! Sa Selena till mig allvarligt på morgonen. Jag var inte på humör att börja bråka med henne nu när jag var riktigt bakis. Så jag gav henne mobilen efter Shawn gick.
- Varför ska du ha den förresten? Frågade jag när hon la den i sin ficka.
- Alfredo visade Justin det du hade skickat igår natt. Du ska inte få såra Justin något mer, och Justin ska inte såra dig heller. Så jag och Alfredo kommer hålla er borta från varandra. Förresten får du inte gå ut och festa längre, Trever's regler. Det är ju hans lägenhet. Svarade hon och log lite innan hon gick ut från mitt rum.
- Ahh.. Vad det enda som kom ut från min mun innan jag la mig i sängen igen.
Dem behöver ju inte bete sig som föräldrar. Bara för att det kanske hände en gång. Men även om jag inte vågar erkänna det så ofta, är jag riktigt glad över att jag har dem.
Efter ha sovit en stund till vaknade jag upp av Selena's röst, hon sjöng. Jag log och gick snabbt upp. Sen gick jag mot balkongen där Selena satt med en gitarr i famnen.
- Vart är Lucy och Trever? Frågade jag och log.
- Dem skulle åka till Alfredo en stund. Svarade hon och log tillbaka.
- Är det Perfect Two du sjunger?
- Ja, gillar du låten?
- Älskar, får jag vara med? Jag sjunger inte så himla bra men jag kan väl lite i alla fall.
- Visst, här ta den. Sa hon och gav mig gitarren.
Tumblr_lygw0cfxoj1qh0m1ko1_500_large
You can be the peanut butter to my jelly
You can be the butterflies I feel in my belly
You can be the captain
And I can be your first mate
You can be the chills that I feel on our first date
You can be the hero
And I can be your sidekick
You can be the tear That I cry if we ever split
You can be the rain from the cloud when it's stormin'
Or u can be the sun when it shines in the mornin'



Don't know if I could ever be Without you
'Cause boy you complete me
And in time I know that we'll both see That we're all we need
Cause you're the apple to my pie (pie)
You're the straw to my berry(berry)
You're the smoke to my high (high)
And you're the one I wanna marry (mary)




- Du sjunger ju jättebra! Om du vill kan du sjunga den på min konsert imorgon kväll? Du kan sjunga innan mig, typ som ett förband. Sa Selena ivrigt och jag skrattade lite.
- Det skulle vart kul, och på ett sätt kan du ju hålla mig borta från alkohol och killar.. Så jag är på! Selena gav mig en kram och log stort.
- Men är det okej om jag sjunger en annan låt istället?
- Klart, vilken? Frågade hon nyfiket och jag log mot henne.
- Överraskning, men jag tror du kommer gilla den. Allt jag behöver är ett piano på scenen. Tänkte spela själv..
- Det fixar jag, men gud vad kul det kommer bli! Alla kommer gilla dig, förresten kommer Justin vara där. Men ni får helt enkelt hålla er borta från varandra.
- Okej, jag  kommer bara vara där för att sjunga och kolla på dig.
- Bra, för allt du behöver tänka på är att ha kul.
- Vart ska konserten vara förresten? Frågade jag nyfiket.
- På straples center, det är slutsålt också! Svarade hon glatt.
- Va?! Men det kommer ju vara massa människor där, jag kommer aldrig våga sätta min fot på den scenen!
- Haha ta det lungt! Du har ju alla dina vänner och så där. Det kommer gå as bra!


Jag sov knappt någonting på natten. Jag var alldeles för nervös, tanken att stå inför en slutsåld arena hade slått mig och nerverna blev att jobbigare att hanskas med.
Och nu står jag här, helt ombytt i en helt underbar klänning som Selena valt ut åt mig.


- Ally kom! Det är dags att be en bön innan showen börjar. Ropade Selena till mig och jag ställde mig mellan Lucy och Trever i folkmassan.


Justin stod bredvid Selena och såg ledsen ut men han försökte le ibland. Men jag tyckte det var lite gulligt att han hade tagit på sig en Selena t-shirt, det fick mig att le men jag försökte dölja det så gott jag kunde.



- Jag vill tacka alla som har gjort detta möjligt, som har kämpat hårt. Och jag vill tacka min familj och mina vänner.. Så klart så vill jag tacka alla mina fans som står där ute och väntar på oss. Sen så vill jag tacka gud, han betyder alltid väldigt mycket för mig. Så tack allihopa. Och nu är det dags för dig Ally att gå ut och öppna showen. Jag är väldigt stolt över dig! Sa Selena och log mot mig, allas blickar drogs mot mig och jag kände att jag blev generad.
- Lycka till. Fortsatte hon sedan innan hon var tvungen att gå iväg.


Någon man med headset tog tag i mig och följde mig mot scenen. Lucy, Trever och Justin ställde sig lite bredvid scenen för att kolla på mitt uppträdande. Jag förväntade mig inte att Justin skulle kolla med det gjorde allt mycket bättre. Eftersom låten var lite till honom.
Jag gick ut på scenen med micken i handen, jag var så nervös att jag nästan skakade lite. Publiken tystnade lite och kollade förvånat på mig.


- Hej allihopa! Tänkte sjunga en låt innan Selena kommer ut. Sa jag och dem applåderade vilket jag tyckte var en rätt bra början. Bandet visste vilken låt jag skulle spela, men det visste ingen annan. Jag ville att det skulle bli som en liten överraskning. Selena visste inte ens.


(Lyssna på låten)

Jag kollade på Justin några gånger under låten, han märkte att låten var till honom. Tillslut gick han bakom scenen igen. Han ville väl inte höra mer.
- Tack allihopa! Ropade jag när jag sjungt klart. Jag fick en hel del applåder vilket jag inte var beredd på. Jag log stort medans jag gick av scenen.
- Hej.. Sa en låg röst bakom mig när jag skulle att ta en vattenflaska som stod på bordet.
Jag vände mig om där Justin stod. Jag kollade sedan runt i rummet ifall Lucy eller Trever var här, men jag såg ingen av dem.
- Vad? Svarade jag drygt tillbaka.
- Du sjöng väldigt vackert där uppe, men det var inte bara jag som sårade dig. Du sårade mig med, kom ihåg det till nästa gång. Med dem orden gick han och lämnade mig ensam i det lilla rummet.

Emma här! Det blev något CP med texten.. Aja hoppas det går bra endå?! Enjoy;)

Kommentarer♥
Postat av: Becka

Grymt! :)

2012-01-29 @ 19:02:37
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Felizia

Superbra! :D

2012-01-29 @ 20:21:56
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra :)

2012-01-29 @ 20:30:21
Postat av: Alizzdream

Jättebra som vanligt! :)

2012-01-29 @ 22:18:36
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Sara

Jätte bra!

Det är inte Allys fel att Justin var otrogen.

Det är hans fel att han är så dum i huvudet och kan inte se vem som finns framför honom.

2012-01-30 @ 00:41:29
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: Bella

Super!!!

2012-01-30 @ 22:26:05

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0